تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

خرید ملک و سرمایه گذاری در دبی/ دوبی / امارات؟
امارات متحده عربي  و بطور ویژه دبي در حال تبديل شدن به يك منطقه بسیار پررونق در حوزه هاي اقتصادي و توریستی  در تمام دنیا است. سرزميني كه مردم و توریستها از سرتاسر دنیا برای دیدن آسمانخراشها و ساختمان ها و سازه های عجیب و غریبش  لحظه شماری می کنند . دبی در حال جذب گردشگران، تجار و ساكنين بسياري از مناطق مختلف دنيا به سوي طرح هاي چند ميليارد دلاري همچون شهرك اينترنتي، شهرك چند رسانه اي، لنگرگاه تفريحي، شهرك دانشگاهي، سرزمين عجايب، شهرك ورزشي، جزاير مصنوعي، بلندترين ساختمان هاي دنيا مناطق صنعتي و بسياري از پروژه ديگر که  در حال اجرا است  می باشد و ديري نخواهد گذشت كه اين كشور بهشت گردشگران و تجار دنيا خواهد شد و بعید نيست اگر گوي سبقت را از هنگ كنگ و سنگاپور و امثال آن بربايد. كما اينكه از هم اكنون نيز نشانه هاي بسياري به چشم مي خورد، رشد بالاي سالانه ورود گردشگران وسرمايه گذاران خارجي و نيز حجم بالاي مبادلات تجاري با كشورهاي خارجي در سالهاي اخير خود گويا و گواه بر تحولات و دگرگوني هاي اين كشور كوچك می باشد.
در سالهاي اخير با به رسميت شناخته شدن حق مالكيت خارجي ها بر املاك در اين كشور، اين شانس به خارجي ها داده شد كه صاحب ملكي در اين كشور آتيه دار شوند. به همین خاطر بسیاری  از مردم دنیا اقدام به خرید ملک در این کشور می کنند که شاهد آن هستیم بسیاری از ایرانیها نیز علاقمند به سرمایه گذاری خرید ملک در این کشور شده اند .



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:توردبی , تور دبی, تور, خرید, خرید ملک, سرمایه گذاری , امارات , خرید, ملک,دوبی ,امارات متحده عربي , | 22:49 | نويسنده : مینا |

دبی بهترین مرکز خرید برای هرتوریستی است فروشگاهها بزرگ، مراکز خرید مدرن ، حضور شرکتها و برند های مهم دنیا و رعایت اصل مشتری مداری  اصلی ترین عوامل ذوق ایرانیان برای خرید از دبی شده است مراکز خرید دبی جدای از اینکه مکانی بسیار زیبا برای خریدند خود به نوعی ساخته شده اند که می توانند همزنان جزو بهترین مکان های تفریحی و گردشگری باشند. پیست اسکی ، زمین اسکیت ،  ، آبشارهای مصنوعی ، آکواریم های بزرگ و بی نظیر و تنوع و جذابیت  سبک معماری جالب ساختمان های این مراکز از جمله جاذبه های گردشگری ساخته شده در مراکز خرید میباشند.  . مراکز خرید دبی چند دسته اند:


نمایشگاه فرش ایران در دبی
در نمایشگاه فرش دبی بزرگترین قالی جهان از جنس حریر طبیعی خالص با طراحی هندسی اسلامی و رنگ های طبیعی بدون استفاده از مواد شیمیایی در معرض دید علاقه مندان  قرار گرفت.برای  تولید این فرش که 100 متر مربع مساحت دارد، یازده سال طول کشید و قیمت آن سه میلیون درهم است.16 نوامبر 1999 ساخت آن آغاز شده و در 15 دسامبر 2011 پایان یافت.

 




شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی ، در کنار بزرگراه امارات در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برای تمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن ، پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود. در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در شهر ورزشی دبی ، امکانات اقامتی بسیار زیادی  نیز در نظر گرفته شده است. برج جرمن اسپورتس 2 در غرب دبی اسپورت سیتی قرار گرفته است. و مشرف به زمین بازی گلف می باشد.

قسمتهای مختلف دبی اسپورت سیتی :

1) استادیوم ها (ورزشگاه ها یا مجتمع های ورزشی):

دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریها خواهد بود که قادر به برگزاری مسابقات مهم بین المللی هستند: الف) استادیوم اختصاصی کریکت، ب) استادیوم چند منظوره سرباز برای ورزش هایی همچون فوتبال و راگبی، ج) استادیوم چند منظوره سرپوشیده برای ورزش هایی همچون بسکتبال و والیبال، د) ورزشگاه اختصاصی هاکی.

2) آکادمی های ورزشی (مدارس حرفه ای ورزش):

این آکادمی ها برای پرورش قهرمانان ورزشی و تبدیل جوانان مستعد به قهرمانان جهانی احداث می شود. از جمله انها میتوان به مدارس فوتبال منچستر یونایتد، مدرسه گلف بوش هارمون، آکادمی تنیس دیوید لوید و آکادمی بین المللی کریکت اشاره کرد که هر کدام در رشته خود بهترین هستند.

3) زمین گلف:

این زمین بزرگ با کمک ستاره گلف جهان - ارنی الس، و با همکاری موسسه نیکولاس دزاین طراحی شده و اجرا خواهد شد. در اطراف این زمین، برج های مسکونی و ویلاها قرار گرفته اند.

4) امکانات و تاسیات سایر ورزش ها :

5) مناطق مسکونی و هتل ها :

6) مناطق تجاری و خدماتی، بهداشتی-درمانی و آموزشی :

موقعیت دبی اسپورت سیتی :

شهر ورزشی دبی یا دوبي در جنوب جمیرا ویلاج (بخش مثلثی) و در کنار بزرگراه امارات قرار گرفته است. این محل در محدوده سرزمین عجایب دبی یا همان دبی لند (Dubai Land) واقع شده و بزرگراه امارات که همه امیر نشینهای شمالی را به یکدیگر وصل میکند از کنار آن میگذرد و امکان دسترسی آسان به سایر مناطق شهر را فراهم می نماید. فاصله شهر ورزشی دبی از فرودگاه دبی، 20 دقیقه، از اینترنت سیتی و دبی مارینا، 10 دقیقه و از بندر جبل علی، 10 کیلومتر است.
 



 



 

معرفی دبی اسپورت سیتی 

منطقه " Dubai Sports City " در زمینی به مساحت 46.5 میلیون متر مربع درمنطقه بزرگ دبی لند توسط Dubai Tourism Development Companyقسمت هایی ساخته شده است. و یا در حال ساخت است.
این منطقه ی زیبا تجاری مسکونی میباشد بهمراه امکانات بسیار عالی و قابل قبول ورزشی و رفاهی .این منطقه تشکیل شده است از استادیوم های بسیار نوین و بی نظیر در خاور میانه برای مسابقات بین المللی و دارای استادیومهای کریکت - فوتبال - راگبی - بسکتبال - والیبیال - هاکی و ...میباشد.
همچنین در این منطقه باشگاه منچستر یک مدرسه فوتبال تاسیس خواهد کرد . همچنین باتچ هارمن مدرسه گلف و دیوید لیود باشگاه تنیس و دریاچه آب معدنی تاسیس خواهد کرد . همچنین مراکز آموزشی بین المللی زیادی در این منطقه تاسیس خواهد شد .
همچنین زمینهای گلف این منطقه توسط نیکلاس دیزاین طبق استاندارد های بین المللی طراحی خواهد شد .به دلیل وجود این موسسات ورزشی پیش بینی میشود قیمت فروش و اجاره در این مناطق رشد خوبی داشته باشد.شهر ورزشی دبی در زمینی به وسعت 5/46 میلیون متر مربع (4650 هکتار) در محدوده سرزمین عجایب دبی یا دبی لند (Dubailand) بر گرفته از نام دیزنی لند تعریف شده است و در شرق آن موتور سیتی یا پیست اتومبیل رانی فرمول 1 قرار دارد. این شهر ورزشی عظیم نامزد بازیهای آسیایی 2014 و المپیک 2016 خواهد بود.



 

 



برجی درساحل

این مجموعه شامل دو برج چند کارکردی  در ساحل خلیج فارس در امارات متحده عربی می باشد. واحدهای یکی از این دو برج از زیر دریا آغاز می گردد و در ساحل مشخص و تا بالا ادامه پیدا می کند. این دو برج در میان خود فضای سبز عمومی را در برمی گیرند و با توجه به سایه اندازی دو برج فضای خنک میانی ایجاد می گردد. در این مجموعه به حداقل رساندن میزان مصرف انرژِی هدف اصلی بوده است.

 

 

 

 



دُبِی (به عربی: دبیّ) (به انگلیسی: Dubai) یکی ازاستان های امیرنشین‌های هفت‌گانهٔ امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب  ایران و در حاشیهٔ خلیج فارس واقع شده‌است. دبی بیشترین جمعیت را در میان هفت امیرنشین کشور امارات دارد و بعد از شهر ابوظبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات است.امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و تجاری موفق و مهم در منطقه جای خود را پیدا کرده‌است. اگرچه اقتصاد دبی با صنعت نفت رشد کرد اما بیشتر درآمد دبی از منطقه آزاد جبل علی، فروش ملک به اتباع خارجی در مناطق آزاد، اعطای اقامت، ا، ترانزیت مسافر و کالا و همچنین قسمت بزرگی نیز از گردشگری و دیگر خدمات مالی و تجاری تأمین می‌شود. دبی به تازگی توجه جهانیان را از طریق ساخت و سازهای بزرگ و عظیم و همینطور رویدادهای تفریحی و ورزشی هیجان‌انگیز به خود جلب کرده‌است.در سال‌های پایانی دههٔ ۲۰۰۰ میلادی به خاطر بحران‌های مالی گسترده در جهان، ساخت و ساز املاک در دبی برای مدت ۳ سال با مشکلات جدی روبه‌رو شد.در حال حاضر صنعت توریسم وجذب گردشگری ازاقصی نقاط جهان باعث رونق دادن به اقتصاد امارت شده است



 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/2/28/Masjed_Shikh_Zayed.4.jpg

 مسجد الشیخ زاید بن سلطان آل نهیان مسجدی در  کشور امارات در شهرابوظبی است. این مسجد بعد از   مسجد الحرام و مسجد النبی  بزرگ ترین درجهان است و یکی ا ز نقاط جذاب دبی به شمار می‌آید.بنیان‌گذار و رئیس کشور امارات  شیخ زاید در همین مسجد دفن شده‌است.این مسجد در منطقه‌ای بزرگ میان دو پل «مصفح» و «مقطع» در مدخل جزیرهٔ أبوظبی قرار دارد. اگرچه ورود به مسجد برای نامسلمانان در امارات ممنوع است ولی این مسجد برای امکان بازدید گردشگران یک استثنا است.روزانه ده‌ها زن غربی از مسجد شیخ زاید آل نهیان ابوظبی به عنوان سومین مسجد بزرگ پس از حرمین شریفین، بازدید می‌کنند که با توجه به اینکه این مسجد به روی غیرمسلمانان باز است، آنها هم به احترام مکان معنوی مسلمانان با پوششهای اسلامی یعنی یک عبای بلند مشکی و پوشش سر وارد این مسجد می‌شوند.

قبه‌ها ومناره‌های مسجد

طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان کنفرانس اسلامی از مرکز ابحاث تاریخ وفنون (قبه) أصلی (رئیسی) مسجد شیخ زاید، بزرگترین و نخستین (قبه) درجهان است بأرتفاع (۸۳) متر، وقطر داخلی آن (۸ر۳۲) متر می‌باشد، واز لحاظ مساحت نیز مسجد شیخ زاید بعد از حرمین شریفین سومین مسجد جهان محسوب می‌شود.



صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب