وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

پارک البرشا دبی
Al Barsha Park Dubai

اگه تور دبی رو میخواین کنار خانواده تجربه کنین پس باید به فکر انتخاب اون دسته از مراکز تفریحی دبی باشین که واسه همه اعضای خانواده مفرح باشه . پارک های دبی از جمله تفریحات این شهر عربی هستن که میتونین با اعضای خانواده ساعات خوشی رو اونجا بگذرونین . پارک البرشا یکی از پارک هاست که با توجه به امکانات زیادش میزبان خوبی واسه شماس . اونجا هم فرصت بازی هست هم فرصت ورزش .

پارک البرشا دبی

پارک البرشا دبی رو بیشتر میشه به افرادی توصیه کرد که حتی تو سفر هم نمیتونن از ورزش دست بکشن و مدام دنبال جایی هستن که انرزی شونو تخلیه کنن . تو این پارک دبی پیست های پیاده روی ، دوچرخه سواری ، زمین تنیس ، فوتبال ، دستگاه های ورزشی ، تور والیبال و ... وجود داره . این پارک ساحلی جنگل سبز و شن و ماسه رو که ترکیبی از دو جنس متفاوته کنار هم گذاشته و زیبایی خلق کرده .  تو پارک البرشا ، دریاچه طبیعی هم وجود داره که محل تفریح خانواده ها، دوستداران پیک نیک و علاقه مندان به ورزش های آبی هستش . با این امکانات میشه گفت این پارک از بهترین پارک های دبی بشمار میاد .

پارک البرشا دبی

تو پارک البرشا که 162 هکتار هستش ، فضایی زیبا برای یک بعدازظهر آرام بازدید کنندگان فراهم شده و میتونین زیر نخل ها و چراغ های رنگی این قسمت پارک استراحت کنین . پارک البرشا در نزدیکی بازار البرشا که از مراکز خرید دبی هست ، قرار گرفته و میشه بعد از استراحت به این مرکز خرید برین و خریدهاتونو انجام بدین . تو البرشا گلخانه های سبز ، نخلستان ها و درختان متنوع وجود داره که در اختیار عموم قرار میگیره . از امکانات پارک البرشا میشه به یه کیوسک کوچک هم اشاره کرد که در اون ذرت و نوشیدنی های سبک فروخته میشه . پارک سرویس بهداشتی هم داره و باید گوشزد کنم که از ورود حیوانات خانگیبه این پارک ممنوعه .

پارک البرشا در دبی

اطلاعات پارک البرشا در دبی:
ساعت کاری پارک البرشا دبی : همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب
آدرس پارک البرشا دبی : Al Barsha Pond Park Bicycle Path, Next to Al Barsha Mall, behind Al Mawakeb School, , Dubai

 پارک البرشا در دبی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 8 اسفند 1394برچسب:, | 15:14 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب