وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

مراکز خرید ارزان استانبول

تور استانبول و خرید با هم عجین شده اند و محال است گردشگری به این شهر وارد شود و خرید نکند . در کنار مراکز خرید مدرن و لوکس استانبول مراکز خرید ارزان نیز برای مردم ترکیه و گردشگران نیز وجود دادرد . ممکن است ابتدا که وارد این بازارها میشوید ، از سبک این بازارها و شلوغی آنها خوشتان نیاید . ویترین های مغازه های ان بازارها لوکس نیست و لباس ها درهم به نظر می رسد . اما در داخل این اجناس میتوانید لباس هایی با مارک های مانگو ، زارا و مارک های معروف دیگر را با نرخ بسیار بسیار ارزان پیدا کنید . لیستی از این مراکز خرید استانبول در زیر آمده است .
 
مراکز خرید ارزان استانبول

مراکز خرید ارزان استانبول

خیابان بهاریه استانبول
خیابان بهاریه در منطقه کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول است و شاید بتوان آنرا قلب منطقه آسیایی استانبول دانست . مراکز خرید متعدد و جذابیت هایی چون معماری بناهای این خیابان قدیمی در پرتردد بودن آن تاثیر سزایی داشته است . اگر از گردشگران تور استانبول هستید و میخواهید خرید خود را از ارزان ترین مراکز خرید استانبول انجام دهید ، خیابان بهاریه بهترین مکان پیشنهادی ست . دلیل شباهت خیابان بهاریه به خیابان استقلال در منطقه تکسیم ، وجود مغازه ها ، فروشگاهها و بوتیک های کوچک و فروشگاههای زنجیره ای برای استفاده طبقه متوسط است . مغازه های این خیابان خیلی گران قیمت نیستند و این خیابان به همین دلیل جزو مراکز خرید ارزان در استانبول قرار گرفته است و همیشه شلوغ و پر از جمعیت است .

خیابان بهاریه

خیابان بهاریه

مرکز خرید بی اوغلو ایش در منطقه تکسیم
در سفر ترکیه اگر به شهر استانبول رفتید و در هتل های استانبول در منطقه تکسیم اقامت کردید ، حتماٌ سری به بی اوغلو ایش که در اواسط خیابان استقلال قرار گرفته است ، بزنید . لباس های مارک های معروف را با نرخ بسیار ارزان می توانید تهیه کنید .

اوپرا اونور پاساژ در منطقه  کادیکوی استانبول
اوپرا اونور پاساژ قدیمی ترین بازار در منطقه کادیکوی استانبول است و اگر مایل به خرید اجناس مارک دار با نرخ مناسب میباشید ، حتما سری به این پاساژ بزنید . این مرکز از بهترین مراکز خرید ارزان استانبول است که دست خالی از آن برنخواهید گشت .

مرکز خرید ترکوز پاساژ در منطقه تکسیم استانبول
از مراکز خرید ارزان استانبول می توان به ترکوز پاساژ که در خیابان استقلال منطقه تکسیم واقع شده است ، اشاره کرد . در این پاساژ تیشرت ، شلوار و پیراهن های خوب را میتوانید با نرخ ارزان بخرید  ، قیمت ها از ۳٫۵ لیره تا ۲۰ لیره میباشد.

پاساژ سینان در منطقه بشیکتاش استانبول
در چهارراه بشیکتاش استانبول تعداد زیادی پاساژ وجود دارد که معروف ترین آنها برای خرید پاساژ سینان میباشد . لباس های مارک هایی مانند تاپشاپ ، براشکا را میتوانید با نرخ ارزان پیدا کنید و همچنین لباس های شب با نرخ مناسب در این پاساژ موجود است .

سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی استانبول
اگر تور استانبول را طوری انتخاب کرده اید که سه شنبه را در این شهر سپری می کنید ، پیشنهاد میکنم وقتی برای بازدید از سه شنبه بازار کادیکوی اختصاص دهید . روزهای سه شنبه در مناطق مختلف شهر استانبول ، سه شنبه بازرهای مختلف برقرار است . اما معروف ترین سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی برگزار می گردد . در منطقه کادیکوی استانبول مراکز خرید زیاد است اما بهترین و به روز ترین لباس ها را با نرخ مناسب میتوانید در سه شنبه بازار این منطقه تهیه کنید .

سه شنبه بازار

سه شنبه بازار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395برچسب:مراکز خرید ارزان استانبول, | 8:19 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب