تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

هتل آتانا یکی از هتل های 4 ستاره دبی است که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارد و با 5 دقیقه رانندگی می توانید به مرکز شهر بروید . ایستگاه متروی شهر دبی 8 تا 10 دقیقه با هتل فاصله دارد . این هتل همچنین ترانسفر رایگان به مراکز خرید ، ساحل جمیرا و ایستگاه مترو دارد .  این هتل در نظرسنجی از زوج های جوان به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی رتبه بندی شده است . 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 16 مرداد 1396برچسب:هتل های 4 ستاره دبی, | 15:49 | نويسنده : مینا |

اعتقاد به اینکه گرفتن هتل آنچنانی در سفر زیاد هم به صرفه نیست باعث می شود که به فک گرفتن هتل های ارزان قیمت برای سفر بیفتیم. در اینجا به تعدادی از هتل های ارزان قیمت دبی اشاره شده است.

 

به گزارش پارس نیوز، تنوع هتل های دبی بسیار زیاده و معمولاً قیمت هتل در دبی نسبت به دیگر شهرها بالاست. پیدا کردن چند تا از ارزانترین هتل های دبی از لحاظ کیفیت و قیمت از بین این همه هتل کار راحتی نیست مخصوصا برای اونایی که تور دبی رو اولین بار تجربه میکنند. از این رو با تکیه بر تجربه افرادی که بارها به دبی سفر کردند و در هتل های مختلف اقامت داشنتد، چند تا از هتل های ارزان دبی را بشما معرفی میکنیم.

 

 

هتل دلمون دبی

یکی از هتل هایی که در دبی خوش درخشید و توانسته میزبانی گردشگران زیادی را برعهده بگیرد هتل دلمون دبی است این هتل 3 ستاره در منطقه دیره و خیابان های پر رفت و آمد الرقه واقع شده و از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دبی و توریستی شهر دبی برخوردار میباشد

1

 

هتل دلمون دبی ۱۳۲ اتاق دارد که دارای حمام تهویه مطبوع مبلمان و تلویزیون هستند. از مهمترین امکانات هتل دلمون میتوان به رستوران و بار، استخر روباز، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت درون شهری، سرویس ویژه معلولین، بوفه و صبحانه و ... اشاره کرد

 

 

هتل نیهال دبی

 

از هتل های که در بیشتر پکیج های تور دبی دیده میشود هتل نیهال دبی است هتل نیهال دبی یکی از ارزانترین هتل های دبی از نگاه گردشگران محسوب میشود که در منطقه دیره واقع شده است و برای افرادی که قصد دارند تور دبی را برای کار و تجارت به همراه تفریح انتخاب کنند بسیار مناسب میباشد چراکه به مرکز شهر و بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی، وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دبی به راحتی دسترسی دارد.

2

هتل نیهال در دبی دارای 70 اتاق استاندارد، بزرگ و مبله تشکیل شده که مکانی بسیار مناسب برای استراحت بعد از یک روز پر تحرک است. استخر سرپوشیده، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات خانه داری، خدمات گردشگری، خدمات شستشوی لباس، آسانسور، تهویه مناسب، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر، دی تو دی و گرین هاوس، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی، لاندری، خدمات کپی و فکس و... از جمله امکانات رفاهی هتل نیهال است .

 

 

هتل فونیکس دبی

 

از هتل های باکیفیت دبی که قیمتش هم برای گردشگران مناسب است هتل فونیکس دبی است کمتر کسی از این هتل ناراضی بیرن رفته است هتل phonix دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از Al Ghurair Mall که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.

3

هتل 3 ستاره فونیکس دبی دارای 80 اتاق میباشد تمام اتاق های مدرن هتل مجهز به صفحه نمایش تخت، قفسه جالباسی و سرویس بهداشتی کامل می باشد. اتاق‌های هتل فونیکس دوبی همچون سایر نقاط آن مجهز به اینترنت بی سیم می‌باشد.

پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، آسانسور، رستوران، ارائه سرویس شبانه روزی، رختشوی خانه، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، صرافی، گاوصندوق، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ماساژ، سونا، اینترنت بی سیم در اتاق ها و در لابی. کارمنان هتل فنیکس دبی به زبان های عربی، روسی، انگلیسی و هندی صحبت می کنند. این هتل امکانات تفریحی از قبیل سونا و ماساژ در اختیار مسافران میگذارد.

 

هتل دریم پالاس دبی

 

 

هتل دریم پالاس دبی با 54 اتاق یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت دبی میباشد این هتل به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و مقرون بصرفه بودن اقامت در آن، مورد استقبال گردشگران تور دبی قرار گرفته است. فاصله هتل دریم پالاس (Dream Palace Hotel ) تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۱۵ دقیقه می باشد. خیابان ال ریگا دبی، برج ساعت دوبی و بازار الریف دبی تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند.

4

 از امکانات تفریحی و رفاهی هتل میتوان به: استخر رو باز در پشت بام هتل، سالن بدنسازی، رستوران بین المللی، اتاق های زیبا و مدرن، کافی شاپ و…. اشاره کرد. رستوران هتل دریم پلاس از بهترین رستوران های دبی است بعد از یک روز کاری و پر جنب و جوش یه سر به رستور ان هتل بزنید و از غذاهای متنوع آن لذت ببرید.

 

 

هتل کلاریچ دبی

 

هتل کلاریج دبی از هتل های ارزان دبی اما مدرن و مجهز است. اقامت درهتل سه ستاره کلاریچهمبرای سفر های کاری هم برای گردشگری مناسب استموقعیت هتل کلاریج دبی در قلب دیره و خیابان عمر بن خطاب، در مکانی است که امکان تردد مسافران را به مراکز توریستی مهم شهر و مراکز خرید دبی آسان کرده است. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه اتوبوس تنها 300 متر و 7 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله گرفته است.

5

تنوع و گستردگی خدمات و امکانات در کنار محیط آرام و جو صمیمی هتل کلاریج دوبی باعث برتری آن نسبت به دیگر هتل های منطقه دیره دبی شده است. استخر روباز، میز بیلیارد، صندوق امانات، ترانسفر رایگان به فرودگاه، ساحل و مراکز خرید، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت، صرافی، خدمات شستشوی لباس، منو های رژیمی، کرایه اتومبیل، خدمات گردشگری، کافی شاپ و رستوران هتل که خوراک های خوشمزه هندی و لبنانی را در کنار انواع نوشیدنی و غذاهای لذیذ بین المللی سرو می کند از جمله امکانات رفاهی هتل Claridge دبی این هتل باشکوه است.

 

 

منبع : http://www.parsnews.com/



تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1395برچسب:تور دبی, هتل های دبی,هتل ارزان دبی, | 13:46 | نويسنده : مینا |

هتل های دبی

در دبی ساختمان سازی و هتل سازی یکی از مواردی هست که به لطف پولهای نفت توانسته رشد بسیار خوبی داشته باشد . حتی گاهی چیزهایی در مورد برخی از هتل های دبی می شنویم که بیشتر تخیلی به نظر می رسد تا واقعی .

هتل های دبی از مجازی تا واقعیت

اما انسان است و توانایی هایش ! می تواند آنقدر فکر کند که فکرش به واقعیت تبدیل شود . در شهر دبی می توانیم یکی از جلوه های بارز این امر را به وضوع ببینیم .

هتل های دبی از مجازی

وقتی که در دبی هتلی می بینیم که باید 400 سال اجاره داده شود تا بتواند هزینه اولیه اش را جبران کند. آنموقع اصلا در عقل آدمی شک هم می کنیم ! واقعا باید 400 سال بعد ، هزینه اولیه جبران شود ؟

تور دبی - هتل های دبی از مجازی

نمی دانم شما چه فکری می کنید ؟ اما به هر حال همین گاهی کارهای عجیب غریب است که خودش برای دیگران جالب و هیجان انگیز می شود. شاید چنین هتلی به نظر مقرون به صرفه نباشد.

اما از جایی که چنین سازه هایی خودش ایجاد جاذبه می کند در کشوری که بیابان و صحراست . و باعث هجوم توریست ها به این شهر می کند شاید توجیهی مناسب باشد برای چنین سازه های گرانقیمتی .



تاريخ : دو شنبه 15 آذر 1395برچسب:هتل های دبی, | 22:5 | نويسنده : مینا |

هتل سیتی سیزن دبی
City Seasons Hotel Dubai

در تور دبی میتوانید میهمان یکی از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز این شهر باشید . هتل های چهار ستاره از لحاظ قیمت و کیفیت ، شرایط مناسبی برای اقامت خانوادگی دارند و اقامتتان در این هتل ها با آرامش همراه است . یکی از این هتل ها هتل 4 ستاره سیتی سیزن است و تور دبی هتل سیتی سیزن هم به لحاظ کیفیت از تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان بشمار می آید .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن در دسامبر ۲۰۰۸ ساخته شده است و ۱۸۰ اتاق و سوییت بزرگ دارد . هتل برای مسافران با هدف کار و تفریح مناسب است و اقامت‌گاهی با دکوراسیون مدرن و مبلمان شیک و تسهیلات لوکس در اختیارشان می‏گذارد . چیدمان شیک هتل ترکیبی از ظرافت و زیبایی سنتی و راحتیِ زندگی امروزی است . مرکز هندسی زیبای این ساختمانِ ده طبقه که از شیشه و فولاد ساخته شده ، تا سقف ادامه یافته و طراحی داخلی چشم‌نوازی را پدید آورده است . هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ، با ماشین ۱۰ دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری City Centre پنج دقیقه فاصله دارد .

City Seasons Hotel Dubai

اتاق‏های هتل سیتی سیزن دبی دارای امکاناتی مثل حمام ،  وان ، سشوار ، تخت دونفره یا کینگ‏سایز ، خط مستقیم تلفن ، رادیو ، اینترنت ، گاوصندوق ، تلویزیون کابلی/ماهواره‏ای و آشپزخانه‏ ای مجهز به یخچال ، اجاق ، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه دارند . تسهیلات دیگر هر اتاق هم شامل ماشین لباسشویی ، لوازم اتو و سیستم تهویه‌ی مطبوع و تراس است .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی
هتل سیتی سیزن دبی

خدمات و امکانات هتل سیتی سیزن دبی شامل استخری روباز با آب گرم  و یک حوضچه‌ی آب گرم روی بام هتل ، استخری برای کودکان ، سالن بدنسازی ، سونای خشک ، حمام بخار ، جکوزی با ماساژ درمانی ، سالن زیبایی و ... میشود . دیگر خدماتی که این هتل در اختیار مهمان‏ها می‏گذارد عبارت‏ند از تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی ، لابی با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، صرافی ، آسانسور ، امکانات کنفرانس ، سرو غذا در اتاق و خشک‏شویی . این هتل مدرن ۲ انتخاب برای غذاخوردن پیش روی مهمانان می‏گذارد . رستوران هتل با غذاهای لذیذ تایلندی و کافی ‏شاپ با محیطی خودمانی و گرم که اسنک و میان‌وعده‌های سبُک و نوشیدنی سرو می‏کند . البته در این هتل میتوانید طعم معروف ترین غذاهای دبی را هم بچشید .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی
City Seasons Hotel Dubai

اطلاعات هتل سیتی سیزن دبی

آدرس هتل سیتی سیزن : Al Maktoum Street,Airport Road,Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates
تلفن هتل سیتی سیزن : 97142942777
وبسایت هتل سیتی سیزن : cityseasonshotels.com

 برای رزرو تور دبی هتل سیتی سیزن با همکاران ما در آژانس سعادت سیر تماس بگیرید .
43674452



تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395برچسب:, | 16:39 | نويسنده : مینا |

 

مشخصات هتل رادیسون رویال دبی

radisson royal hotel dubai

 اسم هتل رادیسون رویال دبی رو حتما در شبکه های ماهواره ای و یا از دوستانتون شنیدید چون علاوه بر تجهیزات مدرن و و جدید , تبلیغات گسترده در سطح بین المللی داره این هتل از هتل های 5 ستاره دبی است وزیرمجموعه  هتل های بین المللی رادیسون بلو محسوب میشود. تور دبی هتل رادیسون رویال گرونه اما واقعا نسبت به پولی که در قبال اقامت در این هتل  پرداخت میکنید  ناچیز است



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394برچسب:هتل های 5 ستاره دبی,هتل های بردبی,, | 18:58 | نويسنده : مینا |

تنوع و تعدد هتل های دبی به اندازه ای است که انتخاب هتل مناسب در سفر به دبی را برای علاقه مندان تور دبی سخت میکند . انتخاب هتل مناسب با موقعیتی خوب و قیمتی مناسب  لذت سفر را برای شما دوچندان میکند. برای انتخاب هتل های دبی باید به یک سری نکات مهم توجه کنید که در این پست به مهترین انها اشاره شده است

راهنمای رزرو هتل های دبی در تور دبی

Dubai hotels booking guide

hotelbooking

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1394برچسب:رزرو هتل های دبی,, | 20:0 | نويسنده : مینا |

هتل الغریر ریحان روتانا  تور دبی

Alghurair Rayhan Rotana Hotel Dubai

 http://dubaitor.irهتل 5 ستاره الغریر بای روتانا دبی هتلی زیبا و مجلل در منطقه مرکزی رقه دبی یکی از بهترین هتل های منطقه دیره دبی میباشد و ازحیث دسترسی به تمام نقاط دبی و بخصوص مراکز خرید دبی منحصر بفرد می باشد. هتل القریر روتانا دبی را می توان آمیزه از های تکنولوژی و سنتی نامید که در آن مدرنیست و کلاسیک در الغریر در هم آمیخته و هتل الغریر را به مرکز تفریحی ، بازرگانی ، ریلکسیشین ، ورزشی و....تبدیل نموده است .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394برچسب:تور دبی هتل های 5 ستاره, هتل های دیره, | 19:46 | نويسنده : مینا |

هتل دبی پالم از جمله هتل های سه ستاره مدرن در تور دبی ممیباشد که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی واقع شده است موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز ، بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، دست به دست هم داده و هتل پالم دبی را به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره دبی تبدیل کرده است .


هتل 3ستاره دبی پالم تور دبی

Dubai Palm Hotel

http://www.dubaiiran.com


هتل دبی پالم یکی از هتل های سه ستاره دبی  میباشد و در بهترین منطقه دبی در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی درمنطقه دیره دبی واقع شده و از مدرن ترین هتل های دیره بشمار میرود قرار گرفتن در منطقه ای مرکزی و پر تردد و دسترسی آسان به مراکز دیدنی و توریستی شهر از مزیت های تور دبی هتل پالم محسوب می شود

http://www.dubaiiran.com


فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای تا این مرکز اقامتی واقع شده که برای سهولت در رفت و آمد ترانسفر رفت و برگشت رایگان در نظر گرفته شده است . علاوه بر فرودگاه ، برای ساحل و تعدادی از مراکز خرید نیز این شاتل موجود است . یکی از نکات مهم دیگر در ارتباط با هتل پالم دبی این است که اکثرا هومطنان ایرانی در آن اقامت داشته که همین مسئله ، محیط هتل را دوستانه تر کرده است

موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز ، بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قمناسب بودن قیمت هتل دبی پالم ، دست به دست هم داده و هتل پالم دبی را به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره تبدیل کرده است .


هتل 3 ستاره دبی پالم دیره در مجموع دارای87 اتاق در انواع و سایز های مختلف میباشد اتاق های هتل دبی پالم شامل  اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که به تازگی بازسازی شده  و از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردارند . مبلمانی مدرن و راحت و فضایی دنج برای ایجاد آسایش میهمانان این اتاق ها تدارک دیده شده است . هر اتاق دارای یک بالکن با چشم انداز شهر توریستی دبی بوده و دارای امکاناتی کامل می باشد .

dubai palm hotel


 سرویس خدماتی به صورت شبانه روز جوابگوی نیازهای گردشگران تور دبی هتل دبی پالم بوده و همواره برای نظافت و آراستگی اتاق های هتل پالم دبی تلاش می نمایند . هزینه اقامت در این اتاق های زیبا بسیار مناسب بوده و پذیرای میهمانانی با هر توان مالی خواهد بود . هتل پالم دبی مجهز به : حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، یخچال ، و سیستم تهویه مطبوع می باشد . تمام تدابیر لازم در اتاق های این هتل 3 ستاره انجام شده تا میهمانان از اقامت در آن احساس رضایت کرده و آرامش را تجربه نمایند  .

هتل دبی پالم

امکانات هتل دبی پالم دیره

امکانات هتل دبی پالما استخر روباز ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری و پذیرش و تحویل سریع از جمله امکانات رفاهی هتل پالم دبی می باشد .اما امکانات هتل به این ها محدود نشده و برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای را که شب ها در کلوپ هتل برگزار می گردد را شامل می شود .

هتل های 3 ستاره دبی

هتل ،تنوعی از رستوران ها و باشگاه های تفریح شبانه را به همراه انواع و اقسام سرگرمیها به میهمانان خود ارائه میدهد. اینترنت رایگان نیز در دسترس علاقه مندان قرار دارد.بار و دو رستوران نیز در هتل سه ستاره دبی پالم مشغول ارائه خدمات بوده و انواع نوشیدنی ، خوراک های لذیذ محلی و غذاهای متوع بین المللی را مطابق با ذائقه میهمانان طبخ کرده و از ایشان پذیرایی می کند .

آدرس هتل دبی پالم بروی نقشه : 

Al Muteena St - Dubai - United Arab Emirates

آدرس هتل دبی پالم دبی : خیابان المطینه

تلفن هتل دبی پالم دیره : 0097142710021

http://www.dubaiiran.com عکس های هتل دبی پالم دیره از نماهای مختلف

 

 http://www.dubaiiran.com/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-3-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.html

 dubai palm hotel 9

 dubai palm hotel 4

 dubai palm hotel 3


   راهنمای رزرو هتل در تور دبی
هتل های 3 ستاره دبی
هتل های 4 ستاره دبی
هتل های 5 ستاره دبی



تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:هتل های ارزان دبی, هتل های دیره, | 20:0 | نويسنده : مینا |

هتل هالیدی این داون تاون  تور دبی

Holiday Inn Downtown Dubai Tour

http://dubaitor.ir 

اگر مایلید که در تور دبی در هتلی چهار ستاره اقامت داشته باشید هتل هالیدی این داون تاون دیره دبی یکی از بهترین گزین ها از بین هتل های چهار ستاره دبی میباشد که توانسته با امکانات مدرن خود رضایت گردشگران تور دوبی را فراهم آورد . برای رزرو تور دبی نوروز 94 همین الان با ما تماس بگیرید

هتل هالیدی این داون تاون دبی یکی از هتل های 4 ستاره دبی است که در سال 1999 میلادی در منطقه دیره – رقه که از مناطق زیبا و پر جنب و جوش دبی میباشد احداث شده و با بهترین امکانات و تفریحی پذیرای گردشگران تور دوبی میباشد

http://dubaitor.ir

موقعیت هتل هالیدی این داون تاون دیره دبی بسیار مناسب برای سفرهای تفریحی توریستی میباشد و به مراکز خرید دبی و دیدنی های دبی دسترسی آسان دارد و همین امر سبب شده تا گردشگران زیادی این هتل داون تاون تور دبی را برای اقامت بر گزینند .همچنین فاصله هتل هالیدی این داون تاون دبی تا فرود گاه کمتر از 6 کیلو متر میباشد

http://dubaitor.ir/dubai-tour/

هتل هالیدی این داون تاون دبی در 7 طبقه طراحی شد و دارای 139 اتاق مجهز در سایز های مختلف میباشد مهمانان عزیز میتوانند با دو از هر گونه هیاهو در اتاق های تمیز این هتل به استراحت بپردازند. پرسنل هتل نیز 24 ساته پاسخگوی گردشگران تور دبی هتل هالیدی داون تاون میباشند

http://dubaitor.ir/dubai-tour/

امکانات هتل هالیدی این داون تاون دبی

از امکانات هتل هالیدی این داون تاون دبی میتوان به اکاناتی همچون استخر ,سونا , جکوزی, امانات تفریحی مهیج,اتاق جلسه ,صرافی برای تبدیل ارز , پارکینگ مجهز به دوربین , رستوران , کافی شاپ, اینترنت wifi و ... اشاره  کرد . در استخر رفع خستگی کرده و حس طراوت و شادابی جوانی را در خود زنده کنید.

هتل هالیدی این داون تاون دبی

آدرس هتل هالیدی این داون تاون دبی بر روی نقشه: دبی منطقه دیره- رقه

تلفن هتل هالیدی این داون تاون دبی :

تور دبی هتل داون تاون دبیتصاویر و عکس های هتل هالیدی این داون تاون دبی

 تور دوبی

 هتل های پهار ستاره دبی

 http://dubaitor.ir/%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A8%DB%8C

 http://dubaitor.ir

 http://dubaitor.ir

 برای رزرو  هتل های دبی  بهتر است از آژانس های که مستقیما با هتل ها در ارتباط اند در خواست کنید آژانس سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی با کادری مجرب و با آشنایی کامل از هتل های سه ستاره دبی هتل های 4 و هتل های پنج ستاره دبی میتواند بهترین گزینه را با توجه به موقعیت و قیمت  هتل به شما معرفی کند حتما با ما تماس بگیرید

 

 سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی نوروز94

 http://www.dubaitor.ir  هتل های پیشنهادی تور دبی رو هم ببینید ضرر نداره

 هتل سوها دبی
هتل مونترال دبی
هتل هالمارک دبی
هتل فورچون گرند دبی
هتل ریجنت پالاس دبی
هتل روتانا رز ریحان بای دبی



تاريخ : دو شنبه 21 اسفند 1393برچسب:تور دبی هتل های 4 ستاره, | 20:0 | نويسنده : مینا |

هتل نیهال تور دبی

Nihal Htel Dubai

http://dubaiiran.com

از هتل های سه ستاره دبی که در موقعيتي مناسب در منطقه ديره شهر دوبي واقع شده و به همین دلیل توانسته گردشگران تور دبی را به خود جلب کند هتل نیهال دبی میباشد که  و در مجاورت برج مشهور ساعت، مراکز خريد دبی و خيابان پر جنب و جوش الرقه قرار گرفته است. 

 

هتل نیهال دبی یکی از ارزانترین هتل های دبی محسوب میشود که در منطقه دیره واقع شده است و برای افرادی که قصد دارند تور دبی را برای کار و تجارت به همراه تفریح  انتخاب کنند بسیار مناسب میباشد چراکه به مرکز شهر و بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی ، وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دبی به راحتی دسترسی دارد .

http://dubaiiran.com

امکانات رفاهی هتل سه ستاره نیهال دبی، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب نماید .علاوه بر قیمت هتل نیهال دبی تلاش  پرسنل خدماتی هتل که برای پاکیزگی و نظلافت هتل شبانه روز مشغول فعالیت هستند  این هتل مجهز به مکانی مورد اطمینان برای گردشگران تور دبی هتل نیهال تبدیل شود .    

تور دبی هتل نیهال

هتل نیهال در دبی دارای 70 اتاق استاندارد ، بزرگ و مبله تشکیل شده که مکانی بسیار مناسب برای استراحت بعد از یک روز پر تحرک است . این تاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند . دکوراسیون کلاسیک ، محیط دنج و نظافت و پاکیزگی اتاق ها ، نظر گردشگران با سلایق متفاوت را به خود جذب کرده این امکانات در کنار پرداخت هزینه اندک در مقایسه با سایر هتل های دبی هم ردیف ، اقامتی آرام و بی استرس را در این هتل زیبا  برای مهمانان تور دبی فراهم ساخته است .

 هتل نیهال دبی


حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، صندوق امانات و یخچال از جمله امکانات اتاق های هتل نیهال میباشد . در ضمن نیروهای خدماتی این هتل 3 ستاره پیوسته و 24 ساعته سعی در برطرف کردن مشکلات و رسیدگی به مسائل میهمانان داشته و بهترین سرویس ها را در کم ترین زمان به ایشان عرضه می کنند .

هتل های 5 ستاره دبی



امکانات هتل  نیهال دبی 
استخر سرپوشیده ،  پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب  ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . . از جمله امکانات رفاهی هتل نیهال است .


کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی بوده اند که صبحانه را به صورت بوفه  سرو می کنند . این هتل مجهز با در اختیار داشتن نیروهایی مجرب و ورزیده و امکاناتی به روز ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان فراهم می کند . در ضمن در کلوپ شبانه هتل رقص بالیوودی و موسیقی زنده هندی اجرا شده تا لحظاتی شاد را برای میهمانان رقم زده و رضایت ایشان را تامین نماید .
آدرس هتل نیهال دبی بر روی نقشه : Al Rigga Street, Deira, Dubai, United Arab Emirates
تلفن هتل نیهال دبی :0097142957666

عکس های هتل نیهال تور دبی

http://dubaiiran.com

http://dubaiiran.com

http://dubaiiran.com

 

 

انواع هتل های دبی مانند سراسر جهان عبارتند از هتل های 5 ستاره دبی ، هتل های 4 ستاره دبی، هتل های 3 ستاره دبی یقینا هتل های دبی با هر بودجه و سلیقه ای که باشید نظر شما را تامین خواهد نمود. در انتخاب هتل حتما از کارشناسان مجرب ما مشاوره بگیرید

سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی



تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:هتل نیهال دبی, | 11:32 | نويسنده : مینا |

رزرو هتل در دبی

رزرو هتل در دبی

همه عزیزانی که قصد سفر به دبی را دارند مایلند باتوجه به هزینه ای که پرداخت میکنند هتل های مناسب در اختیارشان قرار بگیرد. توصیه ما به شما این است که با مراجعه به اینترنت و پیدا کردن هتل های مد نظرتان اقدام به انتخاب هتل دلخواهتان کنید و سپس با تماس به آژانس هایی که مستقیما با این هتل ها کار میکنند تماس بگیرید.مطمئنا اطلاع دارید که مسئولین هتل های دبی این هتل ها را باقیمت مناسبتری به آژانس های مسافرتی ارائه میدهند.

 

رزرو هتل در دبی

همکاران ما همیشه آماده ارائه خدمات رزرو هتل در دبی به شما عزیزان هستند. با تماس با همکاران ما میتوانید اقدام به رزرو هتل های دبی با هر نرخ و هر درجه ای که مایلید بکنید. هتل های ارزان قیمت دبی ، هتل های 2 ستاره دبی، هتل های 3 ستاره دبی، هتل های 4 ستاره دبی و هتل های 5 ستاره دبی را از ما بخواهید. بهترین هتل های دبی را در اختیارتان قرار میدهیم.



تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:رزرو هتل در دبی,هتل های دبی, | 11:19 | نويسنده : مینا |

هتل های 5 ستاره دبی

در این قسمت لیست هتل های 5 ستاره دبی ذکر شده تا عزیزانی که تمایل به رزرو این هتل های دبی را دارند راحتر اقدام کنند.از انجایی که هتلداران اقامت هتل ها را با قیمت مناسبتری به کارگزارن تورها ارائه میدهند.

پیشنهاد ما این است برای اینکه قیمت هتل ها برای شما ارزانتر تمام شود با آژانس ها بگیرید در صورتی انتخاب هتل با ما تماس بگیرید رزرو هتل خورد را به ما بسپارید.

 هتل
    
1- هتل آتلانتيس (Atlantis)
    
2- هتل القریر ریحان روتانا (AL GHURAIR RAYHAAN BY ROTANA)
 
3- هتل امواج روتانا(Amwaj Rotana)

4- هتل تاج پالاس( Taj Palace)
    
5- هتل حيات ريجنسي (Hyatt Regency)
  
6- هتل جميرا بيچ( Jumeira Beach Hotel )

7- هتل دآدرس (The address)
    
8- هتل دبي مارين ( Dubai Marine)
    
9- هتل دپالاس (The Palace)

10- هتل دميدان (The meydan)

11- هتل رکسوس پالم ( RIXOS THE PALM DUBAI)

12-  هتل رويال اسكوت ( Royal Scot)

13- هتل سامايا (Samaya)

14- هتل شرايتون جميرا ( Sheraton Jumeirah)

15- هتل شرايتون كريك (Sheraton Creek)

16- هتل كورال ديره (Coral Deira)

17- هتل گراند حيات (Grand Hyatt)

18- هتل متروپوليتن پالاس (Metropoliten Palace)

19- هتل ملیا دبی ( MELIA DUBAI )   

20- هتل موفنبيك (Movenpick)

21- هتل هيلتون جميرا (Hilton Jumeirah)

22- هتل هيلتون دبي كريك (Hilton Dubai Creek)

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به قسمت هتل های دبی در سایت ما عکس ها و خدمات هتل های 5 ستاره دبی و سایر هتل ها را ببینید و هتل دلخواهتان را انتخاب کنید.



تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:هتل های دبی ,هتل های 5 ستاره دبی, | 11:21 | نويسنده : مینا |

هتل امواج روتانا دبی  از هتل های 5 ستاره دبی است امکانات: آسانسور  - استخر و سونا  -   اینترنت بی سیم-تاکسی سرویس در هتل  - ترانسفر فرودگاه  - رستوران - سالن ورزشی  میباشد تخت سوم از نوع سفری می باشد.
خدمات شامل صبحانه و نهار می باشد. در صورت همراه داشتن كودك 5 تا 11 سال هزينه اقامت كودك درهتل دريافت ميشود.



تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:هتل های دبی,دبی,, | 18:6 | نويسنده : مینا |

هتل هب تور گرند دبی از هتل های 5 ستاره دبی است امکانات این هتل  :آسانسور -  اتاق بازی برای کودکان -  استخر و سونا- اینترنت بی سیم- تاکسی سرویس در هتل -  ترانسفر فرودگاه -جکوزی- خشکشویی -  دمپایی داخل اتاق-  رستوران - روم سرویس 24 ساعته -  ساحل اختصاصی- لاندری- محل نگهداری کودکان-  نزدیک به ساحل میباشد.



تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:هتل های دبی,دبی,, | 12:42 | نويسنده : مینا |

هتل هالمارک دبی از هتل های 4 ستاره دبی است



تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:هتل هالمارک دبی,هالمارک,, | 11:51 | نويسنده : مینا |

هتل Fairmont Dubai فِیرمونت با خدمات عالي و موقعیت جغرافیایی خوب پذیرای میهمانان خود می باشد.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.امکانات رفاهی هتل شامل جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار می باشد.

اتاقهای این هتل شيشه هاي دوجداره داشته که از ورود هرگونه سر و صدا درهنگام استراحت شما جلوگيري ميکند.اتاق جلسه ای کاملا مجهز در هتل وجود دارد.

fairmont

room hotel faimont

امکانات دیگر هتل :
حمام ترکی و بخار ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، باشگاه بدنسازی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خشکشویی ، آرایشگاه،

صبحانه در اتاق ،صرافی ، کرایه ماشین ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، رستوران ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ،

انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، اتاقهای ضد صدا ، انبار مخصوص اسکی.
dubai


آدرس : Sheikh Zayed Road,Trade Centre 1,Dubai

 



تاريخ : پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:هتل 5 ستاره فیرمونت در دبی امارات متحده عربی,دبی,امارات,فیرمونت,هتل 5 ستاره فیرمونت,, | 9:55 | نويسنده : مینا |

       هتلهای دبی

**************************

برخی هتلهای 2 ستاره دبی

هتل حافظ

هتل آیبیس

هتل سیتی کینگ

هتل پانوراما

هتل رویال گاردن

هتل شیمیلر پارک

**************************

برخی هتلهای 3 ستاره دبی

هتل یورک

هتل اِسمانا

هتل صدف

هتل می فر

هتل سیتی استار

هتل ارکید

هتل کالیفرنیا

هتل دبی پالم

هتل نیهال

**************************

برخی هتلهای 4 ستاره دبی

هتل اَونیو

هتل فورچون بوتیک

هتل مسکو

هتل رز ریحان رتانا

هتل ریجنت پالاس

هتل تِریدرز

هتل سیتی سیزن

هتل آواری

هتل گرند سنترال

هتل امارات گرند

*************************

برخی هتلهای 5 ستاره دبی

هتل متروپلیتن پالاس

هتل فیرمونت دِ پالم

هتل فیرمونت

هتل مووِنپیک

هتل دوسیت تانی دبی

هتل ریکسوس دِ پالم

هتل آتلانتیس

هتل گرند حیات

هتل حیات ریجنسی

هتل دبی مارینه

************************************************


 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 

                                       سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی

 



تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:هتلهای 2 ستاره دبی,هتلهای 3 ستاره دبی,هتلهای 4 ستاره دبی,هتلهای 5 ستاره دبی,دبی,, | 10:9 | نويسنده : مینا |

هتل هالمارک  از هتل های 5 ستاره در دبی است 82  درصد از مسافرین این هتل را پیشنهاد می دهندامکانات این هتل شامل  سرویس نگهداری کودکان-استخر  - ماساژ - استخر روباز - سونا-مرکز بدنسازی -خانه داری - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط
-رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - منطقه بدون سیگار میباشد.
 



تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392برچسب:هتل های دبی,دبی,, | 13:3 | نويسنده : مینا |

هتل ارکید دبی از هتل های  3ستاره ه در دبی است 70 دصدازمسافران این هتل راپیشنهاد میکنندامکانات این هتل شامل استخر -جکوزی - سونا - استخر سر پوشیده امکانات برای ورزش- لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط- رستوران - پذیرش شبانه روزی - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - تهویه میباشد.



تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:هتل های دبی,دبی,, | 18:24 | نويسنده : مینا |

هتل تفریحی و 5 ستاره  Habtoor Grand Resort & Spa،واقع  در ساحل جمیرا که اتاق های مجلل آن به خلیج فارس ونمای باغهای اطراف مشرف میباشند. امکانات رفاهی هتل عبارتند از  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد.
طراحی داخلی اتاقهای هتل به سبک عربی بوده و همگی از تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و DVD player برخوردار میباشند.
12 تریا و رستوران هتل هریک دارای طرح و دکوراسیونی ویژه بوده و انواع خوراکهای بین المللی را از جمله تایلندی، لبنانی، انگلیسی و ایتالیایی سرو میکنند. میهمانان میتوانند از سی درمان متفاوت و جوان کننده صورت و بدن که در مرکز Elixer Spa، ارائه میشود لذت ببرند.
هتل Habtoor، همچنین از دو زمین تنیس، مرکزبدنسازی کودکان برخوردار میباشد. هتل در مجاورت تفریحگاه ساحلی دبی واقع شده است. مرکز خرید Emirates ، که بزرگترین مجتمع تجاری در خاورمیانه به شمار میآید 10 دقیقه ، با ماشین، تا هتل فاصله دارد.

habtoor grand

 

dubai

dubai habtor grand

امکانات هتل :
سالن ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ،  حمام ترکی و بخار ، غواصی، تنیس ، مرکز بدنسازی ، موج سواری ، بار، باغ ، امکانات جلسه و ضیافت ، آرایشگاه ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ،  رستوران ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ،  گاوصندوق ، انبار بار و چمدان .
 

habtoor grand


آدرس : Al Sufouh Road,Dubai Marina,Dubai
   
 


برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر،

بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 تور دبی


       

 



تاريخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:هتل 5 ستاره هبتور گرند Habtoor Grand Resort & Spa در دبی امارات,هتل 5 ستاره هبتور گرند,Habtoor Grand Resort & Spa,, | 9:44 | نويسنده : مینا |

هتل زیبا و فوق مدرن Traders، در موقعیتی ایده آل و در منطقه اقتصادی و تجاری شهر دیره دبی قرار گرفته و در حدود 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد.هتل در مجموع دارای 250 اتاق بوده که هر یک از امکانات لوکس و شیک و شهری برخوردار میباشند.
از جمله امکانات و خدمات عالی هتل میتوان به ترانسفر فرودگاه، پارکینگ رایگان ، باشگاه مدرن و مجهز همراه با آبمیوه فروشی و یک رستوران عالی اشاره کرد که با سرو خوراکهای بین المللی در محیطی شیک پذیرای میهمانان گرامی میباشد.

dubai

 

dubai

 

pool

 

resturan


امکانات دیگر هتل :
سالن ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده  ، امکانات جلسه و ضیافت ، خشکشویی ، آرایشگاه ،  صبحانه در اتاق ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، منطقه بدون سیگار ، مرکز بدنسازی.
 


برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر،

بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 تور دبی


آدرس : Corner Of Abu Baker Al Siddique And Salah Al Din Road,Deira,Dubai 
 



تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:هتل تریدرز Traders در دبی امارات متحده عربی,هتل تریدرز,تریدرز Traders,دبی,, | 9:42 | نويسنده : مینا |

این هتل که در کنار ساحل واقع شده، اقامت دلپذیری را به میهمانان خود ارائه می دهد.
میهمانان میتوانند از سونا و استخر روباز هتل، لذت برده و یا از خدمات ماساژ مرکز آب گرم و سلامت هتل بهره مند شوند.اين هتل داراي 195 اتاق مي باشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما در حال استراحت هستید؛ جلوگيري ميکند.
در اين هتل فروشگاه هاي متعددی برای خرید میهمانان و يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.

dubai marineh

 

garden dubai marine

 

room hotel


از دیگر امکانات هتل :
سالن ماساژ - استخر روباز  - سونا -  مرکز سلامت و آبگرم - تنیس - فروشگاه در هتل - بار – باغ -  مرکز بدنسازی- صرافی - کرایه ماشین - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - مرکز تجارت- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار  - آسانسور -  گاوصندوق - انبار بار و چمدان -

dubai

آدرس : Jumeirah,Jumeira,Dubai


برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر،

بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 تور دبی


 



تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:هتل 5 ستاره دبی مارینه Dubai Marine دبی امارات متحده عربی,هتل 5 ستاره دبی مارینه,Dubai Marine,, | 9:30 | نويسنده : مینا |

هتل Fortune ، که تازگیها با نام Smana  شنیده میشود در مرکز منطقه دیره واقع و 5 کیلومتر با فرودگاه دبی فاصله دارد. پارکینگ و ایستگاه مترو در چند قدمی هتل واقع شده اند.
 از امکانات هتل میتوان به اقامت راحت ، امکانات رفاهی مناسب ،تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره داشت. مرکز تجارت جهانی 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.

hotel

 

dubai

 

dubai


از دیگر امکانات هتل :
مرکز بدنسازی . بیلیارد . ترانسفر فرودگاه . خدمات تورها . فکس و کپی . خدمات تهیه بلیط . رستوران . گاوصندوق . بار . تهویه . اتاقهای پاک و بدون سیگار . انبار بار و چمدان . آسانسور . پذیرش شبانه روزی .


آدرس : Al Rigga Street,Deira,Dubai


برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر،

بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 تور دبی

   


 



تاريخ : یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:هتل فورچون Fortune در دبی امارات متحده عربی,دبی,امارات,fortune,smana,فورچون,اسمانا,, | 10:19 | نويسنده : مینا |

هتل رز ریحان روتانا Rose Rayhan by Rotana ، بلندترین هتل در سراسر دنیا است که توسط ایستگاه های متعدد مترو، رستوران ها و کافه ها احاطه شده و اقامت راحت و ممتازی را به مسافران محترم ارائه میدهد.هتل با 333 متر ارتفاع و 72 طبقه از اتاقها و سوئیتهای بزرگ و مدرنی برخوردار بوده که هریک به تلویزیون LCD و چشم انداز خیره کننده شهر مجهز میباشند. استخر هتل در طبقه چهارم قرار گرفته است.
میهمانان میتوانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا به شمار میرود، دست یابند. نمایشگاه دوبی، بازارهای امارات و Burjuman نیز ظرف 10 دقیقه سواره قابل دسترسی میباشند. طی ماه مبارک رمضان، بوفه صبحانه و یا سحری در اتاق میهمانان سرو میشود.

rose rayhan

room rose rayhan


از دیگر امکانات هتل :
 جکوزی، اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار، ترانسفر دوطرفه فرودگاه ، صرافی ، استخر روباز،رستوران ، صبحانه در اتاق ، سرویس نگهداری کودکان ، امکانات جلسه و کنفرانس ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، آسانسور ، تهویه ، محل مخصوص سیگار ، گاو صندوق ، خشکشویی ، خدمات تور ها .

pool rose rayhan


آدرس هتل رز ریحان روتانا : Sheikh Zayed Road,Trade Centre 2,Dubai

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق  گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                       سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی


 



هتل Ibis آیبیس شیخ زاید 2 ستاره

ibis

هتل York یورک 3 ستاره

york

هتل City Star سیتی استار 3 ستاره

city star

هتل Novotel نووتل 4 ستاره

novotel

هتل Avenue  اَونیو 4 ستاره

avenue

هتل Traders تریدرز 4 ستاره

traders

هتل Hyatt Regency حیات ریجنسی 5 ستاره

hyatt regency

هتل Metropolitan Palace متروپلیتن پالاس 5 ستاره

metro politan palace

هتل Fairmont The Palm فیرمونت دِ پالم 5 ستاره

faimont

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق  گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                       سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



هتل 4 ستاره مسکو Moscow ، در خیابان المکتوم Al Maktoum که در مرکز دیره و در مجاورت برج ساعت دبی و آبنمای مشهور آن قرار دارد. هتل مسکو به سبک روسی ساخته و از 138 اتاق بزرگ برخوردار میباشد که هریک به سادگی تزئین شده و امکانات مدرن گسترده ای را در اختیار میهانان قرارداده اند. ورودی و لابی هتل به سبک تئاتر بلشوی Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی آن را به نمایش گذاشته است.
میهمانان عزیزمیتوانند نوشیدنی خود را در تریا نشیمن هتل میل نمائید و از مشاهده معماری زیبای آن لذت ببرید. از دیگر سرویسهای هتل میتوان به کافی شاپ ولگا، رستوران روسی بلشوی Bolshoi و باشگاه شبانه Red Square  اشاره داشت. امکانات سرگرم کننده هتل شامل استخر روباز و باشگاه میباشد.به دلیل اینکه هتل در مرکز منطقه دیره واقع شده است به بسیاری از مراکز خرید برتر شهر نزدیک بوده و به آسانی میتوان از هتل به مراکز بین المللی مالی و تجاری شهر دست یافت.

moscow

moscow

room hotel moscow


امکانات دیگر هتل مسکو :
استخر روباز- سونا - باشگاه - سالن کنفرانس و جلسه-  خشکشویی - آرایشگاه - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - فکس و کپی - مرکز تجارت -  رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار -  آسانسور- گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار- بار-

resturan
آدرس هتل مسکو : Al Maktoum Street,Deira,Dubai
map moscow

    برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر،

    بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

    تور دبی


 



تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392برچسب:هتل 4 ستاره مسکو Moscow دبی امارات متحده عربی,هتل 4 ستاره مسکو,دبی,امارات,تور دبی,, | 9:54 | نويسنده : مینا |

هتل برج العرب تنها هتل 7 ستاره دنیاست ، این هتل با 321 متر ارتفاع ، دومین هتل مرتفع دنیا محسوب میشود. برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی که 280 متر از ساحل جمیرا فاصله دارد ساخته شده و توسط یک پل اختصاصی به ساحل متصل میشود. سازه بادبانی شکل این هتل به نماد دبی تبدیل شده است.

سقف لابی هتل 180 متر ارتفاع دارد و منظره ای خیره کننده را به نمایش میگذارد. در رستوران المنتهی در ارتفاع 200 متری بر فراز خلیج فارس،میتوانید نمایی پانوراما ار دبی را تماشا کنید.

همچنین رستوران المهاره دارای آکواریومی عظیم است که 990 هزار لیتر آب را در خود جای داده است.

 

 burj al arab

 

labi

 

burj

 

pool

 

    برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر،

    بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

    تور دبی



تاريخ : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:هتل برج العرب Burj Ak Arab دبی امارات متحده عربی,هتل برج العرب,هتل برج العرب Burj Ak Arab,دبی,امارات,, | 10:32 | نويسنده : مینا |

هتل متروپلیتن پالاس دبی  Metropolitan Palace Dubai واقع در منطقه دیره خیابان المکتوم میباشد.فاصله این هتل با ماشین پنج  دقیقه تا بازار طلا است و امکانات کامل را به میهانان خود ارائه میدهد. اتاق ها بزرگ بوده و به سبک سنتی عربی ویا شرقی طراحی شده و نیز بعضی از آنان نیز مجهز به میز کار و یخچال میباشند. باشگاه گلف  Dubai Creek پنج دقیقه با ماشین، تا هتل فاصله دارد. همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان میباشد.

metropolitan palace hotel


                 ***************************

laby metropolitan palace


4 رستوران در هتل است که یکی از آنها لبنانی میباشد و موسیقی زنده و رقص عربی برگزار میکند.3 رستوران دیگر شامل خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی میباشند.

metro politan palace

                 ************************

room metropolitan palace


دیگر امکانات هتل :


سرویس نگهداری از کودکان - استخر روباز -  سونا - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات – سرو نهار - اجاره ماشین - خدمات تورها - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز- رستوران - پذیرش شبانه روزی - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل – بار .

pool metropolitan palace


 

   برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ،

بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

تور دبی

 



هتل مجلل حیات ریجنسی  Hyatt Regency Dubai ، امکاناتی از قبیل رستوران گردان، زمین اختصاصی پاتیناژ و اتاقهای مشرف به خلیج فارس را به میهمانان خود ارائه میدهد.
فاصله هتل تا بازار طلا 5 دقیقه پیاده میباشد. مرکز باشگاه هتل، دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس و زمین گلف با 9 گودال میباشد.

hyatt regency


 مرکز Spa هتل نیز خدمات متنوع ماساژ درمانی را به علاقه مندان ارائه میدهد.
هتل دارای 5 رستوران است که از این میان رستوران Al Dawar، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دوبی به شمار میرود.
تریا هتل نیز، به سرو انواع نوشيدني میپردازد و موسیقی ها در تریا Carpenter، لب خوانی میشوند.
هتل به Palm Deira مشرف بوده و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه با ماشین میباشد.

حیات ریجنسی



امکانات هتل :
ماساژ -  جکوزی -  استخر روباز -  سونا -  سولاریوم -  زمین بازی کودکان - مرکز بدنسازی -  زمین گلف -  مینی گلف کودکان -  خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - بسته های نهار - اجاره ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - خدمات تهیه بلیط - رستوران - پذیرش شبانه روزی - بالکن - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - باغ
 

حیات ریجنسی

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ،

بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

تور دبی



تاريخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:هتل مجلل حیات ریجنسی Hyatt Regency Dubai,هتل مجلل حیات ریجنسی,Hyatt Regency Dubai,ارزانترین تور دبی,, | 9:35 | نويسنده : مینا |

       نرخ ویژه تور دبی

***********************

هتل 2 ستاره   حافظ  885000 تومان

 

hefez

****************************************

هتل 3 ستاره   ارکید  985000 تومان 

 

تور دبی

*******************************************

هتل 4 ستاره  گرند سنترال 1050000 تومان

 

تور دبی

*******************************************

هتل 4 ستاره   کسلز بیچ   1065000 تومان

 

تور دبی

********************************************

هتل 5 ستاره   حیات ریجنسی  1250000 تومان

 

تور دبی

*********************************************

خدمات تور :

بلیط رفت و برگشت ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل های 2* ، 3 * ، 4 * همراه با صبحانه و نهار ؛ اقامت در هتل 5* همراه با صبحانه ؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

****************************************************************************

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853  

 



هتل ارکید  Orchid Hotel، در مرکز دیره و در مکانی مناسب در خیابان رقه Al Rigga و در مجاورت آب نمای دوبی و بسیاری از جاذبه های برتر دوبی قرار گرفته است.

هتل ارکید


هتل دارای هشتاد و چهار اتاق راحت میباشد که هریک به تمیزی تزئین شده و از امکانات اختصاصی برخوردارند. میهمانان میتوانند از انواع غذاهایی که ارائه شده در رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت خاصی دارد لذت ببرند.

هتل ارکید


هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد از مزيت خاصي برخوردار مي باشد. امکانات سرگرم کننده هتل از استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا و اتاق بخار تشکیل شده است.

orchid hotel in dubai


میهمانان میتوانند با استفاده از سرویس ترانسفر هتل به یکی از سواحل زیبای عمومی دوبی دست یابند. هتل Orchid Hotel، از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و براحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

هتل ارکید


امکانات هتل عبارتند از :
رستوران - پذیرش شبانه روزی - گاوصندوق- بار- جکوزی - سونا - استخر سر پوشیده - خشکشویی - صرافی -  اجاره ماشین - خدمات سرویس به مراکز خرید و ساحل - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط

orchid hotel

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری

دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

تور دبی
 



تاريخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:هتل ارکید Orchid Hotel در دبی,هتل ارکید,Orchid Hotel,دبی,, | 9:31 | نويسنده : مینا |

  تور 3 شب دبی

****************************

هتل 2 ستاره   حافظ  885000 تومان

هتل 3 ستاره    کالیفرنیا  985000 تومان

هتل 4 ستاره    گرند سنترال  1040000 تومان

هتل 5 ستاره    متروپلیتن پالاس  1445000 تومان

**************************************

خدمات تور :

بلیط رفت و برگشت ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل های 2* ، 3 * ، 4 * همراه با صبحانه و نهار ؛ اقامت در هتل 5* همراه با صبحانه ؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*************************************************

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853




هتل نیهال ( Nihal )، واقع در منطقه دیره و در مجاورت برج مشهور ساعت و نزدیک به مراکز خرید و خیابان رقه میباشد.

هتل نیهال دبی

nihal


هتل مجموعا از 70 اتاق و سوئیت تشکیل شده . هریک از اتاقها برزگ و راحت بوده و به تمیزی و به سبک سنتی تزئین شده اند.

room nihal
خوراکها و نوشیدنی های هتل باب سلیقه و ذائقه میهانان میباشد و شامل رستوران های چینی، هند جنوبی، گوآن و بین المللی میباشد.

 resturan
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دوبی تنها 4 کیلومتر میباشد.

hotel nihal

امکانات هتل :

استخر روباز ؛ سالن بیلیارد ؛ خشکشویی ؛ صرافی ؛ کرایه ماشین ؛ خدمات تورها ؛ مرکز تجاری؛ رستوران ؛ پذیرش شبانه روزی ؛ بالکن ؛ اتاقهای پاک و بدون سیگار ؛ آسانسور ؛پذیرش و تحویل سریع ؛ گاوصندوق ؛ انبار بار و چمدان ؛ تهویه و محل مخصوص کشیدن سیگار ؛ بار .

nihal pool

nihal bar

 

 آدرس هتل : Near Al Maktoum Road,Deira,Dubai

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853



 



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:هتل نیهال ( Nihal ) دبی امارات,هتل نیهال,Nihal,دبی,ارزانترین تور دبی, هتلهای دبی,, | 10:40 | نويسنده : مینا |

برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌خراشی است که در شهر دبی قرار دارد. این برج با ۱۶۳ طبقه و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌خراش ساخته شده به دست انسان است.

بلندترین برج دنیا


 ساخت این برج از ژانویه‌ی ۲۰۰۴ آغاز شد و در روز 4 ژانویهٔ ۲۰۱۰ افتتاح شد .

برج دبی


برج خلیفه در ابتدا با نام "برج دبی" شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه که توسط شيخ محمد بن راشد آل مكتوم انجام شد، نام آن به افتخار حاکم امارات، خليفه بن زايد آل نهيان ‎، به «برج خلیفه» تغییر کرد.

برج خلیفه


برج خلیفه دارای بیش از 1000 واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و 1 کتابخانه مخصوص ساکنان است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه‌ی برج واقع است.

جاذبه های دبی


نمای برج خلیفه از ۲۴،۳۴۸ شیشه تشکیل شده که برای تمیز کردن این شیشه‌ها با استفاده از شیارهایی که به صورت افقی در طبقات ۴۰، ۷۳ و ۱۰۹ تبیعه شده ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد.

 

جهت بازدید از وب سایت برج خلیفه لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید

www.burjkhalifa.ae/en
 

 


 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر به دبی ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

آژانس سعادت سیر گیتی

شماره تماس 88548853

 



تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:برج خلیفه یا برج دبی,برج خلیفه,برج دبی,ارزانترین تور دبی,هتلهای دبی,گردشگری دبی,, | 14:58 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه

تاریخ رفت : 28 اسفند

تاریخ برگشت : 2 فروردین

هتل 2 * 1650000 تومان

هتل 3 * 1850000 تومان

هتل 4 * 2030000 تومان

هتل 5 * 2840000 تومان

 

خدمات تور :

پرواز رفت و برگشت . ترانسفر . صبحانه و نهار در هتلهای 2 * - 3 * - 4 *  و صبحانه در هتلهای 5 * . ویزا .سرویس به مراکز خرید و ساحل .

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

شماره تماس 88548853

 

 

 تور دبی



 امکانات هتل آتلانتیس پالم دبی - Atlantis The Palm dubai

امکانات تفریحی رایگان :  

زمین بازی کودکان - سرویس نگهداری کودکان - اتاق بازیهای کامپیوتری - استخر - ماساژ - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - اتاق و امکانات برای معلولین - سوئیت مخصوص تازه عروس - اتاقهای VIP
امکانات ورزشی - تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ - زمین گلف
خدمات هتل آتلانتیس پالم دبی:

خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - خدمات تهیه بلیط
امکانات  شارژی : 

رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - آسانسور - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - باغ
 



تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:امکانات هتل آتلانتیس پالم دبی ,Atlantis The Palm dubai ,هتل, آتلانتیس, پالم دبی , Atlantis The Palm, dubai, | 22:58 | نويسنده : مینا |

 

این هتل از هتل های چهار ستاره دبی است امکانات:
 
استخر  - استخر روباز - سونا-مکانات ورزشی  - مرکز بدنسازی- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت-  رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار - بار
اتاق 2 تخته معمولی اتاق 3 تخته معمولی سوئیت
هتل 4 ستاره Moscow Hotel، در خیابان پر رفت و آمد Al Maktoum در مرکز دیره واقع و در مجاورت برج ساعت دوبی و آبنمای مشهور آن قرار دارد. هتل به سبک روسی ساخته و از 138 اتاق بزرگ و راحت برخوردار میباشد که هریک به سادگی تزئین شده و امکانات مدرن گسترده ای را در اختیار میهانان قرارداده اند. ورودی و لابی هتل به سبک تئاتر Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی و طاقدیس های آن را به نمایش گذاشته است. هتل در مرکز منطقه دیره واقع شده و به بسیاری از مراکز خرید برتر شهر نزدیک میباشد. به آسانی میتوان از هتل به مراکز بین المللی مالی و تجاری شهر دست یافت.مرکز تجارت جهانی، 7 دقیقه، با هتل فاصله دارد.

 



تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:تور دبی, توردبی,دبی,هتل های دبی, هتل دبی,Moscow Hotel,هتل مسکو دبی,, | 8:47 | نويسنده : مینا |

هتل Fortune Grand Hotel، هتلی است شیک و لوکس در قلب شهر دوبی. از امکانات هتل میتوان به سونا، استخر شنا و رستوران های ممتاز اشاره داشت. اتاق های هتل مجهز و از حمام اختصاصی و تلویزیون LCD برخوردار میباشند. تریا و رستوران هتل انواع خوراکهای سنتی و بین المللی را سرو میکنند. خوراکها، هرروز بصورت سلف سرویس سرو میشوند. علاوه براین ، میهمانان میتوانند در رستوران کنار استخربه صرف غذا بپردازند. هتل Fortune Grand Hotel، در چند قدمی مراکز عمده خرید شهر واقع شده است. هتل، 15 دقیقه با ماشین، تا نمایشگاه مرکز تجارت جهانی و فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد.امکانات تفریحی    
استخر     - استخر روباز - سونا
اتاق های ویژه   - اتاقهای VIP
امکانات ورزشی  - مرکز بدنسازی - بیلیارد - بازی دارت
خدمات خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط
سایر امکانات - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - گرمایش
     
آدرس : Al Muteena, Omar Bin Al Khattab Road,Deira,Dubai 
 



تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:هتلهای دبی, هتل 4ستاره دبی, مراکز خرید دبی,, | 10:56 | نويسنده : مینا |

هتل لند مارک  Landmark، در وسط شهر دیره و در مرکز فعالیت های مهم تجاری و بانکی شهر یعنی میدان the Al Nasser واقع شده است..مسافرینی که در ماموریت شغلی هستند میتوانند در یک زمان کوتاه 15 دقیقه ای با تاکسی به مرکز تجارت جهانی برسند. هر روز اتوبوس مخصوص، علاقه مندان را به صورت رایگان به ساحل منتقل میکند.اتاقها راحت بوده و به کلیه لوازم استاندارد مجهز میباشند.رستوران های لوکس، کافی شاپ نخل و اتاق غذاخوری چینی، با سرو بوفه صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی میکنند. رستوران ها نیز با ارائه منو، آمیزه ای از محبوب ترین خوراکهای بین المللی را سرو میکنند.



تاريخ : شنبه 25 آذر 1391برچسب:هتل,هتل لند مارک ,تور دبی ,Landmark, | 18:37 | نويسنده : مینا |

 تيم ساخت اين برج خلیفه بلندترین ساختمان دست ساز بشری شامل تعدادي از برترين متخصصان معماري جهان بود و بدنه اصلي اين تيم از اسكيدمور، اوينگز و مريل شيكاگو به عنوان تيم طراحي، آدريان اسميت در سمت معمار ارشد و بيل بيكريه مهندس ارشد طراحي تشكيل شده است

اين برج كه آسمانخراشي مسكوني، تجاري و تفريحي است، داراي 163 طبقه، بيش از هزار واحد آپارتمان، 4 استخر و كتابخانه ويژه ساكنان برج است

قابل توجه است كه يكي از شيك‌ترين هتل های دبی و همچنین هتل‌هاي دنيا در اين برج جاي دارد.

علاوه بر اين نيز تجهيزات مخابراتي منحصر به فردي در منار مخروطي بالاي برج قرار گرفته است تا از بلنداي 829/49 متري اين آسمانخراش به تمام معني استفاده بهينه شده باشد
 



تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:تور دبی, توردبی,دبی,برج,برج خلیفه ,بلندترین ساختمان ,هتل‌,هتل های دبی ,, | 20:3 | نويسنده : مینا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب