وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

هتل سنت رجیس دبی
The St. Regis Dubai hotel

اگر در تور دبی قصد اقامت در یکی از بهترین هتل های دبی با قیمت نسبتا مناسب را دارید ، هتل 5 ستاره سنت رجیس گزینه مناسبی ست . این هتل دبی امکانات خوبی دارد و برای سفر ماه عسل پیشنهاد میشود . اقامت شما در این هتل با رفاه و آرامش همراه است و میتوانید با خاطرات خوبی از اقامت خود از سفر برگردید . در اینجا میتوانید بیشتر با هتل St. Regis آشنا شوید .

 هتل سنت رجیس دبی

بنای هتل پنج ستاره رجیس دبی ، از ساختمانهای قدیمی خاندان آستور نیویورک الهام گرفته شده است . این هتل در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده است . آثاری که در هتل به کار رفته است ، با دقت انتخاب شده و همه از اثرات برجسته می باشند . از طراحی های به کار رفته در هتل سنت رجیس دبی، می توان به پله های پهن نام برد و از آثار برجسته می توان به نقاشی های دیواری اشاره کرد که به هتل سنت رجیس ، زیبایی بی­شمار بخشیده است. همچنین باغ های بی­شمار و زیبا در این هتل قرار دارد . باغ هایی مانند باغ موزه که نت های موسیقی روی دیوار های آن نوشته شده است . این باغ به هتل زیبایی و جلال بخشیده و بازدیدکنندگان بسیاری را تا کنون به خود جلب کرده است . فاصله هتل تا فرودگاه دبی تنها  13 کیلومتر است و از نکات جالب توجه این هتل ، سکوی فرود هلیکوپتر است که میهمانان ویژه را به سوی خود می کشاند .

هتل سنت رجیس دبی

اتاقهای هتل سنت رجیس دبی بسیار شیک و مدرن مبله شده اند و هتل در مجموع دارای 234 اتاق است و هتل دارای اتاق های گرند لوکس ، لوکس ، اکزکیوتیو ، سوییت ، سوییت امپراتوری ، سوییت رویال و ... می باشد . نظاف اتاق روزانه صورت میگیرد و تمامی اتاق ها عایق صوتی هستن .اگر موقعیت هتل برایتان اهمیت دارد بهتر است بدانید هتل در جاده شیخ زاید قرار دارد و تنها ۱۰ دقیقه تا مرکز تجاری جهانی دبی و برج الخلیفه دبی فاصله دارد .

هتل سنت رجیس دبی

از خدمات و امکانات عمومی هتل سنت رجیس که از هتل های 5 ستاره دبی است شامل بوفه ، ۸ رستوران ، بیلیارد ، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، تحویل چمدان ، لباسشویی ، خشکشویی ، فکس و فتوکپی ، روزنامه ، صندوق امانات ، اتاق های بدون سیگار ، آسانسور ، راهرو های بدون سیگار ، تهویه هوا ، درمانگاه ۲۴ ساعته ، اتاق های خانوادگی ، کرایه ماشین ، شاتل برای فرودگاه ، شاتل برای مجتمع های تجاری ، پارکینگ ، کلوپ شبانه ، بار ، اینترنت ، هلیکوپتر خصوصی ، باشگاه سلامت ،اتاق جلسه و ... می شود .

 

هتل سنت رجیس دبی

نکاتی که خوب است راجع به هتل سنت رجیس دبی بدانید :

  • ساعت ورود به هتل : ۰۳:۰۰  ساعت خروج از هتل : ۱۲:۰۰
  • کارمندان هتل سنت رجیس به زبان های عربی ، انگلیسی ، روسی ، ایتالیایی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی مسلط هستند .
  • همراه داشتن یک کودک زیر ۱۲ سال از تخت کودک یا تخت اضافی رایگان است .
  • حداکثر تعداد تخت کودک یا تخت اضافی در هر اتاق یک عدد می باشد .
  • برای رزرو تخت اضافی باید با مدیریت هماهنگ شود .
  • خدمات اضافی در صورت حساب شما درج نخواهد شد و باید در طول اقامت پرداخت شود.
  • کارت اعتباری مورد قبول هتل می باشد .
  • ورود حیوانات خانگی ممنوع است .

اطلاعات هتل سنت رجیس دبی :

آدرس هتل سنت رجیس : Al Habtoor City Sheikh Zayed Road - Dubai - United Arab 
تلفن هتل سنت رجیس : 97144355555

 برای رزرو تور دبی هتل سنت رجیس با همکاران ما تماس بگیرین : 67 43 67 43



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395برچسب:, | 17:28 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب