وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

هتل ارکید  Orchid Hotel، در مرکز دیره و در مکانی مناسب در خیابان رقه Al Rigga و در مجاورت آب نمای دوبی و بسیاری از جاذبه های برتر دوبی قرار گرفته است.

هتل ارکید


هتل دارای هشتاد و چهار اتاق راحت میباشد که هریک به تمیزی تزئین شده و از امکانات اختصاصی برخوردارند. میهمانان میتوانند از انواع غذاهایی که ارائه شده در رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت خاصی دارد لذت ببرند.

هتل ارکید


هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد از مزيت خاصي برخوردار مي باشد. امکانات سرگرم کننده هتل از استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا و اتاق بخار تشکیل شده است.

orchid hotel in dubai


میهمانان میتوانند با استفاده از سرویس ترانسفر هتل به یکی از سواحل زیبای عمومی دوبی دست یابند. هتل Orchid Hotel، از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و براحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

هتل ارکید


امکانات هتل عبارتند از :
رستوران - پذیرش شبانه روزی - گاوصندوق- بار- جکوزی - سونا - استخر سر پوشیده - خشکشویی - صرافی -  اجاره ماشین - خدمات سرویس به مراکز خرید و ساحل - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط

orchid hotel

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری

دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

تور دبی
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:هتل ارکید Orchid Hotel در دبی,هتل ارکید,Orchid Hotel,دبی,, | 9:31 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب