وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

هتل توریست توس مشهد و عکس

هتل توریست توس مشهد

star4-thailand-hotels

یکی از بهترین هتل های مشهد ، هتل توريست توس مشهد است که با در اختیار داشتن 44 باب سوئیت ویلایی، سوئیت جونیور و سوئیت دوبلکس زیبا، رستوران ها و سالن های چند منظوره مجلل و با امکانات و تجهیزات مدرن و با چشم اندازی زیبا مشرف به آب نما و فضای سبز، افتخار میزبانی میهمانان عزیز را در طول سال دارد. تور مشهد هتل توریست توس می تواند تور منحصر بفرد و کاملی باشد .
هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

hotel

 هتل چهار ستاره توريست توس مشهد با بیش از 30 سال فعالیت در زمینه خدمات هتلداری يكي از هتلهاي گروه هتل هاي پارسيان ميباشد،اين هتل مشهد در فصائي به مساحت 4000 متر مربع در محيطي سرسبز و آرام با امكاناتي از قبيل : واحدهاي ويلائي،واحدهاي دوبلكس،آب نماي موزيكال،سالن هاي چند منظوره و غيره آماده پذيرائي از ميهمانان مي باشد. هتل توريست توس مشهد با داشتن 44 باب سوئيت ويلايي، جونيور و دوبلكس زیبا و رستوران هاي دماوند با ظرفيت 180 نفر، رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر،سالن هاي چند منظوره خورشيد و ماه هر كدام با ظرفيت 400 نفر و همچنين كافي شاپ گيلاس و كافي شاپ و چايخانه تابستاني، آماده پذيرائي از ميهمانان گرانقدر ميباشد.

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

 

images

 

از امكانات عمومي هتل توريست توس که از هتل های 4 ستاره مشهد است  مي توان به : سالن های چند منظوره،رستوران،کافی شاپ(فضای داخلی)،کافی شاپ فصلی،اتاق عقد،زمین تنیس،مسیر پیاده روی،فضای سبز،پارک کودکان،اينترنت پرسرعت بی سیم،لاندری،خدمات خانه داری، خشكشویی ، ترانسفر رايگان حرم در صبح،ترانسفر رايگان مراكز خريد در بعد از ظهر ،تاکسی سرویس و اتومبیل تشریفات اشاره نمود. همچنين برخي از امكانات داخلي واحدها به شرح زير ميباشد : يخچال و ميني بار،تلويزيون کابلی(شبکه فیلم)،شبکه های ماهواره ای،اينترنت پرسرعت بی سیم،صندوق امانات الكترونيكی شخصی (Safe Box)،کتری برقی،كاناپه تختخواب شو،سيستم برقي يكپارچه با عملكرد منحصر به كارت اتاق،روم سرویس،سیستم تهویه مطبوع،سیستم اطفاء حریق،حمام و سرويس بهداشتي مجهز به وان ، سشوار و كليه امكانات بهداشتي ، آرايشي،پاركينگ اختصاصی جلوی هر اتاق/سوئیت ويلايی،شومینه(در سوئیت های دوبلکس)،بالکن مشرف به فضای سبز هتل(در سوئیت های دوبلکس)…قوانين هتل براي اقامت كودكان زير هفت سال رايگان و از 7سال به بالا هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد….لازم بذكر است هتل از پذيرش ميهمانان داراي صيغه نامه معذور است .

 

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

bed_sleep_hotel_motel_lodging-128

 

هتل چهار ستاره توريست توس مشهد با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه خدمات هتلداری يكي از هتلهاي زنجيره پر افتخار شركت هتل هاي بين المللي پارسيان وابسته به سازمان سياحتي بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي مي باشد كه در فضايي به مساحت 4000 متر مربع در محيطي سرسبز و آرام با امكانات منحصر به فرد با جلب نظر میهمانان عالي رتبه تجاري، سياحتي و زيارتي، جايگاه ويژه اي را در صنعت هتل داري براي خود ايجاد نموده است. این مجموعه با در اختيار داشتن 44 باب سوئيت ويلايي، جونيور و دوبلكس زیبا، رستوران ها و سالن های چند منظوره مجلل و با امكانات و تجهيزات مدرن و چشم اندازي زيبا مشرف به آبنما و فضاي سبز افتخار ميزباني شما ميهمانان عزيز را در تمام فصول سال دارد.
از امکانات رایگان هتل توریست توس مشهد می توان به صبحانه، سرویس رایگان به حرم و سرویس رایگان به مراکز خرید مشهد اشاره نمود.

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

address-book-new-128-thmb

 

 آدرس هتل توریست توس مشهد : مشهد – ابتدای بزرگراه آسیایی – هتل توريست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:مشهد, | 13:7 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب