وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

 

معرفی دبی اسپورت سیتی 

منطقه " Dubai Sports City " در زمینی به مساحت 46.5 میلیون متر مربع درمنطقه بزرگ دبی لند توسط Dubai Tourism Development Companyقسمت هایی ساخته شده است. و یا در حال ساخت است.
این منطقه ی زیبا تجاری مسکونی میباشد بهمراه امکانات بسیار عالی و قابل قبول ورزشی و رفاهی .این منطقه تشکیل شده است از استادیوم های بسیار نوین و بی نظیر در خاور میانه برای مسابقات بین المللی و دارای استادیومهای کریکت - فوتبال - راگبی - بسکتبال - والیبیال - هاکی و ...میباشد.
همچنین در این منطقه باشگاه منچستر یک مدرسه فوتبال تاسیس خواهد کرد . همچنین باتچ هارمن مدرسه گلف و دیوید لیود باشگاه تنیس و دریاچه آب معدنی تاسیس خواهد کرد . همچنین مراکز آموزشی بین المللی زیادی در این منطقه تاسیس خواهد شد .
همچنین زمینهای گلف این منطقه توسط نیکلاس دیزاین طبق استاندارد های بین المللی طراحی خواهد شد .به دلیل وجود این موسسات ورزشی پیش بینی میشود قیمت فروش و اجاره در این مناطق رشد خوبی داشته باشد.شهر ورزشی دبی در زمینی به وسعت 5/46 میلیون متر مربع (4650 هکتار) در محدوده سرزمین عجایب دبی یا دبی لند (Dubailand) بر گرفته از نام دیزنی لند تعریف شده است و در شرق آن موتور سیتی یا پیست اتومبیل رانی فرمول 1 قرار دارد. این شهر ورزشی عظیم نامزد بازیهای آسیایی 2014 و المپیک 2016 خواهد بود.



 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



---------------------- ----------------------
امکانات وب