وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

هتل سیتی سیزن دبی
City Seasons Hotel Dubai

در تور دبی میتوانید میهمان یکی از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز این شهر باشید . هتل های چهار ستاره از لحاظ قیمت و کیفیت ، شرایط مناسبی برای اقامت خانوادگی دارند و اقامتتان در این هتل ها با آرامش همراه است . یکی از این هتل ها هتل 4 ستاره سیتی سیزن است و تور دبی هتل سیتی سیزن هم به لحاظ کیفیت از تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان بشمار می آید .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن در دسامبر ۲۰۰۸ ساخته شده است و ۱۸۰ اتاق و سوییت بزرگ دارد . هتل برای مسافران با هدف کار و تفریح مناسب است و اقامت‌گاهی با دکوراسیون مدرن و مبلمان شیک و تسهیلات لوکس در اختیارشان می‏گذارد . چیدمان شیک هتل ترکیبی از ظرافت و زیبایی سنتی و راحتیِ زندگی امروزی است . مرکز هندسی زیبای این ساختمانِ ده طبقه که از شیشه و فولاد ساخته شده ، تا سقف ادامه یافته و طراحی داخلی چشم‌نوازی را پدید آورده است . هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ، با ماشین ۱۰ دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری City Centre پنج دقیقه فاصله دارد .

City Seasons Hotel Dubai

اتاق‏های هتل سیتی سیزن دبی دارای امکاناتی مثل حمام ،  وان ، سشوار ، تخت دونفره یا کینگ‏سایز ، خط مستقیم تلفن ، رادیو ، اینترنت ، گاوصندوق ، تلویزیون کابلی/ماهواره‏ای و آشپزخانه‏ ای مجهز به یخچال ، اجاق ، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه دارند . تسهیلات دیگر هر اتاق هم شامل ماشین لباسشویی ، لوازم اتو و سیستم تهویه‌ی مطبوع و تراس است .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی
هتل سیتی سیزن دبی

خدمات و امکانات هتل سیتی سیزن دبی شامل استخری روباز با آب گرم  و یک حوضچه‌ی آب گرم روی بام هتل ، استخری برای کودکان ، سالن بدنسازی ، سونای خشک ، حمام بخار ، جکوزی با ماساژ درمانی ، سالن زیبایی و ... میشود . دیگر خدماتی که این هتل در اختیار مهمان‏ها می‏گذارد عبارت‏ند از تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی ، لابی با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، صرافی ، آسانسور ، امکانات کنفرانس ، سرو غذا در اتاق و خشک‏شویی . این هتل مدرن ۲ انتخاب برای غذاخوردن پیش روی مهمانان می‏گذارد . رستوران هتل با غذاهای لذیذ تایلندی و کافی ‏شاپ با محیطی خودمانی و گرم که اسنک و میان‌وعده‌های سبُک و نوشیدنی سرو می‏کند . البته در این هتل میتوانید طعم معروف ترین غذاهای دبی را هم بچشید .

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی
City Seasons Hotel Dubai

اطلاعات هتل سیتی سیزن دبی

آدرس هتل سیتی سیزن : Al Maktoum Street,Airport Road,Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates
تلفن هتل سیتی سیزن : 97142942777
وبسایت هتل سیتی سیزن : cityseasonshotels.com

 برای رزرو تور دبی هتل سیتی سیزن با همکاران ما در آژانس سعادت سیر تماس بگیرید .
43674452



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395برچسب:, | 16:39 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب