تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

تور صحرا یا تور سافاری درون تور دبی

 
یکی از تورهای داخلی دبی تور صحرا یا تور سافاری دبی می باشد که به لحاظ هیجان و شادی می تواند برای بسیار از سیاحان و گردشگران و توریستهای اروپا و امریکا تجربه ای بی همتا باشد . البته برای گردشگران ایرانی نیز می تواند سرگرم کننده و جالب باشد.

هدف اصلی در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی صحرا نشینان به توریستهایی که ازسایر  نقاط دنیا به کشور دبی مسافرت می کنند می باشد. زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز باشد. تور صحرا یا تور سافاری  يکی از معروفترين تورهای دبی است.

در معمولی ترين تور شما حدود ساعت 3 يا چهار بعدازظهر به طرف صحرایی در دبی حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است.

صرف شام، نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل، موزيک و... در این سفر برای بازدید کننده ها اجرا می شود بسیاری از برگزار کنندگان تور دبی که از کشورهای اروپایی هستند از این تور صحرا یا تور سافاری  استفاده می کنند.



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1395برچسب:, | 18:49 | نويسنده : مینا |

در تور دبی از کجا چی بخریم

در توردبی چه چیزی را از کجا باید خرید . اصلا اسم مراکز خرید وسائل مختلف را نمی دانم . اسم چند مرکز خرید دبی را برایم بنویسید . لطفا آدرس فروشگاه ها و مراکز خرید دبی را اطلاع رسانی کنید . و سوالهای مختلفی درباره چگونگی خرید از دبی که در این مطلب به تعدادی از این سوالها جواب داده می شود.

 

برای کسانی که قصد خرید در دبی را دارند دانستن اینکه چه چیزی را از کجا بخرند به آنها کمک میکند که در وقت خود صرفه جویی کنند و دچار سردرگمی نشوند. تور دبی اینجا لیست مراکز خرید دبی و اقلامی را که میتوانید در این مراکز تهیه کنید ارائه داده ایم.

 برای خرید کامپیوتر در دبی و قطعات کامپیوتر  و وسایل و تجهیزات الکترونیکی میتوانید به این مرکز مراجعه کنید.

 

مرکز ایستایل دبی:   این فروشگاه در  بر دبی قرار دارد.

 

مرکز اینتردو اینفورمیشن سیستم دبی:   این فروشگاه در  در خیابان کامپیوتر – بر دبی قرار دارد.

 

مرکز جی بی ام دیسکروبشن دبی :   این فروشگاه در جبل علی قرار دارد.

 

مرکز خرید اکسپلورر دبی :   این فروشگاه در دیره قرار دارد.

 

مرکز خرید کامپو-می دبی : این فروشگاه در القرهود قرار دارد.

 

مرکز ویرجین مگا استور دبی (Virgin Megastore Dubai):   این فروشگاه در مرکز خرید بورجومان قرار دارد.

مرکز شرف دی جی دبی ( Sharaf DG Dubai):     این فروشگاه در مرکز تایم اسکور قرار دارد.

مرکز سون سیاس دبی (Seven Sea Dubai) :       این فروشگاه در مرکز ساختمان بن لاحج-عودمثا قرار دارد.

مرکز ردینگسون میدل ایست دبی ( Redington Middle East Dubai ) : این فروشگاه در مرکز اتریوم بر دبی قرار دارد.

مرکز پلاگین دیسکروبشن دبی  ( Plug – Ins Dubai ):   این فروشگاه در  مرکز الغریر قرار دارد.

مرکز پک دبی:  این فروشگاه در کرامه دبی قرار دارد.

مرکز جومبو الکترونیک دبی:   این فروشگاه در  مدیا سنتر بلوار  قرار دارد.

 



تاريخ : یک شنبه 28 آذر 1395برچسب:, | 18:42 | نويسنده : مینا |

تور دبی با تور خور

تور دبی با تور خور نامشان در هم تنیده است بسیاری از توریست های کشورهای مختلفی که به دبی مسافرت می کنند حتما سعی می کنند تور خور دبی را نیز در برنامه سیاحتی تفریحی تورشان بگنجانند.

خور به قسمتی از ساحل گفته می شود که از تجاوز آب دریا به خشکی شکل یافته است. که در این صورت شما یک قسمت از دریا را محصور در خشکی خواهید دید.

 تور-دبی-با-تور-خور-نامشان-در-هم-تنیده-است

گردشگران خارجی تور دبی از طریق این تور در تور می توانند قسمت های قدیمی و جدید شهر دبی را با هم ببینند. مسافران تور خور دبی می توانند با کشتی های نسبتا کوچک تفریحی و یا لنج های قدیمی و سنتی در یک مسیر دریایی هم ساعات خوشی را سپری کنند و هم یک سفر دریایی خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور-دبی-با-تور-خور-نامشان-در-هم-تنیده-است

برای راحتی و آسایش مسافران و توریست ها عرشه کشتی ها به نحوی با سیستم برودتی تجهیز شده است که مسافران بتوانند گرما و رطوبت هوای شرجی دبی را بهتر تحمل کنند.

 

در ضمن به طور معمول برنامه سیاحتی کشتی ها به گونه ای است که توریست ها یک شام خاطره انگیز را به روی عرشه میل کنند و از زیباییهای ساحل خور و چشم اندازهای طبیعی و مصنوعی بهترین استفاده را ببرند.



تاريخ : پنج شنبه 18 آذر 1395برچسب:, | 18:56 | نويسنده : مینا |

هتل های دبی

در دبی ساختمان سازی و هتل سازی یکی از مواردی هست که به لطف پولهای نفت توانسته رشد بسیار خوبی داشته باشد . حتی گاهی چیزهایی در مورد برخی از هتل های دبی می شنویم که بیشتر تخیلی به نظر می رسد تا واقعی .

هتل های دبی از مجازی تا واقعیت

اما انسان است و توانایی هایش ! می تواند آنقدر فکر کند که فکرش به واقعیت تبدیل شود . در شهر دبی می توانیم یکی از جلوه های بارز این امر را به وضوع ببینیم .

هتل های دبی از مجازی

وقتی که در دبی هتلی می بینیم که باید 400 سال اجاره داده شود تا بتواند هزینه اولیه اش را جبران کند. آنموقع اصلا در عقل آدمی شک هم می کنیم ! واقعا باید 400 سال بعد ، هزینه اولیه جبران شود ؟

تور دبی - هتل های دبی از مجازی

نمی دانم شما چه فکری می کنید ؟ اما به هر حال همین گاهی کارهای عجیب غریب است که خودش برای دیگران جالب و هیجان انگیز می شود. شاید چنین هتلی به نظر مقرون به صرفه نباشد.

اما از جایی که چنین سازه هایی خودش ایجاد جاذبه می کند در کشوری که بیابان و صحراست . و باعث هجوم توریست ها به این شهر می کند شاید توجیهی مناسب باشد برای چنین سازه های گرانقیمتی .



تاريخ : دو شنبه 15 آذر 1395برچسب:هتل های دبی, | 22:5 | نويسنده : مینا |

تور دبی به سرزمین صحرا و دریا

سفر به سرزمین بیابانی که تا سه چهار دهه پیش اگر کسی رو می خواستند به یک سرزمین بد آب و هوا تبعید کنند که حسابی زجر بکشد مطمئنا دبی یکی از گزینه های خوب برای تور تبعید بود .

تور دبی - dubai-تور دبی

اما حالا به برکت پولهای نفت خودش را تبدیل به یک مرکز توریستی و گردشگری کرده است که از سراسر دنیا به این شهر پر از سازه های مشهور و گاها یکتا و منحصر به فرد سرازیر کرده است.

تور دبی - dubai-دیدنی های دبی

خوب یکی از کشورهایی که مردمانی دارد که دوست دارند از مراکز تجاری دبی ، مراکز خرید دبی ، هتل های آنچنانی ، نمایشگاه ها و همایش های بین المللی بازدیدی داشته باشند ایران است.

تور دبی - dubai-دیدنی های دبی

به هر حال از اینهمه مظاهر تمدن که در یک بیابان درست شده است برای بسیاری جلوه انگیز و وسوسه آمیز می باشد.



تاريخ : یک شنبه 14 آذر 1395برچسب:تور دبی, | 19:57 | نويسنده : مینا |

تور دبی با گردشگران بسیار

یکی از کشورهای بسیار تفریحی و گردشگری در جهان دبی است. هر چند که این شهر زیبا و توریستی سالهای زیادی نیست که شکل سنتی خود را عوض کرده است .

تور دبی با گردشگران بسیار متنوع از کشورهای دیگر

 

دبی شهر کوچک دنیا که با نام کشور شناخته می شود با آسمان خراشها و مکانهای دیدنی خود  هر ساله میلونها گردشگر را به سوی خود  جذب میکند. در دبی بوستانها ورستورانهاو  مراکزخرید دبی از جمله اماکنی هستند  که گردشگران را به سوی خود جذب میکنند.

 

تور دبی با گردشگران بسیار متنوع از کشورها

 

دبی پارک ها و بوستان‌های فراوانی دارد که می‌توان از میان آنها به پارک‌های زیر اشاره کرد که بد نیست در تور دبی خود به آنجا هم سری بزنید. : پارک خور، پارک صفا، پارک مشرف، پارک جمیرا، پارک القوز، پارک زعبیل، پارک الوصل، پارک باغ وحش، پارک ممزر: (این پارک در اقصی شرق دبی، و در مرز امارت شارجه قرار دارد) .

تور دبی با گردشگران بسیار متنوع



تاريخ : شنبه 13 آذر 1395برچسب:تور دبی, دبی, گردشگری,مراکز خرید, مرکز خرید دبی,, | 19:2 | نويسنده : مینا |

هتل بلک استون دبی: با هر قصدی به دبی سفر میکنید هتل بلک استون دبی برای اقامت بسیار مناسب است.چون دسترسی آسانیبه حمل نقل عمومی مترو و نقاط مهم شهر داره و همین ویژگی این هتل را بین هتل های 4 ستاره دبی متمایز کرده است.در ادامه مشخصات هتل بلک استون دبی را بخونید شاید در سفر به دبی انو برای اقامت انتخاب کنید.با ما همراه باشید

هتل بلک استون دبی

هتلی که به ایستگاه مترو نزدیک باشه در واقع به همه جا دسترسی داره به مراکز خرید دبی به تفریحات دبی و نقاط مهم شهر.هتل 4 ستاره بلک استون در منطقه دیره واقع شده و از بهترین هتل های دیره محسوب میشود ایستگاه مترو الرقه در نزدیکی هتل واقع شده است که به تمام نقاط دبیه دسترسی دارد.با توجه به مناسب بودن موقعیت هتل بلک استون دبی نسبت به دیگر هتل ها هم ردیف در سطح بالاتری قرار دارد.

موقعیت هتل بلک ایتون دوبی

اتاق شما در هتل بلوبی بلک استون دبي، مجهز به تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای یخچال وگاوصندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا مجهز شده است. در برخی اتاق‌ها قسمت نشیمن برای استراحت هست. برای راحتی شما، حوله، دمپایی حوله‌ای و لوازم‌آرایشی بهداشتی در سرویس بهداشتی وجود دارد.هر قت احساس گرسنگی کردید سری به رستوران های هتل بزنید رستوران اصلی هتل بلوبی بلک استون ، در لابی قرار دارد ، و بوفه صبحانه و غذاهای گسترده از سراسر جهان برای سلیقه های مختلف ارائه می دهد .غذا های سرو شده در رستوران محوطه رو هم از دست ندهید

هتل بلک استون دبي

امکانات هتل بلک استون دبی:
همانطور که قبلا اشاره شد هتل بلک استون یه هتل نوساز است و دارای امکانات مدرن و مجهزی میباشد. استخر , مرکز سلامت , آبگرم و باشگاه بدن‌سازی برای رفع خستگی روحی خیلی مناسبه .هتل دارای  ۱۸۲ اتاق است همه اتاق ها به زیبایی تزئن شده اند و مکان مناسبی برای استراحت هستند  هر اتاق در این هتل به تلویزیون صفحه تخت، شبکه ماهواره ای, تهویه مطبوع و مینیبار مجهز شده است . حمام خصوصی با دوش حمام و سشوار در اتاق قرار دارد

امکانات هتل بلک استون دبی

آدرس هتل بلک استون دوبی:34 B St , Al Muraqqabat, Deira, Dubái, Emiratos Árabes Unidos



تاريخ : سه شنبه 10 آذر 1395برچسب:, | 8:0 | نويسنده : مینا |

خیلی از گردشگران و افرادی که با تور دبی  سفر میکنند مزاجشون با غذاهای عربی سازگار نیست و از این بابت خیلی رنج میبرند .رستوران آبشار دبی یک رستواران معروف در دبی است که از اولین رستوران های ایرانی دبی بشمار میرود.طبخ انواع غذاهای ایرانی در این رستوران علاوه بر ایرانیان مهمان در دبی , گردشگران دیگر کشورها را هم مجذوب خود کرده است

رستوران آبشار دبی

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 آذر 1395برچسب:رستوران های ایرانی دبی,, | 8:0 | نويسنده : مینا |

جشن ژانویه در دبی فوق العاده بینظیر برگزار میشود و حتی میتوان گفت از خود اروپا که جشن کریسکس و سال نو میلادی ار مراسمات اونهاست بهتر و جذابترهاست.افرادی که تجربه اولشونه که ژانویه در دبی باشند  دوست دارن بدونن در این ایم دبی, چه مراسماتی دارن،کجاها برن بیشتر بهشون خوش میگذره؟ , هوا چطوره و... .برخی از سوالات عمومی در مورد تور دبی جشن ژانویه رو در این پست بخونید باتون خیلی مفیده

دبی ژانویه 2017

مهمترین سوالات علاقه مندان تو ر دبی جشن ژانویه:

دبی یکی از بهترین ها در برگزاری جشن کریسمس هستش ومردمش سنگ تموم میذاره و سعیشون اینه به تمام مهموناشون در تور دبی خوش بگذره دبی تو مراسم جشن سال 2014 رکورد بزرگترین آتش بازی دنیا رو تو کتاب گینس ثبت کرده است . فکر نکنین مراسم  سال نو آتیش بازی ختم میشه برگزاری کنسرتها  و مراسم دیگه ای تا ساعت ها شما رو سرگرم میکنه و اصلا گذر زمان رو احساس نیکنید .
 

تور دبی ژانویه 2017
مکانهای برگزاری مراسم جشن سال نو میلادی در دبی کجاست؟

جشن سال نو میلادی در دبی در سراسر شهر جریان داره. پالم جمیرا ، برج العرب و برج الخلیفه بهترین جاها برای دیدن مراسم تماشایی نور افشانی و اتیش بازی  . البته باید سر کیسه رو شل کنید !!
 

شب کریسمس در دبی کجا باشیم بهتره؟

این که شب سال نو میلادی در دبی کجا باشیم بسته به بودجه و روحیاتتون داره چند جور میشه ساعات خوشی رو تو این جشن تجربه کرد:
تور کشتی کروز رو رزرو کنین و آتیشبازی ها رو از اونجا ببینین و یک شام کامل و دلچسب و رو عرشه کشتی میل کنین .
تور صحراگردی دبی رو انتخاب کنین و شب رو تو کویر سپری کنین و با یه شام تمام عیار و موزیک اونو بخاطر بسپرین .
میتونین مراسم جشن سال نو رو تو هتل سپری کنین . بعضی از هتل های دبی واسه مراسم جشن سال نو میلادی سنگ تموم میذارن  مث آتلانتیس پالم دبی و هتل جمیرا بیچ
رستورانهای دبی هم میزبان خوبی برای افرادی هستن که میخوان در یه جمع شیک و باکلاس جشن سال نو رو برگزار کنن البته بگم بهتون که قیمتشون واقعا بالاس

و بهترین پیشنهاد که با هر بودجه و سلیقه ای ساز گاری داره اینه که بین مردمی که تو خیابون هستن باشین و آتیش بازی و شادی رو کنار اونها تجربه کنین و شام رو هم تو رستورانهای اطراف میل کنین و به کنسرت های خیابونی برین یا تو جشنهایی که تو مراکز خرید دبی برگزار میشه ، شرکت کنین
 

مراکز خرید دبی در ژانویه باز هستن ؟

در روز های اول ژانویه در دبی دبی شور حال خاصی داره و مثل ما نیستند که 13 روز تعطیل باشن همه مشغول فعالیتن بخوصوص بازار ها و مراکز خرید دبی . از اول ماه ژانویه  ، جشنواره خرید دبی آغاز میشه و این یعنی که مراکز خرید دبی باز هستند . خیلی از گردشگرا از فرصت استفاده میکنند و به مراکز خرید دبی سر میزنند بویژه روسها که عشق خرید دارن البته اینم بگم جمعه ها مراکز خرید از ساعت 11.30 تا 13.30 به خاطر نماز جمعه تعطیله .


آب و هوای دبی در ژانویه چطوره ؟

بهترین ماه سال از نظر آب و هوایی برای سفر به دبی ، ماه ژانویه است . میانگین دمای هوای دبی در ژانویه  ، حدود 21 درجه سانتیگراده و این مناسب ترین هوا برای استفاده از مراکز تفریحی دبی بشمار میاد . داشتن هشت ساعت آفتاب در طول روز به شما امکان استفاده از پارکهای آبی دبی و آبتنی و شنا  رو به راحتی میده .



تاريخ : سه شنبه 2 آذر 1395برچسب:جشن های دبی, | 8:0 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب