وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی


تور صحرا (SAFARI) يکی از معروفترين تورهای دبی است. هدف اصلی از انجام اين گشت، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان به بازديدکنندگان می باشد. مدت زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز بسته به سلیقه بازدیدکنندگان متفاوت باشد.

safari


 رايج ترين تور بازدیدکنندگان حدود ساعت 3 يا 4 بعدازظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محورWD4  به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام، نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل، موزيک و رقص عربی در زير آسمان زيبا کوير و طرح زدن دست خانمها به طرح های سنتی به وسيله حنا از برنامه های اين بخش می باشد. اين تور با بازگشت در حدود ساعت 10 شب پايان می يابد.

safari


امکانات شامل گشت با خودروهای WD4، بیست دقیقه رانندگی بر روی شن، اسکی بر روی شن (مبلغ آن از 100 درهم)، لوازم عکاسی، شتر سواری، رقص عربی، بار، نقاشی با حنا، قهوه خانه عربی، خیاط محلی، نوشیدنیهای سبک (چای، قهوه و آب معدنی) و رستوران میباشد.

تور صحرا

 

 

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.

 

                                             سعادت سیر گیتی 88548853


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:تور صحرا (Safari),تور صحرا,Safari,تورهای دبی,تور دبی,, | 10:0 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب