تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌خراشی است که در شهر دبی قرار دارد. این برج با ۱۶۳ طبقه و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌خراش ساخته شده به دست انسان است.

بلندترین برج دنیا


 ساخت این برج از ژانویه‌ی ۲۰۰۴ آغاز شد و در روز 4 ژانویهٔ ۲۰۱۰ افتتاح شد .

برج دبی


برج خلیفه در ابتدا با نام "برج دبی" شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه که توسط شيخ محمد بن راشد آل مكتوم انجام شد، نام آن به افتخار حاکم امارات، خليفه بن زايد آل نهيان ‎، به «برج خلیفه» تغییر کرد.

برج خلیفه


برج خلیفه دارای بیش از 1000 واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و 1 کتابخانه مخصوص ساکنان است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه‌ی برج واقع است.

جاذبه های دبی


نمای برج خلیفه از ۲۴،۳۴۸ شیشه تشکیل شده که برای تمیز کردن این شیشه‌ها با استفاده از شیارهایی که به صورت افقی در طبقات ۴۰، ۷۳ و ۱۰۹ تبیعه شده ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد.

 

جهت بازدید از وب سایت برج خلیفه لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید

www.burjkhalifa.ae/en
 

 


 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر به دبی ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

آژانس سعادت سیر گیتی

شماره تماس 88548853

 



تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:برج خلیفه یا برج دبی,برج خلیفه,برج دبی,ارزانترین تور دبی,هتلهای دبی,گردشگری دبی,, | 14:58 | نويسنده : مینا |

آکواریوم دبی در مرکز خرید دبی مال دارای بیش از ۳۳،۰۰۰ ماهی، کوسه و دیگر گونه های  آبزی است و همچنین  دارای یک تونل میباشد که بازدیدکنندگان می‌توانند از داخل آن عبور کرده و آبزیان را تماشا کنند.

آکواریوم دبی مال


این آکواریوم رکورد «بزرگ‌ترین پنل آکریلیک جهان» را در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسانده است.

جاذبه های دبی


در ۲۵ فوریه سال 2010 بر اثر نشت آب از این آکواریوم قسمتی از مرکز خرید  دبی مال به طور موقت بسته شد ولی یک روز بعد و پس از حل مشکل آکواریوم درب مرکز خرید  دبی مال بر روی عموم دوباره گشوده شد.

دبی مال


 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر به دبی ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

آژانس سعادت سیر گیتی

شماره تماس 88548853



تور دبی ویژه

تاریخ رفت : 28 اسفند

تاریخ برگشت : 2 فروردین

هتل 2 * 1650000 تومان

هتل 3 * 1850000 تومان

هتل 4 * 2030000 تومان

هتل 5 * 2840000 تومان

 

خدمات تور :

پرواز رفت و برگشت . ترانسفر . صبحانه و نهار در هتلهای 2 * - 3 * - 4 *  و صبحانه در هتلهای 5 * . ویزا .سرویس به مراکز خرید و ساحل .

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

شماره تماس 88548853

 

 

 تور دبی




 فواره " The Dubai Fountain " یک آب‌نما است که با موسیقی می‌رقصد و در دریاچهٔ برج خلیفه در کنار دبی مال واقع در دبی ساخته شده‌است.
 هزینهٔ ساخت این آب‌نما ۸۰۰ میلیون درهم معادل ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بوده‌است.
این آب‌نما دارای بیش از ۶،۶۰۰ چراغ در ۲۵ رنگ متفاوت است و طول آن ۲۷۵ متراست و آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متر در آسمان پرتاب می‌کند.
طراح آب‌نمای دبی شرکت وت دیزاین است که آب‌نمای هتل معروف پلاژیو در شهر لاس وگاس را طراحی کرده‌است.

آب‌نمای دبی برنامه‌ریزی شده‌است تا با موسیقی‌های بی‌کلام، پاپ و موسیقی عربی برقصد.
این آب‌نما از تمام دریاچه قابل مشاهده‌است و حتی از برخی ساختمان‌های اطراف نیز قابل مشاهده‌است .
اجراها در تمام روزهای هفته برگذار می شود.

آب‌نمای دبی «تماشایی‌ترین نمایش فواره‌ای جهان» به گفتهٔ سازندگانش است .

فواره دبی

 

جاذبه های دبی

 


برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور ، انتخاب هتلها ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.


شماره تماس 88548853

 



تور دبی در نوروز 92 با ما همراه شوید

سال نو تور نوروزی دبی

جهت کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر تماس بگیرید.

 

 

 

 تور دبی



تاريخ : یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:تور دبی, نوروز ,نوروز 92, تور نوروزی, سال نو, | 22:4 | نويسنده : مینا |

امارات متحده عربي کشوری در جنوب غربی قارهٔ آسیا و در شرق شبه جزیره عربستان است كه در خاورمیانه که از جنوب با قطر و عربستان سعودی، از شرق با عمان و از شمال با خلیج فارس همسایه است.
يكي از ديدنی ترين تورهای دبی، تور خور است. در اين تور، بازديدکنندگان سوار بر لنج چوبی سنتی يا کشتی‌های کوچک توريستی (Cruise) به گردش در خور دبی می‌پردازند. تماشای شهر دبی در هر دو فرم قديمی و مدرن در طول اين سفر آرام، خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد بود.
 

 

 

 

 تور دبی



تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:تور دبی, تور خور,دیدنی های دبی, | 19:57 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب