وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

يک ماجراجويی فراموش نشدنی در پيشرفته ترين پارک آبی دنيا در امارات  شهر دبی.

اين پارک مساحتی حدود 5 هکتار داشته و بين هتل برج العرب و هتل ساحلی جميرا قرار دارد.

پارک آبی دبی

پارک آبی Wild Wadi به شکلی طراحی شده  تا ساعتهای مديدی لذت و هيجان را به میهمانان خود ارائه میدهد. این پارک بيش از 23 نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد  که بيشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند، میهمانان  را قادر میسازد تا بصورت پيوسته از حرکت بر روی آب در طول اين مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسيله ها شامل 8 سرسره آبی انفجاری و2 بخش موج سواری در اين پارک ، هيجان فوق العاده ای را برای تمامی سنين به همراه می آورد.

پارک آبی دبی

میهمانان میتوانند حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کيلومتر در ساعت بدون ديدن کوچکترين آسيبی تجربه نمايند.

اين سرسره بلندترين و پر سرعترين سرسره دنيا (به غير از آمريکای شمالی) می باشد که يک سقوط نفس گير 33 متری همراه با يک آبشار عمیق را برای شما به همراه خواهد داشت.

پارک بر اساس افسانه قديمی سندباد طراحی گرديده است.این پارک به دلیل نوع طراحی و توجه به جزئيات مانند خلق شخصيت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گرديده تا اين پارک آبی جايزه بهترين طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.

wild wadi

 

 

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:پارك آبي وایلد وادی (Wild Wadi),پارك آبي وایلد وادی,پارك آبي,وایلد وادی,Wild Wadi,ارزانترین تور دبی,, | 9:12 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب