وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

جزایر پالم‌ یکی دیگر از کارهای خارق العاده و کم سابقه در دنیا می باشد.جزایر مصنوعی پالم جمیرا در دبی،در امارات‌ متحده عربی می باشد.این جزایر بزرگترین پروژه‌های احیاء زمین در جهان به شمار می‌آیند که در آنها، بزرگترین جزایر مصنوعی جهان احداث خواهد شد. این جزایر توسط املاک نخل احداث گردید.این جزایر پالم‌ جمیرا‌، پالم‌ جبل‌ علی و پالم دیره‌ و نخل جمیرا نیز نام دارند.  
این جزایر توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ به منظور افزایش میزان جهانگردی دبی راه‌اندازی شدند. پالم‌ دیره از تقریباً 1 میلیارد متر مکعب‌ تخته سنگ و ماسه تشکیل خواهد شد. کلیه مصالح از معادن امارات‌ متحده عربی استخراج خواهند شد. بین این سه جزیره بیش از یکصد هتل لوکس‌، ویلاها‌ و آپارتمانهای‌ ساحلی مسکونی، تفرجگاههای‌ ساحلی، پارکهای‌ تفریحی‌ آبی، رستورانها، مراکز خرید، امکانات ورزشی و چشمه‌های آب معدنی درمانی وجود خواهد داشت.
پالم‌ جمیرا‌ به شکل یک درخت نخل است که از یک تنه ، یک تاج با 17 ساقبرگ‌ و یک جزیره هلالی پیرامون که به شکل یک موج شکن 11 کیلومتری است، تشکیل می‌شود. این جزیره 5 کیلومتر در 5 کیلومتر بوده و مساحت کل آن بیشتر از 800 زمین فوتبال است. تاج با یک پل 300 متری به منطقه اصلی متصل می‌شود و هلال با یک تونل‌ زیر دریا به بالای نخل وصل می‌گردد. این جزیره به عنوان‌ "هشتمین عجایب جهان"‌ شناخته شده است. و برخی نیز ادعا می کنند که این جزیره از ماه نیز قابل رویت است.و مطمئنا یکی دیگر از دیدنیهای دبی خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



---------------------- ----------------------
امکانات وب