تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

 

مشخصات هتل رادیسون رویال دبی

radisson royal hotel dubai

 اسم هتل رادیسون رویال دبی رو حتما در شبکه های ماهواره ای و یا از دوستانتون شنیدید چون علاوه بر تجهیزات مدرن و و جدید , تبلیغات گسترده در سطح بین المللی داره این هتل از هتل های 5 ستاره دبی است وزیرمجموعه  هتل های بین المللی رادیسون بلو محسوب میشود. تور دبی هتل رادیسون رویال گرونه اما واقعا نسبت به پولی که در قبال اقامت در این هتل  پرداخت میکنید  ناچیز است



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394برچسب:هتل های 5 ستاره دبی,هتل های بردبی,, | 18:58 | نويسنده : مینا |

تور ماهیگیری دبی
Fishing Tours  Dubai

در تور دبی میتوانید لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده تجربه کنید . خوشبختانه در این شهر برای تمام سنین و سلایق سرگرمی وجود دارد . مراکز تفریحی دبی به گردشگران این  فرصت را میدهند که تعطیلات بینظیری را تجربه کنند و با خاطرات خوشی به وطن خود برگردند . یکی از تفریحات در دبی تور ماهیگیری ست . ماهیگیری برای حرفه ای و غیر حرفه ای ها هیجانات خاص خودش را دارد و این تفریح در دبی با لذت غیرقابل وصفی همراه است .

تور ماهیگیری در دبی

اگر به تفریح در زیر آفتاب و ماهیگیری علاقه دارید حتما تور ماهیگیری دبی رو انتخاب کنید . با انتخاب این تور که از سال 2010 در دبی رواج پیدا کرده می توانید از آفتاب در یا و نسیم اقیانوس لذت ببرید و یک تعطیلات رویایی داشته باشید . اگر تا بحال ماهیگیری نکرده اید و یا ماهیگیر حرفه ای نیستید باز هم میتوانید در این تور تفریحی دبی شرکت کنید چرا که افرادی در کنار شما هستند که به شما آموزش خواهند داد .

تور ماهیگیری دبی

خدمات تورهای ماهیگیری دبی بر اساس شرکت ارائه دهنده تور متفاوت است . بعضی از تورها در 5 کیلومتری شهر و تنها 4-5 ساعته هستند و بعضی تورها در 45 کیلومتری شمال دبی و از صبح زود شروع شده و تا غروب ادامه دارند . علاقمندها میتوانند ماهیگیری عمق ۲۵ تا ۴۵ متری دریا را تجربه کنند  . در این تور می توانید شاه ماهی ، ماهی تن و یا هامور صید کنید . بعضی از تورها هنگام غروب آفتاب شما را به جزیره حمدان که مشرف به برج الخلیفه ، برج العرب و ساحل جمیرا است می برند و در آنجا هم میتوانید از منظره زیبا استفاده کنین و به ماهیگیری خود ادامه دهید .

تور ماهیگیری دبی

بهتر است بدانید در تور ماهیگیری دبی :

تمامی قایق ها مجهز به سیستم GPS هستند
تماهی قایق ها دارای تجهیزات ایمنی و غواصی میباشند .
آب، یخ، نوشابه و نوشیدنی های دیگر در قایق ها موجود است .

تور ماهیگیری در دبی

تور ماهیگیری دبی

میتوانید تور ماهیگیری را در تور دبی نوروز 95  تجربه کنید .



تاريخ : جمعه 23 بهمن 1394برچسب:, | 17:0 | نويسنده : مینا |

خدمات و امکانات فرودگاه دبی
Dubai Airport Services & Facilities

وقتی تور دبی رو یا هر تور خارجی دیگه ای انتخاب میکنین ، ممکنه مجبور شین ساعات زیادی رو تو فرودگاه بگذرونین واسه همین براتون مهمه که بفهمین شرایط فرودگاه مقصد چجوره و چه خدماتی در اختیارتون میذاره . خدمات فرودگاه ببین المللی دبی نسبت به خیلی از فرودگاه های دنیا واقعا عالیه و فرودگاه دبی رو میشه یه شهر با امکانات مناسب در نظر گرفت . امکانات فرودگاه دبی زمینه رو واسه ارائه خدمات متنوع آماده کرده . اینجا میشه اطلاعاتی راجع به خدمات متنوع دبی کسب کنین .

خدمات فرودگاه دبی برای سفر کاری :
اگه سفر به دبی براتون یه سفر کاری و تجاریه میتونین از خدمات بازرگانی که برای مسافران کاری فراهم شده ، استفاده کنین . مرکز بازرگانی و اتاق‌های جلسه در هتل بین‌المللی دبی که در محوطه فرودگاه قرار داره ، قابل دسترسی هستش ؛ در سالن ورودی ترمینال ۱، در همان طبقه‌ای که هتل هست  و در ترمینال 3 ، در محوطه A و B اتاق های جلسه وجود داره . در مرکز بازرگانی خدمات منشی ، فتوکپی ، دسترسی به اینترنت ، فکس و تسهیلات کنفرانس صوتی‌ و تصویری فراهم شده .

خدمات  فرودگاه دبی

غذاخوری های فرودگاه دبی :
تو فرودگاه دبی نیازی نیست نگران خورد و خوراک باشین . این‌ فرودگاه تعداد زیادی رستوران و کافی‌شاپ داره که نام‌های معروفی هم بینشان به ‌چشم میخوره سالن خروجی ترمینال ۱ بیشتر از ۲۵ رستوران داره و فود کورت هم بین گیت ۱۱۳ و ۱۱۵ واقع شده . در ترمینال ۲ هم میتونین در بسکین رابینز ، کوستا ، مک‌دونالد ، استارباکس، نستله تال هاوس ، مستر شف  و حاتم خوراکی های مختلفی میل کنین . اگه تو ترمینال ۳ باشین ، کافی‌شاپ کوستا ، فست‌فود برگر کینگ، رستوران هندی روپیه روم ، کافی‌شاپ کافی‌بین ، استارباکس، گریل لبنانی و فست‎فود مک‌دونالد از جمله غذاخوری‌هایی هستن که پیدا میکنین .

خرید در فرودگاه دبی :
اگر یادتون رفته برای کسی سوغات بگیرین یا خودتون به یه سری چیزا مثل کارت تلفن نیاز دارین تو فرودگاه میشه به راحتی خرید کرد . انواع محصولات آرایشی ، عطر ،‌ طلا ، زیورآلات و وسایل الکترونیک با برندهای متنوع در فری‌شاپ فرودگاه عرضه میشه . اگر مسافر خوش‌شانسی باشین و بیستم دسامبر به این فرودگاه برسین ، میتونین از تخفیف ویژه و فوق‌العاده فری‌شاپ استفاده کنین . قرعه‌کشی برای خوردو لوکس از جمله اتفاقات خوشاینده که در این فرودگاه رخ میده . فری‌شاپ ۲۴ساعته بازه . اغلب فروشگاه‌های اون تو سالن خروجی واقع شده‌ان اما بخشی از فروشگاه‌ها هم در سالن ورودی قرار دارن .

سرگرمی در فرودگاه دبی :
واسه بیشتر افراد ، تو ساعات بیکاری ، وسوسه‌ خرید و خوراکی‌ قوی‌تر از همه وسوسه هاس !! اما شاید شما بخواین تجربه‌ متفاوتی مثل شنا داشته باشین . با پرداخت مقداری هزینه میتونین از سالن ورزشی ، جکوزی ، سونا و استخر هتل‎ فرودگاه استفاده کنین . برای این کار تو هر گیت به پذیرش هتل برین و وقت بگیرین .

سالن استراحت فرودگاه دبی :
یکی دیگه از خدمات و امکانات فرودگاه دبی سالن استراحت هستش . چندین سالن استراحت برای شرکت‌های هواپیمایی گوناگون وجود داره که البته همه‌ مسافران با پرداخت وجه میتونن از اونها استفاده کنن . سالن استراحت «لوکس» (Luxx) تو ترمینال ۱، سالن استراحت «اسکای» (Sky) تو ترمینال ۲، طبقه‌ ۳ و سالن‌های استراحت شرکت‌های هواپیمایی «ایر کانادا» (Air Canada) در ترمینال ۱، سالن «ایر فرانس» (Air France) در ترمینال ۲ ، طبقه ۲، سالن امارات در ترمینال ۲ ، طبقه ۳ ، سالن استراحت فرست‌کلاس و بیزنس‌کلاس «اتحاد» (Etihad)در ترمینال ۲، طبقه ۳  و سالن‌های اختصاصی لوفت‌هانزا از جمله این سالن‌های استراحت هستن .

خدمات و امکانات فرودگاه دبی

سالن خواب فرودگاه دبی :
اگه خواب کلافه تون کرده و تا زمان پرواز هنوز وقت دارین میتونین از فضای خواب اجاره‌ای کنار گیت C22 تو ترمینال ۱ فرودگاه دبی ، استفاده کنین . اینجور هم چرتتون رو زدین و هم از پرواز جا نمیمونین . البته محض اطمینان آلارم گوشیتونو فعال کنین !!

خدمات هتل در فرودگاه :
اگه رفتن به فرودگاه شهر دبی برای شما تفریحی و کاری نیست و فقط برای ادامه سفرتون مجبورین تو این فرودگاه توقف کنین و توقف بین دو پروازتون طولانی هستش میونین از هتل بین‌المللی دبی که تو محوطه فرودگاه هستش ، استفاده کنین . با اقامت تو این هتل دبی به محوطه‌ فری‌شاپ ، دفتر پست و تبادل ارز ، خودپرداز و بانک و دیگر امکانات فرودگاه دسترسی خواهین داشت .

خدمات تبدیل ارز در فرودگاه دبی :
همیشه یکی از مهم ترین دغدغه توریستها ، پیدا کردن صرافی برای تبدیل ارز هستش . خوشبختانه تبدیل ارز تو فرودگاه بین‌المللی دبی کار دشواری نیست . بانک‌های محلی و بین‌المللی در فرودگاه شعبه دارن و دفتر تبادل ارز هم همه‌روزه و در همه‌ ساعات‌ بازه . یادتون نره نرخ ارز تو بانک‌های گوناگون ، متفاوته . دفتر پست ، خودپرداز و بانک کار شما رو آسانتر می‌کنه .

خدمات اینترنت در فرودگاه دبی :
داشت مهم ترین دغدغه مسافرا رو یادم میرفت : اینترنت !!! نگران نباشین اینترنت وایرلس «Boingo» و خدمات وای‌فای در فرودگاه دبی فراهم هستش . مسافران دسترسی رایگان نیم‌ساعته به وای‌فای خواهند داشت و طی این نیم ساعت امکان چک کردن ایمیل و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را دارند . کافیه «DXB Free WiFi» یا «DWC Free WiFi» رو انتخاب کرده و دستگاهتونو به اون متصل کنین . البته اینترنت وایرلس هم با پرداخت مقداری هزینه در دسترستون خواهد بود .

خدمات نگهداری کودک در فرودگاه دبی :
اگه تو سفر دبی کودک همراهتون هست واسه انجام کارهای روزمره اش نگران نباشین . اتاق نگهداری از کودک فرودگاه دبی به شما این امکان رو میده تا تو  فضای خصوصی‌ به امور کودکتون رسیدگی کنین . علاوه بر کیوسک اطلاعات فرودگاه ، میتونی از پرسنل پاسخگوی فرودگاه که با عنوان «May I Help You» کار میکنن ، راهنمایی بخواین .  در ضمن بین گیت های B7 و B8 هم یک محل بازی برای کودکان در نظر گرفته شده .

 امکانات فرودگاه دبی

خدمات نمازخانه در فرودگاه دبی :
تو فرودگاه دبی نمازخونه و وضو خونه به اندازه کافی هست و بابت این موضوع با مشکلی روبرو نیستین .

خدمات پزشکی فرودگاه دبی :
اگه تو سفرتون به دبی مریض احوال شدین و با بیماری به فرودگاه دبی پا گذاشتین ، نگران نباشین : خدمات پزشکی در سطح جهانی ۲۴ساعته و همه روزه تو فرودگاه مهیاس . اگه به این خدمات نیاز پیدا کردین متونین به کلینیک ترمینال ۱ پایین گیت C13 یا FOX 7 و کلینیک ترمینال ۳ بین FOX 22-23 در طبقه‌ همکف مراجعه کنین .

سالن سیگار در فرودگاه دبی :
اینم یه دغدغه اس دیگه ! جایی تو فرودگاه دبی هست که راحت سیگار بکشیم ؟ بله ، سالن ویژه‌ برای سیگار با تهویه‌ مناسب در همه‌ ترمینال‌ها در دسترس و کشیدن سیگار خارج از محدوده‌ی تعیین‌شده در فرودگاه ممنوع هستش :
ترمینال ۱: گیت‌های A2، A23، B7، B27
ترمینال ۲: نزدیک محوطه‌ خروجی
ترمینال ۳: گیت‌های C9، C23



تاريخ : چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:, | 11:2 | نويسنده : مینا |

فرودگاه بین المللی دبی
Dubai International Airport

اگه از گردشگران تور دبی باشین ، کسب یه سری اطلاعات در مورد فرودگاه این شهر حتما بدردتون میخوره : فرودگاه بین‌المللی دبی با مساحتی بالغ بر ۲٬۹۰۰ هکتار (۷٬۲۰۰ acre) در شهرک القرهود احداث شده . این فرودگاه دبی پر رفت‌ و آمدترین فرودگاه جهان بر پایهٔ جابه‌جایی مسافران بین‌المللی ، سومین فرودگاه پر رفت‌ و آمد جهان بر پایه شمار مسافر ، ششمین فرودگاه پر رفت‌ و آمد بر پایهٔ جابه‌جایی بار و پررفت‌ و آمدترین قطب شرکت هواپیمایی ایرباس ای۳۸۰ بحساب میاد .

فرودگاه بین المللی دبی

بد نیست بدونین تو سال ۲۰۱۴ میلادی ، فرودگاه بین‌المللی دبی میزبان  ۷۰.۵ میلیون مسافر و ۲.۳۷ میلیون تن بار و ۳۵۷.۳۳۹ پرواز بوده . فرودگاه دارای ۳ ترمینال با گنجایش مجموعاً ۷۵ میلیون مسافر در سال است . پایانهٔ ۳ این فرودگاه ، دومین سازهٔ بزرگ جهان از نظر مساحت و بزرگترین پایانهٔ فرودگاه در جهان است و بر اساس اطلاعات ژانویهٔ ۲۰۱۵ میلادی ، هر هفته از این فرودگاه دبی بیش از ۸.۰۰۰ پرواز توسط ۱۴۰ شرکت هواپیمایی به بیش از ۲۷۰ مقصد جهان در ۶ قاره انجام  شده . در اینجا میتونین با فرودگاه دبی کاملا آشنا بشین و اطلاعات مهم و کاربردی کسب کنین :

ترمینال‌های فرودگاه دبی

این فرودگاه سه ترمینال داره که رفت‌ و آمد بین این ترمینال‌ها با سرویس فرودگاه ، حدود ۱۵ تا ۲۵ دقیقه زمان میبره . بین ترمینال ۱ و ۳ هم مترو در رفت و آمد هستش . ترمینال ۱، ترمینال اصلی این فرودگاه محسوب میشه که پذیرای بیشتر پروازهای بین‌المللی غیر از هواپیمایی امارات هست و با پیاده‌رو‎یی متحرک به محوطه‌ خروجی متصل میشه و دارای چندین سالن استراحت ازجمله سالن بیزنس کلاس و فرست کلاسه . ترمینال ۲ بیشتر برای پروازهای چارتر و به‌ویژه پروازهای ایران و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع مورد استفاده میشه و سالن استراحت نداره . ترمینال ۳ به پروازهای امارات و کانتاس اختصاص داره . ورود و خروج همه‌ پروازهای هواپیمایی امارات در این ترمینال انجام میشه . این‌جا لوکس‌ترین ترمینال فرودگاه هستش و چهار سالن داره . برای مسافران فرست کلاس و بیزنس کلاس سالن استراحت اختصاصی فراهم کرده‎ان ؛ اگه از شرکت هواپیمایی که با اون سفر میکنین دعوت‎نامه داشته باشین ، میتونین از این سالن اختصاصی استفاده کنین . ترمینال ۱ و ۳ به هم راه دارن در ضمن برای رفتن به ترمینال ۲ میتونین از سرویس رفت و برگشت فرودگاه استفاده کنین .

فرودگاه دبی

تحویل بار در فرودگاه دبی

درتور دبی یکی از دغدغه مسافران تحویل به موقع بار برای رسیدن به ترانسفر هتل محل اقامتشونه . برای تحویل به موقع بارتون باید به تابلوی بالای غلتک‎های دریافت بار دقت کنین ، این تابلوها نشون میده که هر غلتک بار به کدام پرواز اختصاص داره . تو سالن خروجی ،‌ کارمندان حمل بار در ورودی ترمینال و در سالن ورودی کنار غلتک منتظرن تا به شما کمک کنن ، دستمزد حمل بار ۲۰ درهم امارات هستش . در همه‌ جای فرودگاه هم چرخ دستی پیدا میشه تا خودتون به راحتی چمدون‎هاتون رو با چرخ حمل کنین . اگر خودتون به فرودگاه دبی رسیدین و چمدون‎هاتون نرسید یا پیدا نشد ،‌ بلافاصله به یکی از غرفه‌های بار که در سالن ورودی قرار دارن ، مراجعه کنین . اگه چمدون آسیب دیده یا اشتباهی به شما تحویل داده شده ، با تلفن ۲۴ ساعته‌ ۲۲۴۵۳۸۳ (۰) ۹۷۱+ تماس بگیرین . همچنین میتونین از سایت فرودگاه در بخش چمدان گم‌شده ، فرم پر کنین و اطلاعات لازم رو اعلام کنین .

فرودگاه بین المللی در دبی

وسایل نقلیه در فرودگاه دبی

اگه تور شما از فرودگاه به هتل های دبی  و یا محل مورد نظرتون ترانسفر نداره ، از 4 طریق میتونین فاصله فرودگاه تا محل اقامتتون رو طی کنین :

1 - مترو : دو خط مترو به فرودگاه دبی رفت‌ و آمد دارن . خط قرمز یا «Red Line» در ترمینال ۳ و ۱ ایستگاه داره و از ۶ صبح تا ۱۱ شب مشغول به‌کار هستش . البته جمعه‌ها کار مترو از ۱ ظهر آغاز میشه . ایستگاه خط سبز یا «Green Line» نزدیک منطقه آزاد فرودگاه و مسافران رو از ترمینال ۲ سوار میکنه .
2 - اتوبوس : اتوبوس رفت و برگشت فرودگاه رایگان و ۲۴ ساعته بین ترمینال ۱، ۲ و ۳ در حرکت هست کافیه تابلوها رو دنبال کنین .
3 - تاکسی : اگه دنبال تاکسی هستین ، تاکسی ویژه‌ فرودگاه رو ۲۴ساعته مقابل سالن ورودیِ همه‌ی ترمینال‌ها پیدا میکنین . هزینه‌ تاکسی طبعا بیشتر از اتوبوس و مترو خواهد بود .
4 - اجاره خودرو : در محوطه‌ ورودی همه‌ ترمینال‌ها ، شرکت‌های متعدد خارجی و داخلی برای اجاره ماشین خواهین دید .

نکته : تسهیلات معلولان با تلفن ۰۴۲۱۶۲۰۱۶ در دسترس است و در خروجی ترمینال ۱ ارائه میشه . برای این دسته از مسافران ، تسهیلات انتقال و دسترسی به سالن‌های اختصاصی فراهم شده . البته بهترین راه اینه که مسافران معلول از ایرلاین خودشون درخواست خدمات ویژه داشته باشن تا هماهنگی‎ها از طریق ایرلاین انجام بشه .

فرودگاه شهر دبی

اطلاعات فرودگاه دبی :

آدرس فرودگاه :  Emirates Rd, Dubai, United Arab Emirates
وبسایت فرودگاه : www.dubaiairport.com
تلفن فرودگاه : 97142245555

تو وبسایت تور دبی میتونین راجع به مترو دبی هم اطلاعات کسب کنین .



تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394برچسب:, | 17:6 | نويسنده : مینا |

تور دبی نوروز 95

یکی از مناسب ترین تورهای پیشنهادی واسه تعطیلات نوروز ، تور دبی هستش . با انتخاب این تور میتونین روزهای خوبی رو سپری کنین و سال نو رو با خاطرات شیرینی شروع کنین . در ایام نوروز مراکز تفریحی دبی ، لحظات خوبی رو برای شما رقم میزنن و مراکز خرید دبی به روی شما باز هستن . اما از همه اینها که بگذریم برای انتخاب تور دبی نوروز چند چیز رو باید در نظر داشته باشین و مهم ترین اونها هتل و پروازتون هستش . مسلما موارد زیادی به شما پیشنهاد میشه و شما با توجه به جیب مبارکتون هزینه خواهید کرد !! چندتا از تورها رو که شامل تور ارزان دبی نوروز 95 هم میشه ، خدمتتون میگم :

تور ارزان دبی نوروز 95 هتل رویال گاردن

نرخ پایه تور دبی نوروز 95 برای هر نفر در اتاق دو تخته : 5 شب اقامت در هتل 2 ستاره رویال گاردن 2,055,000 تومان محاسبه شده و بسته به نوع پرواز و زمان رزرو متغیر است .

خدمات تور دبی ویژه نوروز 95 : پرواز ایرباس ماهان - ویزای توریستی - هتل با صبحانه و ناهار ( با توجه به سرویس هتل و شب های اقامت ) ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان

معرفی هتل رویال گاردن دبی :
هتل رویال گاردن (Royal Garden Hotel Dubai) در دیره قرار داره ، این هتل دارای رستوران هستش و اتاق های هتل دارای تهویه کننده هوا ، بالکن و یخچال کوچک هستن . حمام اختصاصی هر اتاق مجهز به سشوار و وان هست . پذیرش هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو هستن  و امکان نگهداری از چمدان ها وجود داره . این هتل 1.2 کیلومتر از مرکز خرید برج های دوقلو فاصله داره و فاصله اون تا موزه دبی 1.3 کیلومتر هست . فرودگاه بین المللی دبی در 6 کیلومتری این هتل قرار داره .

  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور دبی نوروز 95 هتل صدف

نرخ پایه تور دبی نوروز 95 برای هر نفر در اتاق دو تخته : 5 شب اقامت در هتل 3 ستاره صدف 2,475,000 تومان محاسبه شده و بسته به نوع پرواز و زمان رزرو متغیر است .

خدمات تور دبی ویژه نوروز 95 : پرواز ایرباس ماهان - ویزای توریستی - هتل با صبحانه و ناهار ( با توجه به سرویس هتل و شب های اقامت ) ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان

معرفی هتل صدف دبی :
هتل صدف دبی (Sadaf Hotel Dubai)در نزدیکی بازار مرشید و گلد سوک معروف و در منطقه دیره قرار داره . ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل هست که با کمی پیاده روی به اون میرسین همچنین با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای اون دسترسی خواهین داشت . دیره واسه افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس علاقه مند هستن ، گزینه مناسبیه . 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور دبی ویژه نوروز 95 هتل امارات گرند

نرخ پایه تور دبی نوروز 95 برای هر نفر در اتاق دو تخته : 5 شب اقامت در هتل 4 ستاره امارات گرند 3,105,000 تومان محاسبه شده و بسته به نوع پرواز و زمان رزرو متغیر است .

خدمات تور دبی ویژه نوروز 95 : پرواز ایرباس ماهان - ویزای توریستی - هتل با صبحانه و ناهار ( با توجه به سرویس هتل و شب های اقامت ) ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان

معرفی هتل امارات گرند دبی :
فاصله هتل امارات گرند (Emirates Grand Hotel Dubai) تا ایستگاه مترو فینانشیال سنتر تنها 5 دقیقه پیاده اس . هتل امارت گرند در 47 طبقه ساخته شده که ویوی ‏پاناروما از شهر دبی و خلیج فارس رو دارا ست . یک استخر روباز و اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش ها از خدمات این ‏هتل هستش . فرودگاه بین المللی دبی با ماشین 15 دقیقه از این هتل فاصله داره .‏ این هتل به سبک مدیترانه ای دکور شده . اتاق ها با ایرکاندیشن ، تلویزیون فلت ، سالن نشیمن و میز تجهیز شده ان . آشپزخانه هم دارای ماکرویو و یخچال هستش .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور دبی ویژه نوروز 95 هتل جمیرا کریک ساید   

نرخ پایه تور دبی نوروز 95 برای هر نفر در اتاق دو تخته : 5 شب اقامت در هتل 5 ستاره جمیرا کریک ساید 4,995,000 تومان محاسبه شده و بسته به نوع پرواز و زمان رزرو متغیر است .

خدمات تور دبی ویژه نوروز 95 : پرواز ایرباس ماهان - ویزای توریستی - هتل با صبحانه و ناهار ( با توجه به سرویس هتل و شب های اقامت ) ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان

معرفی هتل جمیرا کریک ساید :
هتل جمیرا کریک‌ساید (Jumeirah Creekside Hotel) یکی از هتل های لوکس گروه جمیرا هستش که در کنار خور دبی واقع شده . این هتل پنج ستاره که در مجاورت برخی از مشهورترین جاذبه ها و مراکز خرید معروف دبی قرار داره از امکانات متنوعی برخورداره از جمله دو استخر روباز ، استخر کودکان ، پنج رستوران در سطح کلاس جهانی ، سالن ورزش و خدمات اسپا و ...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توضیحات لازم برای تور دبی نوروز 95 :

  1. قيمت های اعلام شده نرخ پايه تور دبی نوروز است و قیمت تور دبی براي ايام خاص با افزايش روبروست .
  2. ساعت پذيرش هتل 14 و خروج از هتل ساعت 12 ظهر است .
  3. تور دبی چارتر و غير قابل استرداد است .
  4. برای رزرو تور دبی گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار لازم است .

دوستان خوبم از اونجایی که گذاشتن تمام تورهای نوروز 95 در یک مطلب کمی کسل کننده اس . بهتره با انتخاب هتل و پرواز و زمان سفرتون برای آگاهی از قیمت تور دبی نوروز با همکارن ما تماس بگیرین . امیدوارم این مشاوره رایگان ، بهترین ها رو برای شما به همراه داشته باشه . در ضمن برای رفاه ایرانی های عزیز از تاریخ 27 اسفند 94 الی 10 فروردین 95 روزانه 3 پرواز با ایرباس ماهان به مقصد دبی با ساعات رفت : 07:30 برگشت : 12:00 رفت : 11:30 برگشت : 15:30 رفت : 18:30 برگشت : 22:30 خواهیم داشت .

سعادت سیر مجری مستقیم تور دبی


43674343
88548853



تاريخ : یک شنبه 4 بهمن 1394برچسب:, | 21:56 | نويسنده : مینا |

 تور دبی بهمن 94

 تور دبی بهمن ماه طرفدار زیاد داره و دلایل زیادی واسه این شور و رغبت هست :  آب و هوای دبی تو بهمن ماه حسابی دلچسب و لذت بخشه و خیلی از نمایشگاه ها ، حراجی ها و فستیوال های دبی ، تو  بهمن ماه برگزار میشه . اگه شما هم قصد دارین  بهمن ماه 94 یه سر به دبی بزنین ، با همکارای ما تو آژانس سعادت سیر تماس بگیرین و هر چه زودتر واسه رزرو تور دبی اقدام کنین . مطمئن باشین همکارای ما شما رو واسه انتخاب یه تور ارزان دبی با خدمات عالی ، راهنمایی میکنن .

تور دبی هتل بست وسترن

هزینه تور دبی:  قیمت برای 7 روز اقامت 0.000.000 تومان محاسبه شده است .

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

   مشخصات هتل بست وسترن دبی:

هتل بست وسترن پریمر دبی تو منطقه دیره اس و به همه نقاط شهر دسترسی آسونی داره .  منطقه دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس در دبی علاقه مند هستند گزینه مناسبیه . فاصله هتل بست وسترن تا فرودگاه دبی کمتر از 15 دقیقه اس و ایستگاه متروی ابوبکر الصدیق تو چند قدمی این هتل قرار داره . از هتل 4 ستاره بست وسترن تا مرکز تجارت جهانی دبی ، مرکز خرید دبی و برج خلیفه  با اتومبیل ، راه زیادی نیست .
تلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


تور دبی هتل میفر بهمن ماه

هزینه تور دبی بهمن ماه : نرخ تور دبی با 7 روز اقامت 1220000 تومان محاسبه شده و بسته به نوع پرواز و زمان رزرو متغیر خواهد بود .

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

    مشخصات هتل می فر دبی

 هتل سه ستاره می فر در موقعیتی مرکزی در منطقه دیره دبی قرار داره و در دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری دبی داره . هتل می فر پارکینگ رایگان و  ترانسفر به فرودگاه نزدیک بین المللی دبی رو در اختیار میهمانانش قرار میده . این هتل از پرطرفدارترین هتل های 3 ستاره دبی بشمار میاد .
تلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


 تور دبی هتل تاج پالاس بهمن ماه

نرخ تور دبی : نرخ پایه تور دبی برای هر نفر 000000 تومان میباشد

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

  مشخصات هتل تاج پالاس دبی

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج است که مدیریت آن را مسلمانان هندی بر عهده دارند و از این جهت مورد توجه برخی از خانواده های متدین می باشد هتل تاج پالاس در دبی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی واقع شده که ازاین حیث و نزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دیدنی دبی و مراکز تفریحی دبی منحصر بفرد می باشد.
تلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی

 


تور دبی هتل کورال 4 ستاره

قيمت تور دبی: قیمت تور دبی برای هر نفر 0.000.000 تومان محاسبه شده است

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

    مشخصات هتل کورال دبی

هتل کورال دبی یکی دیگه از هتل های 4 ستاره دبی هستش که در دیره واقع شده و بهترین مکان جهت دسترسی به مناطق اداری و جاذبه های توریستی شهر به شمار میره . سوئیت ها و اتاق های راحت هتل کورال دیره دبی به اسباب اثاثیه مدرن مجهز و از حمام خوش استیل برخوردار هستن . آن دسته از مسافرینی که اتاقهای ویژه کلوپ رو رزرو کنن ، از ترانسفر رایگان فرودگاه و پیشخدمت برخوردار خواهند شد .
 تلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


 

 هتل های دبی تنوعشون زیاده ما نمیتونیم همه رو تو یه پست براتون بذاریم .اگه واسه تور دبی بهمن ماه  هتل خاصی مد نظرتون هست ، تماس بگیرین  تا در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت براتون رزرو کنیم البته میتونین قیمت ها رو هم مقایسه کنین . سلیقه و رضایت شما از هر چیز برای ما مهمتره
تماس از شما مشاوره رایگان از ما


هتل های دبی در تور دبی

    هتل های 3 ستاره دبی
    هتل های 4 ستاره دبی
    هتل های 5 ستاره دبی

ما واسه گردشگرای ایرانی ، بهترینها رو میخوایم و سعی میکنیم تا در تور دبی بهترین هتل ها رو که به مراکز خرید دبی ،  دیدنی های دبی ، تفریحات دبی و کلا اماکن مهم دبی نزدیک باشه ، به شما معرفی کنیم تا از لحظه لحظه تور دبی لذت ببرین .
رضایت شما افتخار ماست

سعادت سیر مجری مستقیم تور دبی
تلفن تماس : 67 43 67 43



تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394برچسب:تور دبی , تور دبی نوروز 95, | 11:1 | نويسنده : مینا |

مرکز خرید دبی مارینا مال
marina mall dubai

در تور دبی متوجه خواهید شد که این شهر ، بیش از هر چیزی بر مبنای توریست پایه گذاری شده است و افزایش جاذبه های گردشگری دبی ، در راس برنامه های این کشور دبی اصرار شدیدی در شکستن رکورهای جورواجور دارد از جمله شکستن رکورد بزرگ‌ترین مارینا دنیا !! دبی مارینا ، نام محله ای در دبی ، امارات متحده عربی است . این محله دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده و برج‌های مسکونی در اطراف آن بنا شده‌اند . در پایان پروژه امکان سکونت ۱۲۰،۰۰۰ نفر در برج‌ها و آپارتمان‌های این منطقه وجود دارد . در صورت تکمیلِ این پروژه، دبی مارینا به بزرگ‌ترین مارینا در جهان تبدیل خواهد شد که به دست انسان ساخته شده است . این منطقه دارای یک مرکز خرید بزرگ با نام دبی مارینا مال است .

 مرکز خرید دبی مارینا مال

مرکز خرید دبی مارینا مال در دسامبر 2008 افتتاح شده است . در این مرکز خرید هر نوع جنسی را می توان تهیه کرد . چه لباس ، چه لوازمی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … . یکی از مراکزی که بسیاری از فروشندگان و حتی توریست ها از آن ها خرید می کنند ، فروشگاه چند منظوره مارینای دبی است . این مرکز خرید محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند . دبی مارینا‌ مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی می باشد . در مارینا مال فواره های زیبا و موزیکال وجود دارند که شبها زیباییی د چندانی دارند . سقف مرکز خرید دبی مارینا مال مانند سقف مدرسها ی به نام هاگوارتز است و یک پرچم بزرگ ۱۲۳ متری دارد که رکورد بزرگترین پرچم دنیا را شکسته است .

 مرکز خرید دبی مارینا مال

مارینا‌ مال دارای ۱۶۰ فروشگاه است . فروشگاه ها و برند های معتبری از قبیل H&M، Mothercare ، ریبوک ، منگو ، بوتس ، اسباب بازی فروشی ، سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی و تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد . دبی مارینا مال به خاطر نزدیک بودن به ساحل ،  فضا و چشم‌اندازی زیبا دارد . اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست ؛ در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از 130 اوت لیت است  اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحلش برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی هستند . خیلی‌ها می‌گویند اینجا مرکز خرید گرانی است با این حال اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده مراکز خرید دیگر خسته شده باشید یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردید ، دبی مارینا مال گزینه مناسبی است . درضمن مارینا مال هم میزبان جشنواره خرید در دبی می باشد .

مرکز خرید دبی مارینا مال

اطلاعات مرکز خرید دبی مارینا مال :

آدرس دبی مارینا مال : Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates
وبسایت دبی مارینا مال : www.dubaimarinamall.com
ساعت کار مرکز خرید دبی مارینا مال : شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب . پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب

 مارینا‌ مال دبی



تاريخ : شنبه 26 دی 1394برچسب:, | 11:10 | نويسنده : مینا |

رستوران الکساندرا دبی
Alexandra Floating Restaurant Dubai

گاهی اوقات رفتن به رستوران ، صرفا برای صرف غذا نیست و میخواین یه شب متفاوت و به یاد موندنی داشته باشین . اگه تور دبی رو رزرو کردین و حالا دنبال همچین رستورانی میگردین ، رستوران شناور الکساندرا رو بهتون پیشنهاد میکنم . تمام افرادی که تو این رستوران دبی شام خوردن ، با خودشون عهد میبندن که اگه بازم گذرشون به دبی افتاد ، صرف شام تو این رستوران مجلل دبی رو از دست ندن . رستوران های دبی تنوع زیادی دارند اما رستوران شناور الکساندرا یه رستوران خاص و جذابه که میزبان خوبی واسه داشتن یه شب رومانتیک باشه .

رستوران شناور الکساندرا دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی در واقع یک لنج و یا کشتی قدیمی و چوبی هستش که به سبک عربی ساخته شده و دو عرشه داره یکی در فضای باز و یکی در طبقه پایین کشتی . این کشتی بازسازی شده و در حال حاضر یکی از شیک ترین رستوران های دبی بشمار میشه که صرف شام در اون میتونه یکی از تفریحات دبی باشه . کشتی معمولا در دو نوبت میهمانان خودش رو سوار میکنه و به مدت دو ساعت از اونها پذیرایی می کنه : نوبت اول 18 -20 و نوبت دوم 20.30 - 22.30 . اگه بخواین میتونین با پرداخت هزینه اضافی 30 درهم ، از ترانسفر کشتی بهره مند بشین البته باید از قبل و موقع رزرو میز درخواست ترانسفر بدین نه دقیقه آخر که میخواین از کروز خارج شین .

تو رستوران Alexandra دبی میشه جشن های خصوصی مثل عروسی و تولد هم برگزار کرد . کشتی تو منطقه مارینا قرار داره و بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناور حرکت می کنه . برای رفتن به این رستوران باید خودتون رو مسجد الرحیم دبی در مارینا برسونین . اونجا یکی از خدمه هتل با لباس سفید لوگو دار ، شما رو راهنمایی میکنه البته میشه از دیگران هم راهنمایی بگیرین . اگه با تاکسی قراره برین به رستوران بهتره بهش بگین شما رو به نزدیک هتل لوتوس و یا بزرگترین آبگرم مارینا ببره و اگه با خودتون ماشین میبرین بهتره جلو مسجد پارک نکنین چون با جرثقیل میبرنش !!  رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها و البته قهوه از شما پذیرایی میکنه . هزینه صرف شام تو رستوران شناور الکساندرا دبی برای بزرگسالان 160 درهم ، برای کودکان 100 درهم و برای زیر 6 سال رایگان حساب میشه در ضمن غذا به صورت بوفه سرو میشه و میتونین معروف ترین خوارکی های دبی رو اونجا میل کنین .

رستوران الکساندرا دبی

  برای رزرو میز در رستوران شناور الکساندرا دبی میتونین به سایت این رستوران مراجعه کنین و یا با شماره های قرار گرفته تو سایت تماس بگیرین و از این طریق واسه رزرو اقدام کنین .
وبسایت رستوران شناور الکساندرا دبی : dhowcruise.net/marina-dhow-cruise-dinner-in-dubai

رستوران الکساندرا دبی

رزرو تور دبی با بهترین خدمات را از ما بخواهید
 67 43 67 43

 میتونین تو وبسایت ما با مهم ترین مراکز خرید دبی آشنا شین  .



تاريخ : دو شنبه 21 دی 1394برچسب:, | 19:51 | نويسنده : مینا |
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 45 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب