تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

در منطقه دیره دبی بازار قدیمی مرشد قرار گرفته است. در داخل این بازار چند بازارچه و مرکز خرید کوچک نیز قرار دارند. در این بازار انواع اجناس بصورت کلی و جزئی به فروش می رسند. بخش قابل توجه ای از فروشگاه های این بازار نیز مربوط به ایرانیان ساکن دبی می باشد. در این بازار جنسها با قیمت بهتری به فروش میرسنداز سمت میدان جمال که به طرف غرب حرکت کنیم، به خیابان سبخه می رسیم. چندین خیابان که بصورت تقریبا موازی از طرف غرب به این خیابان متصل می شوند، بازار مرشد را تشکیل می دهند. این بازار معروفترین بازار دبی نزد ایرانیان می باشد. در این بازار تقریبا همه گونه کالایی را با قیمت های مناسب پیدا خواهید نمود. بسیاری از فروشگاههای این بازار متعلق به ایرانیان ساکن دبی می باشد. در گذر از این بازار حتما با گردشگران ایرانی بسیاری برخورد خواهید نمود. تور های دبی ایرانی معمولا از این بازار دیدن میکنند اگرقصد سفر به دبی با خرید ارزان دارید به شما دپیشنهاد میکنیم به انجا هم یک سری بزنید.

دبی شهری که بخاطر تحول عظیمی که در آن شکل گرفته گاهی به نام کشور دبی هم آنرا می خوانند.دبی یا دوبی نوین ، کمی فراتر از واقعیت است که از شن وآفتاب داغ و تجارت شکل گرفته و دیروز ان شهری کوچک و آرام با خانه های حیاط دار گچی مرجانی ساخته تجارایرانی و خانه های نخلی ماهیگیران و غواصان مروارید بود امروز در بر گیرنده آسمان خراش هایی درخشان وبازارهای مدرن پوشاک و عطریات ولوازم بهترین تولید کنندگان جهان است. دبی در چند ساله اخیر مقصد جهانگردان بسیاری بوده است.امارات متحد عربی از هفت شیخ نشین تشکیل شده است که عبارتند از: ابوظبی دبی،شارجه،راس الخیمه،فجیره، ام القوین و عجمان. این کشور شامل200 جزیره است. ابوظبی بزرگترین بخش شیخ نشین امارت است وپس از آن دبی مقام دوم را دارد.امارات از شمال به خلیج فارس،از غرب به قطروعربستان سعودی واز شرق به دریای عمان و کشور عمان منتهی می شود.دبی در امتداد خط ساحلی ودر جنوب غربی به سمت ابوظبی در حال گسترش است دبی با داشتن 2 ترمینال پروازی بزرگ ، بندری بزرگ و2 لنگرگاه با مدرن ترین تجهیزات بارگیری و انبارداری ، وجود نمایندگی وشعب بزرگترین بانک های دنیا ودسترسی آسان به بسیاری از بنادر و کشورها یکی از بهترین ومطمئن ترین کشورها برای فعالیت اقتصادی می باشد.دبی آب وهوای گرمسیری دارد. تابستان های آن داغ و مرطوب و زمستان های آن ملایم است. بارندگی در این کشور نادر است و اغلب درماههای زمستان اتفاق می افتد. در طول زمستان وقوع طوفان شن معمول است. متوسط درجه حرارت در تابستان 33 درجه سانتیگراد ودر فصل زمستان 17درجه سانتیگراد است.

شب زیبای دبی



تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:توردبی , تور دبی, تور, ,دوبی ,امارات متحده عربي, شب زیبای دبی,شب, زیبای دبی,شب دبی, | 18:47 | نويسنده : مینا |

 

اداره امور اسلامی و خیریه دبی به‌ منظور آگاهی‌بخشی و آشنایی تازه‌مسلمانان با اصول و مبادی اسلام به برپایی کلاس‌ها و سخنرانی‌های تبلیغاتی مذهبی به یازده زبان مختلف در مساجد دبی اقدام‌کرد.
 اهدای کتب دینی با موضوع چگونگی ادای نماز به چند زبان‌، آموزش زبان عربی به‌منظور تسهیل انجام فرایض دینی و مذهبی و پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی تازه‌مسلمانان درباره تعالیم اسلامی از دیگر فعالیت‌های اداره امور اسلامی و خیریه دبی ویژه تازه‌مسلمانان است.
در این طرح همچنین، تازه‌مسلمانان درباره ترجمه قرآن کریم، سیره نبوی(ص)، کتاب‌های دینی، اخلاقی و آداب و رسوم مسلمانان اطلاعات ارزنده‌ای کسب‌می‌کنند.
«عایشه الکاش»، مسئول اداره امور اسلامی دبی در این‌باره گفت: طی چند روز گذشته با راهنمایی و تبلیغ مبلغان اسلام، بیش از 9 نفر در دبی به دین مبین اسلام مشرف‌شدند که 8 تن از آن‌ها چینی و یک تن دیگر نیز نیجری‌الأصل است.
وی همچنین افزود: اداره امور اسلامی و خیریه دبی برای این گروه از تازه‌ مسلمانان، به‌منظور کسب آگاهی بیشتر از اسلام و کلام‌الله مجید، کلاس‌های آموزش زبان عربی برگزارمی‌کند.
 



از پارک های دیدنی  دبی و امارات متحده عربی«پارک صفا» یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های دبی را می توان نام برد که در مقابل هتل متروپولیتان در خیابان الوصل وخیابان شیخ زاید قرار گرفته‌است. این پارک با ۶۴ هکتار مساحت در سال ۱۹۷۵ میلادی بنا شده‌است. وجود دریاچه و یک آبشار زیبا در کنار آن جلوهٔ خاصی به این پارک بخشیده‌اند. امکانات فراوانی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده‌است از جمله: بازیهای الکترونیکی و ماشین‌های بازی برای نوجوانان، سه زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی.زمین‌های بازی    والیبال    فوتبال    بسکتبال ،میدان موانع، بیش از ۲۰ محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن. بازدیدکنندگان  وتوریستهای دبی از دوچرخه و چهارچرخه‌هایی کهه اجاره داده می‌شود، جهت گردش در پارک استفاده کنند استفاده از اسکیت نیز در اینجا آزاد می‌باشد.  علاقه مندان به تور دبی میتوانند دیدن از این پارک را در برنامه سفر خود قرار دهند.



قلعه الفهیدی‌ در دبی، موزه دبی را در خود جای داده و به نظر می‌رسد که قدیمی‌ترین بنای دبی است.در قدیم از این قلعه برای دفاع از شهر دبی در برابر قبایل جنگجوی همسایه استفاده می‌شد و در زمانهای گذشته، به عنوان مقر حکومت، اقامتگاه امیر، انبار مهمات و زندان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. دیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا ساخته شده‌اند که با آهک به هم چسبیده‌اند. تیرهای چوبی به نام نگهدارنده اشکوب‌ بالایی را نگه می‌‌دارند و سقف از ساقبرگهای‌ نخل، گل و گچ ساخته شده است. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای‌ جنگ‌زده آن گواه منازعات گذشته هستند.
هدف اصلی از پیدایش آن عرضه و ثبت زندگی سنتی  بود که بخش عمده‌ای از آن با سرعت در حال محو شدن است.


در این مکان  آلات زو طبل، فلوت، چنگ، نی انبان که ساخته شده از پوست بز است و سایر آلات محلی که در مناسبتهای بزمی به کار می‌رفتند، و همین طور خنجرهای‌ معروف به هنجر‌ بیشتر قابل توجه هستند و همچنین شمشیرها، نیزه‌ها، کمانها‌ و پیکانها، زره‌های ساخته شده از پوست کوسه، تپانچه‌ها و تبرها به نمایش گذاشته می‌شوند.در نزدیکی این موزه یک خیمه که نمونه ای از یک خانه تابستانی عربی است و قایقهای‌ محلی  وجود دارد.



تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:قلعه الفهیدی‌ ,موسیقی ,موزه دبی , دبی , تور دبی ,عربی , | 21:34 | نويسنده : مینا |

موزه دبی



تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:دبی ,شهر دبی, موزه دبی,موزه , دوبی , موزه دوبی,موزه, دبی , | 20:24 | نويسنده : مینا |

 

 

لمسی پلازا ( Lamcy Plaza) :

 

ابن مرکز خرید در بین همه مراکز خرید دبی، بعنوان ارزانترین مرکز شناخته می شود. به همین علت از ازدحام بیشتری برخوردار است. ساخت نمایی از پل معروف لندن در این مرکز، جلوه زیبایی به آن بخشیده است...

اين مر کز در پنج طبقه بنا گرديده است و در حدود 150 فروشگاه در آن فعال می باشند. اين مرکز تنها مرکزی می باشد که فروشگاه های آن همگی بدون هيچ ديوار يا حائل ديگری به يکديگر مرتبط می باشند. اين مرکز يکی از شلوغ ترين مراکز خريد در دبی می باشد. لباس، کيف وکفش، صنايع دستی، جواهرآلات زينتی، وسايل ورزشی، اسباب بازی، عطر و ادکلن و لوازم الکترونيکی منزل از جمله کالاهای هستند که در اين مرکز عرضه می شوند. بخش عرضه غذاهای Fast food اين مرکز از ديگر بخش های شلوغ آن می باشد. نداشتن يک پارکينگ مناسب و کافی از جمله مشکلات اين مرکز خريد می باشد. 

آدرس لمسی پلازا  :

منطقه عود ميثاء – خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 



صفحه قبل 1 ... 32 33 34 35 36 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب