وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

خرید ملک و سرمایه گذاری در دبی/ دوبی / امارات؟
امارات متحده عربي  و بطور ویژه دبي در حال تبديل شدن به يك منطقه بسیار پررونق در حوزه هاي اقتصادي و توریستی  در تمام دنیا است. سرزميني كه مردم و توریستها از سرتاسر دنیا برای دیدن آسمانخراشها و ساختمان ها و سازه های عجیب و غریبش  لحظه شماری می کنند . دبی در حال جذب گردشگران، تجار و ساكنين بسياري از مناطق مختلف دنيا به سوي طرح هاي چند ميليارد دلاري همچون شهرك اينترنتي، شهرك چند رسانه اي، لنگرگاه تفريحي، شهرك دانشگاهي، سرزمين عجايب، شهرك ورزشي، جزاير مصنوعي، بلندترين ساختمان هاي دنيا مناطق صنعتي و بسياري از پروژه ديگر که  در حال اجرا است  می باشد و ديري نخواهد گذشت كه اين كشور بهشت گردشگران و تجار دنيا خواهد شد و بعید نيست اگر گوي سبقت را از هنگ كنگ و سنگاپور و امثال آن بربايد. كما اينكه از هم اكنون نيز نشانه هاي بسياري به چشم مي خورد، رشد بالاي سالانه ورود گردشگران وسرمايه گذاران خارجي و نيز حجم بالاي مبادلات تجاري با كشورهاي خارجي در سالهاي اخير خود گويا و گواه بر تحولات و دگرگوني هاي اين كشور كوچك می باشد.
در سالهاي اخير با به رسميت شناخته شدن حق مالكيت خارجي ها بر املاك در اين كشور، اين شانس به خارجي ها داده شد كه صاحب ملكي در اين كشور آتيه دار شوند. به همین خاطر بسیاری  از مردم دنیا اقدام به خرید ملک در این کشور می کنند که شاهد آن هستیم بسیاری از ایرانیها نیز علاقمند به سرمایه گذاری خرید ملک در این کشور شده اند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:توردبی , تور دبی, تور, خرید, خرید ملک, سرمایه گذاری , امارات , خرید, ملک,دوبی ,امارات متحده عربي , | 22:49 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب