وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

سوغات دبی

وقتی برای تفریح و یا کار به مسافرت میروید یکی از چیزهایی که ذهنتان را مشغول میکند خرید سوغات است و اینکه سوغات شهری که به آن سفر کرده اید چیست ؟ اگر تور دبی را برای سفر انتخاب کرده اید میتوانیم اطلاعاتی در مورد سوغات دبی در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید بر حسب سلیقه شخصی زودتر به نتیجه برسید . بهترین سوغات دبی شامل طلا و جواهرات ، پارچه و قهوه می باشد اما لباس ، کیف و کفش ، لباس های سنتی ، صندل ، ادویه جات از دیگر سوغاتی های دبی بشمار آیند .

طلای دبی
اگر میخواهید عزیزترین افراد زندگیتان را پس از بازگشت از تور دبی ، شگفت زده کنید میتوانید طلا را بعنوان سوغات انتخاب کنین . طلا یکی از گرانبها ترین سوغاتی های دبی است . بازار طلای دبی هم یکی از جاذبه های گردشگری دبی می باشد که بازدید از آن خالی از لطف نیست . این بازار ، مغازه هایی با ویترین هایی مملو از طلا دارد . شما در بازار طلا می توانید هم تنوع بسیاری ببینید و هم به نسبت دیگر نقاط جهان با قیمت پایین تری  طلای مورد نظر خود را تهیه کنید . در ویترین طلا فروشی ها گردنبند ، انگشتر ، سنجاق سینه ، شمایل و … برای خرید موجود است .

 سوغات د,بی

پارچه ی دبی
پارچه های سنتی یکی دیگر از سوغات دبی هستند . اگر سری به بازار پارچه فروشان دبی بزنید می توانید با توجه به سلیقه و قیمت مورد نظر خود پارچه تهیه کنید . پارچه های عرضه شده جنس های همچون ابریشم ، کتان و … هستند و همچنین پارچه های دیگر شهرها و کشورها مانند چین ، کره ، اندونزی ، تایلند و هند را خواهید دید .

سوغات دبی

قهوه ی دبی
شاید بتوان گفت قهوه بهترین سوغات دبی است زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیتش عالی ست . در دبی موزه ای به نام موزه ی قهوه تاسیس شده که در آن می توان روش کار و تهیه ی قهوه در کشورهای مختلف ، ابزار تهیه هر مدل را می توان دید و طعم هر کدام را چشید . همچنین در این موزه فروشگاه هایی وجود دارد که قهوه های مختلفی را در دسترس قرار می دهند برای خرید و شما با توجه به ذائقه خود می توانید خرید کنید و همچنین انتخاب خوبی بعنوان سوغات دبی محسوب می شود .

 سوغات دبی

برای آگاهی از قیمت تور دبی آنلاین با همکاران ما تماس بگیرید
43674367



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395برچسب:, | 21:25 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب