تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی


تور صحرا (SAFARI) يکی از معروفترين تورهای دبی است. هدف اصلی از انجام اين گشت، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان به بازديدکنندگان می باشد. مدت زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز بسته به سلیقه بازدیدکنندگان متفاوت باشد.

safari


 رايج ترين تور بازدیدکنندگان حدود ساعت 3 يا 4 بعدازظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محورWD4  به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام، نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل، موزيک و رقص عربی در زير آسمان زيبا کوير و طرح زدن دست خانمها به طرح های سنتی به وسيله حنا از برنامه های اين بخش می باشد. اين تور با بازگشت در حدود ساعت 10 شب پايان می يابد.

safari


امکانات شامل گشت با خودروهای WD4، بیست دقیقه رانندگی بر روی شن، اسکی بر روی شن (مبلغ آن از 100 درهم)، لوازم عکاسی، شتر سواری، رقص عربی، بار، نقاشی با حنا، قهوه خانه عربی، خیاط محلی، نوشیدنیهای سبک (چای، قهوه و آب معدنی) و رستوران میباشد.

تور صحرا

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853


 



تاريخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:تور صحرا (Safari),تور صحرا,Safari,تورهای دبی,تور دبی,, | 10:0 | نويسنده : مینا |

يک ماجراجويی فراموش نشدنی در پيشرفته ترين پارک آبی دنيا در امارات  شهر دبی.

اين پارک مساحتی حدود 5 هکتار داشته و بين هتل برج العرب و هتل ساحلی جميرا قرار دارد.

پارک آبی دبی

پارک آبی Wild Wadi به شکلی طراحی شده  تا ساعتهای مديدی لذت و هيجان را به میهمانان خود ارائه میدهد. این پارک بيش از 23 نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد  که بيشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند، میهمانان  را قادر میسازد تا بصورت پيوسته از حرکت بر روی آب در طول اين مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسيله ها شامل 8 سرسره آبی انفجاری و2 بخش موج سواری در اين پارک ، هيجان فوق العاده ای را برای تمامی سنين به همراه می آورد.

پارک آبی دبی

میهمانان میتوانند حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کيلومتر در ساعت بدون ديدن کوچکترين آسيبی تجربه نمايند.

اين سرسره بلندترين و پر سرعترين سرسره دنيا (به غير از آمريکای شمالی) می باشد که يک سقوط نفس گير 33 متری همراه با يک آبشار عمیق را برای شما به همراه خواهد داشت.

پارک بر اساس افسانه قديمی سندباد طراحی گرديده است.این پارک به دلیل نوع طراحی و توجه به جزئيات مانند خلق شخصيت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گرديده تا اين پارک آبی جايزه بهترين طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.

wild wadi

 

 

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853

 

 



تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:پارك آبي وایلد وادی (Wild Wadi),پارك آبي وایلد وادی,پارك آبي,وایلد وادی,Wild Wadi,ارزانترین تور دبی,, | 9:12 | نويسنده : مینا |


هتل نیهال ( Nihal )، واقع در منطقه دیره و در مجاورت برج مشهور ساعت و نزدیک به مراکز خرید و خیابان رقه میباشد.

هتل نیهال دبی

nihal


هتل مجموعا از 70 اتاق و سوئیت تشکیل شده . هریک از اتاقها برزگ و راحت بوده و به تمیزی و به سبک سنتی تزئین شده اند.

room nihal
خوراکها و نوشیدنی های هتل باب سلیقه و ذائقه میهانان میباشد و شامل رستوران های چینی، هند جنوبی، گوآن و بین المللی میباشد.

 resturan
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دوبی تنها 4 کیلومتر میباشد.

hotel nihal

امکانات هتل :

استخر روباز ؛ سالن بیلیارد ؛ خشکشویی ؛ صرافی ؛ کرایه ماشین ؛ خدمات تورها ؛ مرکز تجاری؛ رستوران ؛ پذیرش شبانه روزی ؛ بالکن ؛ اتاقهای پاک و بدون سیگار ؛ آسانسور ؛پذیرش و تحویل سریع ؛ گاوصندوق ؛ انبار بار و چمدان ؛ تهویه و محل مخصوص کشیدن سیگار ؛ بار .

nihal pool

nihal bar

 

 آدرس هتل : Near Al Maktoum Road,Deira,Dubai

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853



 



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:هتل نیهال ( Nihal ) دبی امارات,هتل نیهال,Nihal,دبی,ارزانترین تور دبی, هتلهای دبی,, | 10:40 | نويسنده : مینا |

برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌خراشی است که در شهر دبی قرار دارد. این برج با ۱۶۳ طبقه و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌خراش ساخته شده به دست انسان است.

بلندترین برج دنیا


 ساخت این برج از ژانویه‌ی ۲۰۰۴ آغاز شد و در روز 4 ژانویهٔ ۲۰۱۰ افتتاح شد .

برج دبی


برج خلیفه در ابتدا با نام "برج دبی" شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه که توسط شيخ محمد بن راشد آل مكتوم انجام شد، نام آن به افتخار حاکم امارات، خليفه بن زايد آل نهيان ‎، به «برج خلیفه» تغییر کرد.

برج خلیفه


برج خلیفه دارای بیش از 1000 واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و 1 کتابخانه مخصوص ساکنان است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه‌ی برج واقع است.

جاذبه های دبی


نمای برج خلیفه از ۲۴،۳۴۸ شیشه تشکیل شده که برای تمیز کردن این شیشه‌ها با استفاده از شیارهایی که به صورت افقی در طبقات ۴۰، ۷۳ و ۱۰۹ تبیعه شده ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد.

 

جهت بازدید از وب سایت برج خلیفه لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید

www.burjkhalifa.ae/en
 

 


 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر به دبی ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

آژانس سعادت سیر گیتی

شماره تماس 88548853

 



تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:برج خلیفه یا برج دبی,برج خلیفه,برج دبی,ارزانترین تور دبی,هتلهای دبی,گردشگری دبی,, | 14:58 | نويسنده : مینا |

آکواریوم دبی در مرکز خرید دبی مال دارای بیش از ۳۳،۰۰۰ ماهی، کوسه و دیگر گونه های  آبزی است و همچنین  دارای یک تونل میباشد که بازدیدکنندگان می‌توانند از داخل آن عبور کرده و آبزیان را تماشا کنند.

آکواریوم دبی مال


این آکواریوم رکورد «بزرگ‌ترین پنل آکریلیک جهان» را در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسانده است.

جاذبه های دبی


در ۲۵ فوریه سال 2010 بر اثر نشت آب از این آکواریوم قسمتی از مرکز خرید  دبی مال به طور موقت بسته شد ولی یک روز بعد و پس از حل مشکل آکواریوم درب مرکز خرید  دبی مال بر روی عموم دوباره گشوده شد.

دبی مال


 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر به دبی ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

آژانس سعادت سیر گیتی

شماره تماس 88548853



تور دبی ویژه

تاریخ رفت : 28 اسفند

تاریخ برگشت : 2 فروردین

هتل 2 * 1650000 تومان

هتل 3 * 1850000 تومان

هتل 4 * 2030000 تومان

هتل 5 * 2840000 تومان

 

خدمات تور :

پرواز رفت و برگشت . ترانسفر . صبحانه و نهار در هتلهای 2 * - 3 * - 4 *  و صبحانه در هتلهای 5 * . ویزا .سرویس به مراکز خرید و ساحل .

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور ، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

شماره تماس 88548853

 

 

 تور دبی




 فواره " The Dubai Fountain " یک آب‌نما است که با موسیقی می‌رقصد و در دریاچهٔ برج خلیفه در کنار دبی مال واقع در دبی ساخته شده‌است.
 هزینهٔ ساخت این آب‌نما ۸۰۰ میلیون درهم معادل ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بوده‌است.
این آب‌نما دارای بیش از ۶،۶۰۰ چراغ در ۲۵ رنگ متفاوت است و طول آن ۲۷۵ متراست و آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متر در آسمان پرتاب می‌کند.
طراح آب‌نمای دبی شرکت وت دیزاین است که آب‌نمای هتل معروف پلاژیو در شهر لاس وگاس را طراحی کرده‌است.

آب‌نمای دبی برنامه‌ریزی شده‌است تا با موسیقی‌های بی‌کلام، پاپ و موسیقی عربی برقصد.
این آب‌نما از تمام دریاچه قابل مشاهده‌است و حتی از برخی ساختمان‌های اطراف نیز قابل مشاهده‌است .
اجراها در تمام روزهای هفته برگذار می شود.

آب‌نمای دبی «تماشایی‌ترین نمایش فواره‌ای جهان» به گفتهٔ سازندگانش است .

فواره دبی

 

جاذبه های دبی

 


برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور ، انتخاب هتلها ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.


شماره تماس 88548853

 



تور دبی در نوروز 92 با ما همراه شوید

سال نو تور نوروزی دبی

جهت کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر تماس بگیرید.

 

 

 

 تور دبی



تاريخ : یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:تور دبی, نوروز ,نوروز 92, تور نوروزی, سال نو, | 22:4 | نويسنده : مینا |
صفحه قبل 1 ... 29 30 31 32 33 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب