وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

مرکز جایزه صلح محمد بن راشد (حاکم دبی) زمان شروع و چگونگی فعالیت‌های برنامه‌ريزي شده در کنفرانس‌هاي صلح جهانی دبی را که قرار است درسالن اجتماعات مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود، در طول 12 ماه آينده اعلام کرد. اين كنفرانس‌ها كه با حمايت شيخ محمد بن راشد حاکم دبی برگزار می‌شود تا 14 ماه ادامه خواهد داشت و داراي بیش از 15 جلسه بحث و سخنراني و برنامه‌هاي جانبي ديگر خواهد بود.


بر حسب اعلام حمد بن الشیخ احمد الشیبانی رئیس هیئت امنا جایزه صلح جهانی دبی اين كنفرانس را بیش از 11 حامی جهانی میزبانی می‌‌کنند و قرار است در آن درباره صلح جهانی و اصلاح نگرش به آموزه‌‌هاي ديني بحث و گفتگو شود. همچنين در باره رابطه علم و دین و علم و عمل و استدلال‌هایی که تاکید دین بر ضرورت پیشرفتهای علمی و حرفه‌ای برای تحقق رفاه بشر را برجسته مي‌سازد، صحبت خواهد شد. الشیبانی هدف اصلي این جایزه را نشان‌دادن ویژگی‌ها و مزیت‌های اسلام بخصوص در زمينه تسامح و ميانه‌‌روي، برقراري پل ارتباطي و همکاری با تمدن‌های دیگر و تقويت روابط بین ملت‌ها برای تحقق صلح جهانی دانست. اعطاي اين جايزه به عنوان وسیله‌ای برای تعامل فرهنگی میان مردم و توسعه صلح در جهان و ترغيب حفظ و ارتقاء صلح جهانی و ترویج گفتگو میان ادیان است.
مسئول هماهنگی کنفرانس دکتر عمر الخطیب نيز گفت: تعداد سخنرانی‌ها و مقالات تحقيقي كه در کنفرانس ماه آبریل ارائه می‌شود 15 عدد است که توسط گروهی از دانشمندان، متخصصان و محققان صلح جهانی از همه کشورها تهيه شده‌اند. محورهاي مطالب اين سخنراني ها و مقالات نقش اسلام، جوانان ، خانواده و مادر در رسیدن به صلح جهانی است. او در ادامه افزود: این جایزه شامل دو بخش است. بخش اول مربوط به انتخاب شخصیت جهاني صلح است و بخش دوم مربوط به تنظیم همایش صلح جهانی مي‌باشد. که همايش مذكور در دومین دور خود در پنجشنبه،جمعه و شنبه برابر با 12 ، 13 و 14 آوريل با حضور جمعی از شخصیت‌های برجسته و دانشمندان جهان اسلام و نيز از ایالات متحده و انگلستان و چین و با حضور جمعي از قراء‌ قرآن برگزار مي‌گردد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



---------------------- ----------------------
امکانات وب