وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

خور دبی يک ورودی آب از دريا به داخل خشکی می باشد که باعث گرديده تا دبی به دو بخش ديره و بردبی تقسيم شود. اين خور نقش بسزایی در شکل گيری اقتصاد دبی داشته است. با توجه به مهم بودن آن و طبق دستور حاکم وقت دبی در سال 1954، افزايش عمق و عرض خور آغاز گرديد تا بدين وسيله امکان تردد فراوان فراهم شود. در کنار خور شما لنج ها با اندازه های مختلف زيادی را مشاهده خواهيد کرد که در حال بارگيری و يا تخليه کالا به مقصد ايران، کشورهای حوزه خليج فارس، هند و آفريقا می باشند. برای  تردد بين اين دو بخش از يک تونل زير آبی و دو پل احداث شده بر روی اين خور استفاده می شود. طول اين خور در حدود 15 کيلومتر و عرض آن 500 متر می باشد.

 

خور دبی

خور دبی

جالب است که بدانيد اولين هواپيمايی که به دبی پرواز نموده(1937)، بر روی همين خور فرود آمده است. اين هواپيما متعلق به خطوط هوايی انگلیس بوده و هفته ای يکبار در مسير سوت همپتون به کراچی پرواز داشته است. اين خور اکنون جلوه زيبايی به شهر دبی بخشيده است. قايقهايي وجود دارد که در زبان محلی به آنها "ابرا" گفته می شود که مردم محلی و توريست ها را از يک سمت خور به سمت ديگر منتقل می نمايند. اين قايقهای چوبی در حدود 30 مسافر را حمل می کنند. شرکت های توريستی در دبی تورهای خاصی نيز برای گردش در خور دبی ارائه می دهند. اين تورها شامل يک گردش چند ساعته برروی خور در داخل لنج هاي سنتی يا کشتی های مسافرتی کوچک می باشد .در بعضی تورها، شما شام را نيز بر روی خور نوش جان میکنید.

 

خور دبی

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:خور دبی,ارزانترین تور دبی,هتلهای دبی,, | 10:47 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب