تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی


شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی ، در کنار بزرگراه امارات در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برای تمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن ، پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود. در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در شهر ورزشی دبی ، امکانات اقامتی بسیار زیادی  نیز در نظر گرفته شده است. برج جرمن اسپورتس 2 در غرب دبی اسپورت سیتی قرار گرفته است. و مشرف به زمین بازی گلف می باشد.

قسمتهای مختلف دبی اسپورت سیتی :

1) استادیوم ها (ورزشگاه ها یا مجتمع های ورزشی):

دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریها خواهد بود که قادر به برگزاری مسابقات مهم بین المللی هستند: الف) استادیوم اختصاصی کریکت، ب) استادیوم چند منظوره سرباز برای ورزش هایی همچون فوتبال و راگبی، ج) استادیوم چند منظوره سرپوشیده برای ورزش هایی همچون بسکتبال و والیبال، د) ورزشگاه اختصاصی هاکی.

2) آکادمی های ورزشی (مدارس حرفه ای ورزش):

این آکادمی ها برای پرورش قهرمانان ورزشی و تبدیل جوانان مستعد به قهرمانان جهانی احداث می شود. از جمله انها میتوان به مدارس فوتبال منچستر یونایتد، مدرسه گلف بوش هارمون، آکادمی تنیس دیوید لوید و آکادمی بین المللی کریکت اشاره کرد که هر کدام در رشته خود بهترین هستند.

3) زمین گلف:

این زمین بزرگ با کمک ستاره گلف جهان - ارنی الس، و با همکاری موسسه نیکولاس دزاین طراحی شده و اجرا خواهد شد. در اطراف این زمین، برج های مسکونی و ویلاها قرار گرفته اند.

4) امکانات و تاسیات سایر ورزش ها :

5) مناطق مسکونی و هتل ها :

6) مناطق تجاری و خدماتی، بهداشتی-درمانی و آموزشی :

موقعیت دبی اسپورت سیتی :

شهر ورزشی دبی یا دوبي در جنوب جمیرا ویلاج (بخش مثلثی) و در کنار بزرگراه امارات قرار گرفته است. این محل در محدوده سرزمین عجایب دبی یا همان دبی لند (Dubai Land) واقع شده و بزرگراه امارات که همه امیر نشینهای شمالی را به یکدیگر وصل میکند از کنار آن میگذرد و امکان دسترسی آسان به سایر مناطق شهر را فراهم می نماید. فاصله شهر ورزشی دبی از فرودگاه دبی، 20 دقیقه، از اینترنت سیتی و دبی مارینا، 10 دقیقه و از بندر جبل علی، 10 کیلومتر است.
 



 



شاید اگر دبی را عروس دل انگیز خلیج فارس بنامیم سخنی بگزاف نگفته باشیم از اینرو است که نه تنها ایرانی ها بلکه میلیونها توریست  و گردشگر  از تمام نقاط جهان سالانه به دبی مسافرت می کنند تا از دیدنی های آن لذت ببرند و چندی تفریح و تفرج نمایند و از بازارهای خرید آن طرفه ای برگیرند. از این باب سعی خواهیم کرد در مورد دبی بیشتر صحبت نماییم تا کسانی که می خواهند از تور دبی استفاده کنند و یا به هر دلیلی قصد سفر به آن سرزمین را دارند بتوانند اطلاعات لازم را در این خصوص بدست آورند.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 شهريور 1387برچسب:دبی , تور دبی , مسافرت , سفر , توریست , گردشگر,dubai, دوبی , تفریح ,, | 19:39 | نويسنده : مینا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب