وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

هتل دبی پالم از جمله هتل های سه ستاره مدرن در تور دبی ممیباشد که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی واقع شده است موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز ، بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، دست به دست هم داده و هتل پالم دبی را به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره دبی تبدیل کرده است .


هتل 3ستاره دبی پالم تور دبی

Dubai Palm Hotel

http://www.dubaiiran.com


هتل دبی پالم یکی از هتل های سه ستاره دبی  میباشد و در بهترین منطقه دبی در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی درمنطقه دیره دبی واقع شده و از مدرن ترین هتل های دیره بشمار میرود قرار گرفتن در منطقه ای مرکزی و پر تردد و دسترسی آسان به مراکز دیدنی و توریستی شهر از مزیت های تور دبی هتل پالم محسوب می شود

http://www.dubaiiran.com


فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای تا این مرکز اقامتی واقع شده که برای سهولت در رفت و آمد ترانسفر رفت و برگشت رایگان در نظر گرفته شده است . علاوه بر فرودگاه ، برای ساحل و تعدادی از مراکز خرید نیز این شاتل موجود است . یکی از نکات مهم دیگر در ارتباط با هتل پالم دبی این است که اکثرا هومطنان ایرانی در آن اقامت داشته که همین مسئله ، محیط هتل را دوستانه تر کرده است

موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز ، بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قمناسب بودن قیمت هتل دبی پالم ، دست به دست هم داده و هتل پالم دبی را به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره تبدیل کرده است .


هتل 3 ستاره دبی پالم دیره در مجموع دارای87 اتاق در انواع و سایز های مختلف میباشد اتاق های هتل دبی پالم شامل  اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که به تازگی بازسازی شده  و از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردارند . مبلمانی مدرن و راحت و فضایی دنج برای ایجاد آسایش میهمانان این اتاق ها تدارک دیده شده است . هر اتاق دارای یک بالکن با چشم انداز شهر توریستی دبی بوده و دارای امکاناتی کامل می باشد .

dubai palm hotel


 سرویس خدماتی به صورت شبانه روز جوابگوی نیازهای گردشگران تور دبی هتل دبی پالم بوده و همواره برای نظافت و آراستگی اتاق های هتل پالم دبی تلاش می نمایند . هزینه اقامت در این اتاق های زیبا بسیار مناسب بوده و پذیرای میهمانانی با هر توان مالی خواهد بود . هتل پالم دبی مجهز به : حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، یخچال ، و سیستم تهویه مطبوع می باشد . تمام تدابیر لازم در اتاق های این هتل 3 ستاره انجام شده تا میهمانان از اقامت در آن احساس رضایت کرده و آرامش را تجربه نمایند  .

هتل دبی پالم

امکانات هتل دبی پالم دیره

امکانات هتل دبی پالما استخر روباز ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری و پذیرش و تحویل سریع از جمله امکانات رفاهی هتل پالم دبی می باشد .اما امکانات هتل به این ها محدود نشده و برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای را که شب ها در کلوپ هتل برگزار می گردد را شامل می شود .

هتل های 3 ستاره دبی

هتل ،تنوعی از رستوران ها و باشگاه های تفریح شبانه را به همراه انواع و اقسام سرگرمیها به میهمانان خود ارائه میدهد. اینترنت رایگان نیز در دسترس علاقه مندان قرار دارد.بار و دو رستوران نیز در هتل سه ستاره دبی پالم مشغول ارائه خدمات بوده و انواع نوشیدنی ، خوراک های لذیذ محلی و غذاهای متوع بین المللی را مطابق با ذائقه میهمانان طبخ کرده و از ایشان پذیرایی می کند .

آدرس هتل دبی پالم بروی نقشه : 

Al Muteena St - Dubai - United Arab Emirates

آدرس هتل دبی پالم دبی : خیابان المطینه

تلفن هتل دبی پالم دیره : 0097142710021

http://www.dubaiiran.com عکس های هتل دبی پالم دیره از نماهای مختلف

 

 http://www.dubaiiran.com/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-3-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.html

 dubai palm hotel 9

 dubai palm hotel 4

 dubai palm hotel 3


   راهنمای رزرو هتل در تور دبی
هتل های 3 ستاره دبی
هتل های 4 ستاره دبی
هتل های 5 ستاره دبی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:هتل های ارزان دبی, هتل های دیره, | 20:0 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب