تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

 حكومت  شهردبی بودجه 2012 خود را با 53 درصد کاهش کسری بودجه به نسبت سال 2011 اعلام نمود

  .حدود 60 درصد  یا18.33 میلیارد درهم از درآمدها از منابع عمومي و خدمات تامين مي‌‌شود در حالی که گمرك و درآمدهای مالیاتی 6.6 میلیارد درهم یا 22 درصد بودجه را تامين مي‌كند. درآمدهای نفتی 3.5 ميليارد درهم یا 11درصد مي‌باشد. هفت درصد بودجه معادل 2 ميليارد درهم نيز از سود سهام نهادهای سرمایه‌گذاری دولتی تامين مي‌شود. حدود 12.58 میلیارد درهم (40 درصد) از هزینه‌های دولت برای حقوق و دستمزد کارکنان دولت اختصاص داده شده در حالیکه هزینه‌های عملياتي در حدود 11.30 میلیارد درهم تخمین زده شده است.

اين بودجه حدود 2400 فرصت شغلی را ايجاد مي‌كند. 5.9 میلیارد درهم(حدود 18 درصد از كل هزینه‌های عمومی) به منظور تکمیل و توسعه پروژه‌های زیربنايي اختصاص خواهد يافت. بخش توسعه زیرساخت‌ها، حمل و نقل و توسعه اقتصادی، 41 درصد از هزینه‌های عمومی را تشکیل می‌دهند كه شامل بخش‌هايي حیاتی از جمله جاده‌ها، حمل و نقل، حمل و نقل هوایی، عمران، فرودگاه و گردشگری است. بیست و نه درصد از هزینه‌ کل عمومی به بخش توسعه اجتماعی از جمله زمینه‌‌های مراقبت‌های بهداشتی‌، آموزش و پرورش‌، مسکن و فرهنگ اختصاص داده شده است.



تاريخ : پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:دبی ,شهر دبی, بودجه دبی,, | 17:56 | نويسنده : مینا |

ابتكاري از سوي دايره بهداشت  کشور دبي ارائه شده كه هدف آن تبديل کردن دبی به يك قطب منطقه‌‌اي و جهاني براي توريسم درماني و بهداشتي مي‌باشد. همچنين اين طرح باعث جلب سرمايه‌گذاري و فرصت‌هاي شغلي جديد خواهد شد. انتظار مي‌رود اين استراتژي كه در پي ايجاد يك هسته قوي از شبكه امكانات پيشرفته بهداشت و درمان، زير ساخت‌هاي مدرن، گردآوري متخصصان حاضر در حوزه سلامت و كسب اعتبارنامه‌هاي معتبر بين‌‌المللي در اين بخش توريستي است، تحرك جديدي را به بخش 16 ميليارد درهمي توريسم سلامت دبي ببخشد.

 

براي اجرایی کردن اين طرح و با هدف معرفي يك الگوي منحصر بفرد مشترك و پيشبرد بخش بهداشت و توريسم، دواير مختلفي چون سازمان بهداشت، ادارات‌كل بازاريابي تجارت و توريسم، اقامت و امور اتباع خارجي، بخش پيشرو خصوصي و ارائه‌‌كنندگان خدمات توريستي دبي، هماهنگ و منسجم مي‌شوند.

قاضي سعيد المرشد مديركل سازمان بهداشت دبي گفت: ما تحقيقات بازاريابي گسترده‌‌اي را براي طراحي اين ابتكار به عمل آورده‌ايم و اين اقدام در راستاي طرح راهبردي دبي در سال 2015 است. اين طرح شامل يك مجموعه از خدمات مربوط به مسائل بهداشت و درمان است كه توسط پزشكان متخصص ارائه مي‌‌گردد. ما براي عملي‌شدن اين طرح يك نقشه راه و برنامه كار تنظيم كرده‌ايم.

  دبی در سال 2011 بيش از 2/9 ميليون نفر توريست داشته كه درآمدهاي ناشي از آن 16 ميليارد درهم بوده است. اينگونه برنامه‌ريزي شده كه تا سال 2015 سالانه افزايش تعداد توريست‌ها به اين شهر 2/7 درصد رشد داشته باشد. پيش‌بيني مي‌شود توريسم سلامت حدود 1/6 ميليارد درهم تا پايان سالجاري عايدات داشته باشد.  آمارها نشان مي‌دهد كه سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در زمينه مراقبت‌هاي بهداشتي به ميزان 12 درصد (معادل 8 ميليارد درهم) درفاصله سالهاي 2010 تا 2011 بوده است.از این به بعد باید شاهد برگزاری تور های دبی به منظور بدست آوردن سلامتی باشیم.



تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:دبي ,دبی , توریست, توريسم سلامت ,سلامت ,تور های دبی ,امارت, | 18:51 | نويسنده : مینا |

“محمد بن راشد آل مکتوم”، حاکم دوبی  در جایگاه پنجم فهرست ثروتمندترین پادشاهان جهان قرار گرفته است. ثروت آل مکتوم حدود ۴٫۵ میلیارد دلار برآورد شده استاواز چهار سالگی به طور خصوصی زبان عربی و تعلیمات اسلامی را آموخته‌است. سپس تحصیلات ابتدائی را در مدرسه الاحمدیه در دیره گذراند. در ده سالگی به مدرسه الشعب رفت و دو سال بعد به مدرسه متوسطه دبی رفت. پدربزرگ شیخ محمد در تاریخ دوم سپتامبر ۱۹۵۸ فوت کرد و پدرش به جای او حاکم دبی شد و از آن پس تمهیدات ویژه‌ای را برای آماده سازی محمد برای ورود به حکومت در آینده به کار گرفت. در اوت ۱۹۶۸ شیخ محمد بهمراه عموزاده اش شیخ محمد بن خلیفه آل مکتوم به لندن عزیمت کرد و در مدرسه زبان بل  در شهر کمبریج ثبت نام کرد تا زبان انگلیسی بیاموزد. او از کودکی به شکار و سوارکاری علاقه داشت.

وی در سال ۱۹۷۹ با همسر اولش "شیخه هند بنت مکتوم بن جمعه آل مکتوم" ازدواج کرد. "شاهدخت هیا بنت الحسین" دختر ملک حسین پادشاه پیشین اردن و خواهر ناتنی ملک عبدالله دوم پادشاه کنونی اردن هاشمی نیز در تاریخ اول آپریل ۲۰۰۴ به همسری شیخ محمد درآمد. این دو دختری به نام الجلیله (متولد ۲۰۰۷) و زاید (متولد ۲۰۱۲) دارند. شیخ محمد تولد زاید را در توییتر اعلام کرد.

شیخ محمد رسماً ۲۱ فرزند دارد، هشت پسر و ۱۳ دختر.



تاريخ : سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:توردبی,دیدنیهای دبی,حاکم دبی,همسر حاکم دبی,, | 15:57 | نويسنده : مینا |

قلعه فهیدی به عربی ( حصن الفهیدی ) یکی از جذابیتهای گردشگری شهر دبی ویکی از نقاط تاریخی امارات متحده عربی است که سالیانه شمار فراوانی از گردشگران ازان بازدید می کنند. قلعه فهیدی یکی از قدیمی‌ترین آثاری است که تا کنون در امارت دبی پا برجا مانده‌است. این دژ در سال (۱۷۸۷) میلادی ساخته شده‌است. این قلعه پیش از اینکه موزه شود چند کاربرد داشته‌است که به شرح زیر می‌باشد:

پس از پایان این بنا، قلعه برای محافظت از شهر دبی بکار گرفته شده‌است و نگهبانانی در آن گماشته بودند که شبانه کشیک می‌داده‌اند و از شهر و درایی‌های مردم در برابر دزدان نگهبانی می‌کرده‌اند. این دژ تا سال ۱۸۹۶ میلادی مقر حاکم و پس از آن دادگاه و دادستانی بوده‌است. پس از آن زمانی انبار مهمات بوده که بعداً هم به زندان تبدیل شده‌است. این دژ در سال ۱۹۷۱ میلادی بدستور شیخ راشد بن سعید آل مکتوم حاکم وقت به موزه ملی تبدیل شده‌است.

شندغه به عربی ( الشندغة ) یکی از اماکن تاریخی شهر دبی ویکی از نقاط گردشگری امارات متحده عربی است. این منطقه در مدخل خور دبی و ازسمت جنوب غربی خور واقع شده است. « منطقه شندغة » در سال ۱۸۶۲ میلادی تأسیس شده است. درسال ۱۸۹۶ میلادی حاکم دبی از قلعة الفهیدی به اینجا نقل مکان کرده است. خانه « شیخ سعید آل مکتوم » حاکم وقت در این منطقه واقع است که چند سال پیش بازسازی شده است و حالا موزه است. همچنین چند مسجد کوچک و تاریخی در این منطقه وجود دارد که کلاً از جانب شهر داری بازسازی شده است.

 

 



تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:توردبی,دیدنیهای دبی,شندغه ,دبی, | 9:32 | نويسنده : مینا |


تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:توردبی,دیدنیهای دبی,, | 14:51 | نويسنده : مینا |

دوره آموزشی رفتار قرآنی از سوی شرکت تاکسیرانی دبی و اداره حمل و نقل و جاده‌ها برای رانندگان تاکسی در شهر دبی برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی برای اولین‌بار به منظور ارائه درس‌های قرآنی برای آموزش نظم و صبر به رانندگان تاکسی‌ها که از سوی مسافران به رعایت نکردن موازین اخلاقی متهم هستند، برگزار می‌شود.مدیرعامل شرکت تاکسیرانی دبی اعلام کرد: ما با استفاده از آموزه‌های قرآن کریم قصد داریم به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها کمک کنیم تا با تدبر و تعمق در آیات قرآن کریم به ویژه آن آیاتی که در ارتباط با بشریت است، به بهبود رفتار و اخلاق آن‌ها کمک کنیم.

وی افزود: در این دوره به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود که آن‌ها برای تک‌تک اعمال و رفتارشان مسئول هستند و باید برای بهبود روابطشان با مردم تلاش کنند.

او گفت: این برنامه برای همه کارکنان سازمان تاکسیرانی با هر دین گرایشی برگزار می‌شود، زیرا ما معتقدیم که آموزه‌های قرآن کریم تأثیر فراوانی بر رفتار و سبک زندگی همه انسان‌ها می‌گذارد.



تاريخ : شنبه 22 مهر 1391برچسب:, | 18:45 | نويسنده : مینا |

اولین كتابخانه مصور آنلاين مربوط به تاريخ اسلام و مسلمانان جهان از سوی رايزنی ميراث فرهنگی مسلمانان در دبی افتتاح شد.

اين كتابخانه شامل بیش از صدها تصوير نسخ خطی از قرن دهم تا دوران اخیرو نيز تصاوير معاصر گرد‌آوری شده مربوط به هنر و معماری جهان اسلام از موزه‌های سراسر جهان است.
بسياری از تصاوير ضبط شده در اين كتابخانه آنلاين مربوط به خلق لحظات حساس و تاريخ‌ساز در دوره‌های مختلف تاريخ مسلمانان است.

تصاويری مربوط به وسايل و امور جراحی اوليه در خاورميانه كه قرن‌‌ها بعد از ابداع مسلمانان در اروپا نيز رايج شد، در اين كتابخانه وجود دارد.

نخستين كتابخانه مصور مربوط به تاريخچه مسلمانان جهان از طريق آدرس اينترنتی MuslimHeritageImages.com در دسترس است.



تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:توردبی,تورامارات ,جاذبه های دبی, دیدنیهای دبی, | 10:40 | نويسنده : مینا |

عکسهایی از بزرگترین فواره در حال ساخت در دبی

عکسهایی از بزرگترین فواره در حال ساخت در دبی

عکسهایی از بزرگترین فواره در حال ساخت در دبی

عکسهایی از بزرگترین فواره در حال ساخت در دبی

 یکی از زیباترین هیجانات در دبی ابنماهای مصنوعی است که با ایجاد رقص در اب ونور پردازی های هماهنگ تصویری زیبا خلق میکنند شاید در دبی هفته ای نگذردکه در ان اثری جدید از معماری نوین با جدیدترین فن اوری  ایجاد نشودما هروز در دبی شاهد ساخت ابنماها بناها و اسمان خراشهای استثنایی هستیم که باعث رونق صنعت گردشگری وتوریسم میشود.

 

 

 

 

     

 



تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:توردبی,تورامارات ,جاذبه های دبی, دیدنیهای دبی, | 10:25 | نويسنده : مینا |
صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب