تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

 تور دبی بهمن 94

 تور دبی بهمن ماه طرفدار زیاد داره و دلایل زیادی واسه این شور و رغبت هست :  آب و هوای دبی تو بهمن ماه حسابی دلچسب و لذت بخشه و خیلی از نمایشگاه ها ، حراجی ها و فستیوال های دبی ، تو  بهمن ماه برگزار میشه . اگه شما هم قصد دارین  بهمن ماه 94 یه سر به دبی بزنین ، با همکارای ما تو آژانس سعادت سیر تماس بگیرین و هر چه زودتر واسه رزرو تور دبی اقدام کنین . مطمئن باشین همکارای ما شما رو واسه انتخاب یه تور ارزان دبی با خدمات عالی ، راهنمایی میکنن .

تور دبی هتل بست وسترن

هزینه تور دبی:  قیمت برای 7 روز اقامت 0.000.000 تومان محاسبه شده است .

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

   مشخصات هتل بست وسترن دبی:

هتل بست وسترن پریمر دبی تو منطقه دیره اس و به همه نقاط شهر دسترسی آسونی داره .  منطقه دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس در دبی علاقه مند هستند گزینه مناسبیه . فاصله هتل بست وسترن تا فرودگاه دبی کمتر از 15 دقیقه اس و ایستگاه متروی ابوبکر الصدیق تو چند قدمی این هتل قرار داره . از هتل 4 ستاره بست وسترن تا مرکز تجارت جهانی دبی ، مرکز خرید دبی و برج خلیفه  با اتومبیل ، راه زیادی نیست .
تلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


تور دبی هتل میفر بهمن ماه

هزینه تور دبی بهمن ماه : نرخ تور دبی با 7 روز اقامت 1220000 تومان محاسبه شده و بسته به نوع پرواز و زمان رزرو متغیر خواهد بود .

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

    مشخصات هتل می فر دبی

 هتل سه ستاره می فر در موقعیتی مرکزی در منطقه دیره دبی قرار داره و در دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری دبی داره . هتل می فر پارکینگ رایگان و  ترانسفر به فرودگاه نزدیک بین المللی دبی رو در اختیار میهمانانش قرار میده . این هتل از پرطرفدارترین هتل های 3 ستاره دبی بشمار میاد .
تلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


 تور دبی هتل تاج پالاس بهمن ماه

نرخ تور دبی : نرخ پایه تور دبی برای هر نفر 000000 تومان میباشد

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

  مشخصات هتل تاج پالاس دبی

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج است که مدیریت آن را مسلمانان هندی بر عهده دارند و از این جهت مورد توجه برخی از خانواده های متدین می باشد هتل تاج پالاس در دبی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی واقع شده که ازاین حیث و نزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دیدنی دبی و مراکز تفریحی دبی منحصر بفرد می باشد.
تلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی

 


تور دبی هتل کورال 4 ستاره

قيمت تور دبی: قیمت تور دبی برای هر نفر 0.000.000 تومان محاسبه شده است

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

    مشخصات هتل کورال دبی

هتل کورال دبی یکی دیگه از هتل های 4 ستاره دبی هستش که در دیره واقع شده و بهترین مکان جهت دسترسی به مناطق اداری و جاذبه های توریستی شهر به شمار میره . سوئیت ها و اتاق های راحت هتل کورال دیره دبی به اسباب اثاثیه مدرن مجهز و از حمام خوش استیل برخوردار هستن . آن دسته از مسافرینی که اتاقهای ویژه کلوپ رو رزرو کنن ، از ترانسفر رایگان فرودگاه و پیشخدمت برخوردار خواهند شد .
 تلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


 

 هتل های دبی تنوعشون زیاده ما نمیتونیم همه رو تو یه پست براتون بذاریم .اگه واسه تور دبی بهمن ماه  هتل خاصی مد نظرتون هست ، تماس بگیرین  تا در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت براتون رزرو کنیم البته میتونین قیمت ها رو هم مقایسه کنین . سلیقه و رضایت شما از هر چیز برای ما مهمتره
تماس از شما مشاوره رایگان از ما


هتل های دبی در تور دبی

    هتل های 3 ستاره دبی
    هتل های 4 ستاره دبی
    هتل های 5 ستاره دبی

ما واسه گردشگرای ایرانی ، بهترینها رو میخوایم و سعی میکنیم تا در تور دبی بهترین هتل ها رو که به مراکز خرید دبی ،  دیدنی های دبی ، تفریحات دبی و کلا اماکن مهم دبی نزدیک باشه ، به شما معرفی کنیم تا از لحظه لحظه تور دبی لذت ببرین .
رضایت شما افتخار ماست

سعادت سیر مجری مستقیم تور دبی
تلفن تماس : 67 43 67 43



تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394برچسب:تور دبی , تور دبی نوروز 95, | 11:1 | نويسنده : مینا |

مرکز خرید دبی مارینا مال
marina mall dubai

در تور دبی متوجه خواهید شد که این شهر ، بیش از هر چیزی بر مبنای توریست پایه گذاری شده است و افزایش جاذبه های گردشگری دبی ، در راس برنامه های این کشور دبی اصرار شدیدی در شکستن رکورهای جورواجور دارد از جمله شکستن رکورد بزرگ‌ترین مارینا دنیا !! دبی مارینا ، نام محله ای در دبی ، امارات متحده عربی است . این محله دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده و برج‌های مسکونی در اطراف آن بنا شده‌اند . در پایان پروژه امکان سکونت ۱۲۰،۰۰۰ نفر در برج‌ها و آپارتمان‌های این منطقه وجود دارد . در صورت تکمیلِ این پروژه، دبی مارینا به بزرگ‌ترین مارینا در جهان تبدیل خواهد شد که به دست انسان ساخته شده است . این منطقه دارای یک مرکز خرید بزرگ با نام دبی مارینا مال است .

 مرکز خرید دبی مارینا مال

مرکز خرید دبی مارینا مال در دسامبر 2008 افتتاح شده است . در این مرکز خرید هر نوع جنسی را می توان تهیه کرد . چه لباس ، چه لوازمی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … . یکی از مراکزی که بسیاری از فروشندگان و حتی توریست ها از آن ها خرید می کنند ، فروشگاه چند منظوره مارینای دبی است . این مرکز خرید محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند . دبی مارینا‌ مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی می باشد . در مارینا مال فواره های زیبا و موزیکال وجود دارند که شبها زیباییی د چندانی دارند . سقف مرکز خرید دبی مارینا مال مانند سقف مدرسها ی به نام هاگوارتز است و یک پرچم بزرگ ۱۲۳ متری دارد که رکورد بزرگترین پرچم دنیا را شکسته است .

 مرکز خرید دبی مارینا مال

مارینا‌ مال دارای ۱۶۰ فروشگاه است . فروشگاه ها و برند های معتبری از قبیل H&M، Mothercare ، ریبوک ، منگو ، بوتس ، اسباب بازی فروشی ، سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی و تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد . دبی مارینا مال به خاطر نزدیک بودن به ساحل ،  فضا و چشم‌اندازی زیبا دارد . اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست ؛ در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از 130 اوت لیت است  اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحلش برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی هستند . خیلی‌ها می‌گویند اینجا مرکز خرید گرانی است با این حال اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده مراکز خرید دیگر خسته شده باشید یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردید ، دبی مارینا مال گزینه مناسبی است . درضمن مارینا مال هم میزبان جشنواره خرید در دبی می باشد .

مرکز خرید دبی مارینا مال

اطلاعات مرکز خرید دبی مارینا مال :

آدرس دبی مارینا مال : Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates
وبسایت دبی مارینا مال : www.dubaimarinamall.com
ساعت کار مرکز خرید دبی مارینا مال : شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب . پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب

 مارینا‌ مال دبی



تاريخ : شنبه 26 دی 1394برچسب:, | 11:10 | نويسنده : مینا |

رستوران الکساندرا دبی
Alexandra Floating Restaurant Dubai

گاهی اوقات رفتن به رستوران ، صرفا برای صرف غذا نیست و میخواین یه شب متفاوت و به یاد موندنی داشته باشین . اگه تور دبی رو رزرو کردین و حالا دنبال همچین رستورانی میگردین ، رستوران شناور الکساندرا رو بهتون پیشنهاد میکنم . تمام افرادی که تو این رستوران دبی شام خوردن ، با خودشون عهد میبندن که اگه بازم گذرشون به دبی افتاد ، صرف شام تو این رستوران مجلل دبی رو از دست ندن . رستوران های دبی تنوع زیادی دارند اما رستوران شناور الکساندرا یه رستوران خاص و جذابه که میزبان خوبی واسه داشتن یه شب رومانتیک باشه .

رستوران شناور الکساندرا دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی در واقع یک لنج و یا کشتی قدیمی و چوبی هستش که به سبک عربی ساخته شده و دو عرشه داره یکی در فضای باز و یکی در طبقه پایین کشتی . این کشتی بازسازی شده و در حال حاضر یکی از شیک ترین رستوران های دبی بشمار میشه که صرف شام در اون میتونه یکی از تفریحات دبی باشه . کشتی معمولا در دو نوبت میهمانان خودش رو سوار میکنه و به مدت دو ساعت از اونها پذیرایی می کنه : نوبت اول 18 -20 و نوبت دوم 20.30 - 22.30 . اگه بخواین میتونین با پرداخت هزینه اضافی 30 درهم ، از ترانسفر کشتی بهره مند بشین البته باید از قبل و موقع رزرو میز درخواست ترانسفر بدین نه دقیقه آخر که میخواین از کروز خارج شین .

تو رستوران Alexandra دبی میشه جشن های خصوصی مثل عروسی و تولد هم برگزار کرد . کشتی تو منطقه مارینا قرار داره و بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناور حرکت می کنه . برای رفتن به این رستوران باید خودتون رو مسجد الرحیم دبی در مارینا برسونین . اونجا یکی از خدمه هتل با لباس سفید لوگو دار ، شما رو راهنمایی میکنه البته میشه از دیگران هم راهنمایی بگیرین . اگه با تاکسی قراره برین به رستوران بهتره بهش بگین شما رو به نزدیک هتل لوتوس و یا بزرگترین آبگرم مارینا ببره و اگه با خودتون ماشین میبرین بهتره جلو مسجد پارک نکنین چون با جرثقیل میبرنش !!  رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها و البته قهوه از شما پذیرایی میکنه . هزینه صرف شام تو رستوران شناور الکساندرا دبی برای بزرگسالان 160 درهم ، برای کودکان 100 درهم و برای زیر 6 سال رایگان حساب میشه در ضمن غذا به صورت بوفه سرو میشه و میتونین معروف ترین خوارکی های دبی رو اونجا میل کنین .

رستوران الکساندرا دبی

  برای رزرو میز در رستوران شناور الکساندرا دبی میتونین به سایت این رستوران مراجعه کنین و یا با شماره های قرار گرفته تو سایت تماس بگیرین و از این طریق واسه رزرو اقدام کنین .
وبسایت رستوران شناور الکساندرا دبی : dhowcruise.net/marina-dhow-cruise-dinner-in-dubai

رستوران الکساندرا دبی

رزرو تور دبی با بهترین خدمات را از ما بخواهید
 67 43 67 43

 میتونین تو وبسایت ما با مهم ترین مراکز خرید دبی آشنا شین  .



تاريخ : دو شنبه 21 دی 1394برچسب:, | 19:51 | نويسنده : مینا |

 تور دبی بهمن ماه یکی از بهترین و جذابترین تور های زمستانی دبی هستش برگزاری نمایشگاه ها,حراجی ها در کنارش بهترین آب و هوا همه سبب شده تا تور دبی بهمن ماه در بین گردش دوستان از جذابیت خاصی برخوردار باشه.اگه قصد دارید بهمن ما به شهر رویایی دبی سفر کنید پیشنهاد میکنم هر چه زودتر اقدام کنید تا با تکمیل ظرفیت مواجه نشید وحتما قبل از رزرو تور دبی در مورد محل اقامتتون بررسی کنین

تور دبی ویژه بهمن ماه 94

تور دبی بهمن 94 

سفری شیرین و خاطره انگیز دبی با تور دبی زمستان94



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:, | 20:0 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه دی ماه 94

مژده به اونایی که به دلیل گرمای کسل کننده دبی هنوز نتونستند به این شهر رویایی و شاد سفر کنند,تور دبی دی ماه 94 از همین الان رزرو میشه. از اونجایی که تور دبی ژانویه 2016 به دلیل اب و هوای دلچسب و دلپذیر یکی از شلوغ ترین فصل های گردشگری هستش پیشنهاد میکنمهر چه زودتر برای رزرو تور دبی اقدام کنید

سفری شیرین و خاطره انگیز دبی با تور دبی ژانویه 2016

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 15 دی 1394برچسب:تور دبی دی ماه,, | 20:0 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب