وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

1- اسکی و اسنوبورد

اسکی کردن وسط بیابان به نظر عجیب است . اما این چیزی است که فقط در دبی وجود دارد . پیست اسکی دبی ، یک مرکز اسکی به وسعت 2.25 هکتار است . این پیست اسکی دارای استاندارهای بالای جهانی است . هنگامی که در اینجا هستید ، به آسانی دنیای بیرون را فراموش خواهید کرد و خود را در دامنه های برفی خواهید دید . از شیب ملایم تا سقوط عمودی 60 متر . مبتدیان و تازه کارها هم می توانند اسکی را بر روی شیب کم تمرین کنند . برای ایجاد تجربه واقعی ، یک تله سیژ نیز وجود دارد . با این حال ، جاذبه نهایی در اسکی دبی ، پنگوئن ها هستند که حس واقعی سرزمین های یخی را به شما القا می کنند . مجسمه های یخی و سورتمه های تفریحی از دیگر جاذبه های پیست اسکی دبی هستند . 

2- خرید طلا از دستگاه خودپرداز

اینکه بتوان از دستگاه خودپرداز طلا خرید ، دور از تصور است . اما دبی شهری است که همیشه اواین چیزهای عجیب را می توان در آنجا تجربه کرد . خودپردازهای دبی تنها به پرداخت پول محدود نمی شوند . یک ATM به نام Gold-to-Go نیز در دبی وجود دارد که سکه و طلای 24 عیار به قیمت روز و حتی دقیقه به شما ارائه می دهد . قیمت ها نیز براساس درهم محاسبه می شوند . تنها کافی است یک کارت اعتباری داشته باشید که بتوانید با آن طلای 24 عیار تهیه کنید . 

3-تماشای مسابقه شتر با جک های ربات

این یک تجربه است که شما از دست دادنش می تواند شما را پشیمان کند . مسابقات شتر یک ورزش تفریحی محبوب در دبی است که محل اصلی مسابقات ، الماروم است . با این حال ، نژاد شترها عادی است . چیزی که در این مسابقات قابل توجه است و عده زیادی برای اثبات آن می روند ، جک های ربات به جای انسان است . هرچند قوانین این بازی همچنان سنتی باقی مانده است . همانطور که عجیب و غریب به نظر می رسد ، مربیان حرکت و شلاق را از طریق سیستم های کامپیوتری از راه دور کنترل می کند . تا نبینید باور نخواهید کرد ! 

4- خوردن یک شام شگفت انگیز 

در دبی یک شب را به تنهایی و با غریبه ها شامتان را بخورید . تنها کافی است که یک شب را به دور از دوستانتان باشید . در جایی که می توانید با یک سرآشپز مشهور در یک مکان مخفی به یک سفر ناشناخته بروید . در دبی در ماه چندین بار با شرکت کنندگان محدود این رویداد انجام می شود . چند ساعت قبل از زمان شام به شما اطلاع داده خواهد شد که به کجا خواهید رفت . Lime & Tonic یک شرکت معروف است که میزبان این رویداد است . تنها کافی است از قبل ثبت نام کنید و منتظر شامی شگفت انگیز باشید . 

5- شرکت در شترپلو

آیا تا به حال مسابقه اسب پلو را از نزدیک دیده اید ؟ دبی قوانین بازی اسب پلو را با جایگزین کردن شتر به جای اسب بازسازی کرده است . بخش هیجان انگیز این است که این ورزش به شما این امکان را می دهد که بیش از یک تماشاگر باشید . بر روی شتر سوار شوید و با بقیه افراد یکی تیم را تشکیل دهید و تیمی دیگر به رقابت بپردازند . در طول مسابقه با شترها مانور دهید و از همراهی با این موجودات حیرت انگیز لذت ببرید . این ورزش می تواند بسیار هیجان انگیز باشد .

6- رفتن به دمای زیر صفر درجه

به چیل اوت لانگ - Chillout Lounge بروید و در دمای 40 درجه دبی ، دمای زیر صفر درجه را تجربه کنید . این واقعا شگفت انگیز است . پس از ورود به این کافی شاپ ، به شما یک کت حرارتی ، دستکش و یک کلاه می دهند تا گرم شوید . همانطور که در اطراف نگاه میکنید ، متوجه خواهید شد که تقریبا همه چیز از یخ ساخته شده است - مجسمه ها ، دکوراسیون و حتی مبلمان ! در یک محیط بسیار سرد یک نوشیدنی گرم بسیار می چسبد . به غیر از آن می توانید قهوه ، چای ، شکلات داغ ، ساندویچ های گرم ، انواع سوپ و ... را سفارش دهید . اینجا اولین کافی شاپ یخی در خاورمیانه است که در سال 2007 بازگشایی شده است . این کافی شاپ در میدان تایمز قرار دارد.

7- به کویر بروید 

آیا تمایل دارید که در دبی ماجراجویی و ورزش های مهیج انجام دهید ؟ به صحرای شنی دبی بروید و به فعالیت های سرگرم کننده بپردازید . کویر یکی از چیزهایی است که حتما باید یک روز کامل را به آن اختصاص دهید . در بیابان های دبی تفریحات مهیجی برای گردشگران در نظر گرفته است . دوچرخه سواری و اسنوبورد روی شن از محبوب ترین هاست . بهترین زمان رفتن به کویر دبی در اوایل صبح قبل از اینکه خورشید به گرمای بیش از حد برسد ، می باشد . می توانید تورهای کویر دبی را تهیه کنید و روزی هیجان انگیز را تجربه کنید . حتی می توانید شام را در کمپ های کویری بخورید و شبی به یادماندنی را برای خود رقم بزنید . 

8- دنیای ماهی ها و کوسه ها

وقتی که می گوییم شما می توانید با ماهی ها در دبی غذا بخورید ، به پدرخوانده اشاره نمی کنیم . بلکه پیشنهاد می کنیم به یک مجموعه زیر آب گران قیمت در آتلانتیس ، The Palm بروید . سه طبقه زیر آب و شما با بیش از 65000 حیوان دریایی شامل کوسه ها و ماهی ها احاطه خواهید شد . این آکواریوم در هتل آتلانتیس قرار دارد . در حدود 10 اتاق زیبا در این هتل طراحی شده است که تجربه ای بی نظیر از دنیای زیرآب است . در این آکواریوم همچنین یک مخزن لمسی وجود دارد که می توانید موجودات دریایی را لمس کنید . حتی می توانید تجربه غذا دادن به ماهی ها را نیز داشته باشید . اینجا تجربه ای بی نظیر برای خانواده هاست . مخصوصا اگر در این سفر با فرزندانتان هستید . 

9- یک بستنی الماس سیاه یا کاپ کیک گلدن فونیکس بخورید

این چیزی است که نباید فراموش کنید ! ساندایو کریستال الماس سیاه که در کافه اسکوپی - Scoopi سرو می شود ، گران قیمت ترین دسر در امارات متحده عربی است . این بستنی بسیار خوشمزه است و از قارچ ایتالیایی ، زعفران ایرانی و طلای ۲۳ عیار خوراکی در کاسه های ورساچ تهیه می شود . هر اسکوپ در حدود ۸۱۷ دلار قیمت دارد . همچنین می توانید از این بستنی به عنوان سوغات خریداری کنید .

یکی دیگر از دسرهای گران قیمت در دبی کاپ کیک های گلدن فونیکس است . قیمت هر وعده این دسر حدود هزار دلار می باشد . و از گرانترین شیرینی های جهان نیز به شمار می رود . 

10- مسیرتان را در آینه های پر پیچ و خم پیدا کنید

یکی دیگر از چیزهایی که باید تجربه کنید ، پیدا کردن راهتان از مسیر آینه پرپیچ و خم است . این مکان در واقع در دلفیناریوم دبی واقع شده است و یکی از محبوب ترین بخش های دلفیناریوم است . تمام دیوارها با آینه ها پوشش داده شده است و در آرایش پیچیده ای پراکنده شده اند . هنگامی که وارد سالن آینه ها می شوید ، شبکه های از راهروهای بی پایان را پیش رویتان خواهید دید . پیدا کردن مسیر در واقع یک چالش است که بسیار مهیج خواهد بود . در یک پازل گم شده اید و می خواهید راهتان را پیدا کنید . هزینه آینه پرپیچ و خم در دلفیناریوم در حدود 39 درهم می باشد . 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1396برچسب:, | 18:19 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب