وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

مرکز خرید دبی مارینا مال
marina mall dubai

در تور دبی متوجه خواهید شد که این شهر ، بیش از هر چیزی بر مبنای توریست پایه گذاری شده است و افزایش جاذبه های گردشگری دبی ، در راس برنامه های این کشور دبی اصرار شدیدی در شکستن رکورهای جورواجور دارد از جمله شکستن رکورد بزرگ‌ترین مارینا دنیا !! دبی مارینا ، نام محله ای در دبی ، امارات متحده عربی است . این محله دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده و برج‌های مسکونی در اطراف آن بنا شده‌اند . در پایان پروژه امکان سکونت ۱۲۰،۰۰۰ نفر در برج‌ها و آپارتمان‌های این منطقه وجود دارد . در صورت تکمیلِ این پروژه، دبی مارینا به بزرگ‌ترین مارینا در جهان تبدیل خواهد شد که به دست انسان ساخته شده است . این منطقه دارای یک مرکز خرید بزرگ با نام دبی مارینا مال است .

 مرکز خرید دبی مارینا مال

مرکز خرید دبی مارینا مال در دسامبر 2008 افتتاح شده است . در این مرکز خرید هر نوع جنسی را می توان تهیه کرد . چه لباس ، چه لوازمی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … . یکی از مراکزی که بسیاری از فروشندگان و حتی توریست ها از آن ها خرید می کنند ، فروشگاه چند منظوره مارینای دبی است . این مرکز خرید محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند . دبی مارینا‌ مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی می باشد . در مارینا مال فواره های زیبا و موزیکال وجود دارند که شبها زیباییی د چندانی دارند . سقف مرکز خرید دبی مارینا مال مانند سقف مدرسها ی به نام هاگوارتز است و یک پرچم بزرگ ۱۲۳ متری دارد که رکورد بزرگترین پرچم دنیا را شکسته است .

 مرکز خرید دبی مارینا مال

مارینا‌ مال دارای ۱۶۰ فروشگاه است . فروشگاه ها و برند های معتبری از قبیل H&M، Mothercare ، ریبوک ، منگو ، بوتس ، اسباب بازی فروشی ، سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی و تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد . دبی مارینا مال به خاطر نزدیک بودن به ساحل ،  فضا و چشم‌اندازی زیبا دارد . اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست ؛ در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از 130 اوت لیت است  اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحلش برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی هستند . خیلی‌ها می‌گویند اینجا مرکز خرید گرانی است با این حال اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده مراکز خرید دیگر خسته شده باشید یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردید ، دبی مارینا مال گزینه مناسبی است . درضمن مارینا مال هم میزبان جشنواره خرید در دبی می باشد .

مرکز خرید دبی مارینا مال

اطلاعات مرکز خرید دبی مارینا مال :

آدرس دبی مارینا مال : Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates
وبسایت دبی مارینا مال : www.dubaimarinamall.com
ساعت کار مرکز خرید دبی مارینا مال : شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب . پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب

 مارینا‌ مال دبی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 26 دی 1394برچسب:, | 11:10 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب